Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
26.1.2022 21:34
Rorýs62

XXX.XXX.26.78

Dobrý večer,
rád bych Vám položil otázku.
Jaká bude ideální filtrace pro např. 200l akvárium, normálně osázené rostlinami a přiměřený počet rybek. Ta filtrace by měla být téměř bezúdržbová. Co mi doporučíte?
Předem Vám děkuji za odpověď.

Na toto jsem se dotázal uživatelů: M..., kometa, juhaj, dotaz - jejich reakce..? Juhaj ani neotevřela zprávu!
Další přidám.

26.1.2022 21:37
Rorýs62

XXX.XXX.26.78

Přidávám odpověď Dotaz:
Adresát si toto vlákno smazal, takže již není možné do něj dále psát. Pokud chcete "Dotaz" kontaktovat, založte prosím nové vlákno.

26.1.2022 21:42
Rorýs62

XXX.XXX.26.78

M..., uživatel přečetl, ale bohužel neodpověděl.
Jediný pozitivní výsledek je odpověď komety:

Asi se jedná o omyl, já akvarijní odborník nejsem. Takže neporadím.

kometa

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.1.2022 21:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Rorýs62 napsal(a):
M..., uživatel přečetl, ale bohužel neodpověděl.
Jediný pozitivní výsledek je odpověď komety:

Asi se jedná o omyl, já akvarijní odborník nejsem. Takže neporadím.

kometa

Zveřejňování soukromých zpráv vám přijde ok? Nikdo z nás není povinnen odpovídat na sz a někteří z nás taky mají náročnou práci apod.
K dotazu - bezúdržbová filtrace? Pochybuju - vždy bude třeba někdo, kdo zkontroluje průtoky, doplní materiál, vyčistí hlavy či čerpadla - žádné snadné instantni řešení neexistuje

26.1.2022 21:52
Rorýs62

XXX.XXX.26.78

Tak, a teď mi někdo řekněte, jak mohou takový rádoby odborníci radit jiným.
Přitom ta odpověď je ve skutečnosti velmi jednoduchá, ale člověk musí něco vědět o akvaristice (nejen hledat na netu). Je potřeba si pročíst i pár knih o akvaristice.

26.1.2022 21:59
Rorýs62

XXX.XXX.26.78

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zveřejňování soukromých zpráv vám přijde ok? Nikdo z nás není povinnen odpovídat na sz a někteří z nás taky mají náročnou práci apod.
K dotazu - bezúdržbová filtrace? Pochybuju - vždy bude třeba někdo, kdo zkontroluje průtoky, doplní materiál, vyčistí hlavy či čerpadla - žádné snadné instantni řešení neexistuje

V tomto případě ano! Tam nejde o žádné zveřejňování zpráv až na jednu...ZA TO SE MOHU OMLUVIT KOMETĚ
Já jsem napsal téměř bezúdržbovou filtraci. Asi také nevíte o co jde?

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.1.2022 22:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Rorýs62 napsal(a):
V tomto případě ano! Tam nejde o žádné zveřejňování zpráv až na jednu...ZA TO SE MOHU OMLUVIT KOMETĚ
Já jsem napsal téměř bezúdržbovou filtraci. Asi také nevíte o co jde?

Když to očividně víte, tak nás poučte - já se musím o své nádrže a jejich technické vybavení starat...
Existuje možnost druhé, ideálně větší nádrže s rostlinami, fungující jako biolfiltr, ale bez dohledu a údržby to taky makat samo nebude

26.1.2022 23:05
Rorýs62

XXX.XXX.26.78

Já jsem položil otázku - kde je odpověď? Proč bych měl někoho poučovat, který o to, ani nestojí?
Měl by to vědět každý zkušený akvarista.
Trochu jste se přiblížil, ale není to úplně to správné.

26.1.2022 23:21
Rorýs62

XXX.XXX.26.78

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když to očividně víte, tak nás poučte - já se musím o své nádrže a jejich technické vybavení starat...
Existuje možnost druhé, ideálně větší nádrže s rostlinami, fungující jako biolfiltr, ale bez dohledu a údržby to taky makat samo nebude

Tady nejde o Váš názor, ale o ty "rádce", kteří radí a radí...

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.1.2022 23:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak to pozor. Já treba o té zprave ani nevím. A klidně vám povím proč. Je tam nadpis dotaz a pod tím mám vlákno zpráv s kýmsi komu jsem kdysi slapla na kuří voko a ten taky použil nadpis dotaz. Takže jsem si prostě nevšimla. Možná jsem to mimodek nějak otevřela a zas zavřela, co já už ted zpětně.. Nevím..
Nicmene fakt necejtim za povinnost reagovat na nějaký cizí zprávy od cizích lidí. Nejsem poradna. Ani za to nejsem placena.. 😂 Mno a ani se nepovažuju za odborníka nebo nějak kompetentní někomu radit v oblasti techniky. To bude především tím, že o tom vím kulový.


Jasně, že reaguji v diskusi ale k tomu co znám. Nebo jsem o tom neco slyšela, taky se nevyjadruju ke všemu. Jinak jsem ženská před tricitkou. Ne že by to snad mělo dehonestovat moje názory. Ale fakt nejsem chlap, nevím proč si to všichni mysli. Víte co je ovsem zajímavý? Jestli tady s tím pánem co jsem mu slapla na to kuří oko nemáme nějakou zcela náhodnou souvislost. Jeho totiž taky zajímala filtrace a taky nam musel tenkrát ve vláknu o neonkach říct, že jsme vlastně mimo. 😂

26.1.2022 23:55
Rorýs62

XXX.XXX.26.78

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to pozor. Já treba o té zprave ani nevím. A klidně vám povím proč. Je tam nadpis dotaz a pod tím mám vlákno zpráv s kýmsi komu jsem kdysi slapla na kuří voko a ten taky použil nadpis dotaz. Takže jsem si prostě nevšimla. Možná jsem to mimodek nějak otevřela a zas zavřela, co já už ted zpětně.. Nevím..
Nicmene fakt necejtim za povinnost reagovat na nějaký cizí zprávy od cizích lidí. Nejsem poradna. Ani za to nejsem placena.. 😂 Mno a ani se nepovažuju za odborníka nebo nějak kompetentní někomu radit v oblasti techniky. To bude především tím, že o tom vím kulový.


Jasně, že reaguji v diskusi ale k tomu co znám. Nebo jsem o tom neco slyšela, taky se nevyjadruju ke všemu. Jinak jsem ženská před tricitkou. Ne že by to snad mělo dehonestovat moje názory. Ale fakt nejsem chlap, nevím proč si to všichni mysli. Víte co je ovsem zajímavý? Jestli tady s tím pánem co jsem mu slapla na to kuří oko nemáme nějakou zcela náhodnou souvislost. Jeho totiž taky zajímala filtrace a taky nam musel tenkrát ve vláknu o neonkach říct, že jsme vlastně mimo. 😂

Tak to je docela zajímavé zdůvodnění...Já s tím pánem nemám určitě nic společného .
Já jsem muž šedesátník, ale pro mě není rozhodující věk ani můj a ani Váš.
Jen jsem se zeptal na tu filtraci, abych si ověřil Vaše znalosti, co se týká akvaristiky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.1.2022 00:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jasně, takže tady máme stejného uživatele, který má pocit, že nás může zkoušet a následně urcovat jak kvalitními akvaristy jsme nebo nejsme a zda máme právo někomu někde radit. Bizar. Tohle je obyčejná diskuse party lidi, je nas tu maximalne tak deset. Tohle není žádný přijímací řízení a my nemáme povinnost se komukoli zavděčit svými názory. Dokonce s nikym ani vést soukromé a dlouosale diskuse na téma technika.
Stejně tohle téma zase skončí u toho, že jsme všichni úplně blbí. 😂 Tohle je fakt zbytečný...
Ale tak aspoň se to tu oživí, to zas ne že ne.

27.1.2022 00:25
Rorýs62

XXX.XXX.26.78

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jasně, takže tady máme stejného uživatele, který má pocit, že nás může zkoušet a následně urcovat jak kvalitními akvaristy jsme nebo nejsme a zda máme právo někomu někde radit. Bizar. Tohle je obyčejná diskuse party lidi, je nas tu maximalne tak deset. Tohle není žádný přijímací řízení a my nemáme povinnost se komukoli zavděčit svými názory. Dokonce s nikym ani vést soukromé a dlouosale diskuse na téma technika.
Stejně tohle téma zase skončí u toho, že jsme všichni úplně blbí. 😂 Tohle je fakt zbytečný...
Ale tak aspoň se to tu oživí, to zas ne že ne.

A to, co jste teď převedla ve svém příspěvku, odradí dost nových uživatelů, aby sem vůbec přišli, když si to přečtou.

Když Vám to 10 uživatelům nevadí...tak pardon. Nějak naivně jsem si myslel, že budete tady začínajícím akvaristům nebo akvaristům s problémy radit dobře...

Bohužel, když sleduji Vaše (myslím těch 10), občas se nestačím divit, co jsou to za rady. Hlavně když si dáváte palce za bezva příspěvek nebo komentář.

27.1.2022 05:23
Dotaz

XXX.XXX.110.178

Ano, smazala jsem to, nemám zájem s vámi komunikovat, nesedl jste mi svým buranským chováním od začátku a nemám chuť podstupovat nějaké vaše pseudotesty, nemusím zrovna vám nic dokazovat.

Upřímně mě tato vaše zpráva a její zjevný záměr dost urazily.
Obrázek o mých znalostech či neznalostech, zkušenostech a typu akvaristiky, na který tu odpovídám, si může každý udělat sám z diskuse, stejně tak může vyjádřit svůj nesouhlas s mnou napsaným.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.1.2022 09:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Rorýs62 napsal(a):
A to, co jste teď převedla ve svém příspěvku, odradí dost nových uživatelů, aby sem vůbec přišli, když si to přečtou.

Když Vám to 10 uživatelům nevadí...tak pardon. Nějak naivně jsem si myslel, že budete tady začínajícím akvaristům nebo akvaristům s problémy radit dobře...

Bohužel, když sleduji Vaše (myslím těch 10), občas se nestačím divit, co jsou to za rady. Hlavně když si dáváte palce za bezva příspěvek nebo komentář.

A my snad neradili(y) dobře? Připojuji se ke skeeve, M... a Dotazu - už s vámi nebudu ztrácet čas. Jo a taky mi táhne na 60, ale to nic neznamená.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.1.2022 14:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dotyčný je až moc průhledný na to, aby změna prezdivky něco zamaskovala. Je to evidentně stejný clovek, kterého prostě vytocilo, že mu nikdo neodkejval neonky v mini akvarku. A tohle je prostě důsledek podkopnuteho ega. Vlastně nic novyho pod sluncem. Je to trochu škoda, kdyz se něco takového objeví v malé komunitě. Je to způsob jak si kopnout, ale takovým zdánlivě nenasilnym způsobem. Stejně dost nesympaticke, co si budem povídat. My si tu můžeme psát co chceme a můžeme si to i palcovat. Vám se to může tak maximálně líbit a nebo nelíbit. Ale to je tak všechno. Chápu, asi jsme nenaplnili vaše očekávání, nedali vám zadne ovace ale zakládat o tom témata a uzavírat to zase tím, že nemáme komu co radit, protože jsme (bez omáčky) úplně pitomi , to skutečně nevyresi.
Teď je spíš otázka zda je to obyčejný trolling, druh zábavy, snaha o pozornost... A nebo je to hlubší a hodil by se třeba nějaký terapeut, který by pomohl ty emoce lépe zvladat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.1.2022 14:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ono to je svym zpusobem smutný. Když cloveku někdo před pulrokem rek, ze neonky v malém počtu v malé nádrži nejsou ok a jeho to deprimuje ještě následující rok. Většina lidí by to dávno pustila z hlavy. To by chtělo pracovat sám na sobě. A to dokonce nemyslím zle, věřím, že žít s takovým nastavením musí bejt náročný. Kdyz si clovek dokáže vybudovat zdravé sebevědomí, tak ho nějaký nesouhlas na internetech nepolozi. Tak hodně zdaru. :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.1.2022 20:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to pozor. Já treba o té zprave ani nevím. A klidně vám povím proč. Je tam nadpis dotaz a pod tím mám vlákno zpráv s kýmsi komu jsem kdysi slapla na kuří voko a ten taky použil nadpis dotaz. Takže jsem si prostě nevšimla. Možná jsem to mimodek nějak otevřela a zas zavřela, co já už ted zpětně.. Nevím..
Nicmene fakt necejtim za povinnost reagovat na nějaký cizí zprávy od cizích lidí. Nejsem poradna. Ani za to nejsem placena.. 😂 Mno a ani se nepovažuju za odborníka nebo nějak kompetentní někomu radit v oblasti techniky. To bude především tím, že o tom vím kulový.


Jasně, že reaguji v diskusi ale k tomu co znám. Nebo jsem o tom neco slyšela, taky se nevyjadruju ke všemu. Jinak jsem ženská před tricitkou. Ne že by to snad mělo dehonestovat moje názory. Ale fakt nejsem chlap, nevím proč si to všichni mysli. Víte co je ovsem zajímavý? Jestli tady s tím pánem co jsem mu slapla na to kuří oko nemáme nějakou zcela náhodnou souvislost. Jeho totiž taky zajímala filtrace a taky nam musel tenkrát ve vláknu o neonkach říct, že jsme vlastně mimo. 😂

A mě vlastně potěšilo, že jsem správně odhadla, že kontrolní otázku jsme na SZ dostali(y) všichni(všechny). Tak jsem neprošla. Nu, co už. Zkoušková období mám už naštěstí dávno za sebou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.1.2022 00:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A mě vlastně potěšilo, že jsem správně odhadla, že kontrolní otázku jsme na SZ dostali(y) všichni(všechny). Tak jsem neprošla. Nu, co už. Zkoušková období mám už naštěstí dávno za sebou.

Já ne - se mnou se nepočítá, protože nekomentuji nekonečné dotazy na zmatené a plesnivějící betty 😬😁

28.1.2022 02:35
Dotaz

XXX.XXX.235.225

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já ne - se mnou se nepočítá, protože nekomentuji nekonečné dotazy na zmatené a plesnivějící betty 😬😁

Spíš asi proto, že nepíšete v ženském rodě. ;) Muže nevyžádanou poštou neobtěžuje, ale ženy mu musí dokazovat, že jsou hodny toho, aby vůbec mohly cokoliv napsat do veřejné diskuse. :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.1.2022 17:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dotaz napsal(a):
Spíš asi proto, že nepíšete v ženském rodě. ;) Muže nevyžádanou poštou neobtěžuje, ale ženy mu musí dokazovat, že jsou hodny toho, aby vůbec mohly cokoliv napsat do veřejné diskuse. :)

V tom to asi nebude, mě taky považuje za chlapa i podle tech prvních reakci. Spíš ne každý ho nas...l stejným způsobem, takže každý dostane jiný trest. 😂 😂

29.1.2022 20:26
Rorýs62

XXX.XXX.26.78

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V tom to asi nebude, mě taky považuje za chlapa i podle tech prvních reakci. Spíš ne každý ho nas...l stejným způsobem, takže každý dostane jiný trest. 😂 😂

Dobrý večer,
nevím nic o tom, že bych si měnil přezdívku. Také jsem nikdy nic nepsal o mini akva a neónkách.
Jak poznat, že jste uživatelka nebo uživatel, když si najedu na Váš profil, zobrazí se toto:

Informace o uživateli:
Uživatel nezadal informace.

Moje zvířata

Nenalezeny žádné fotografie zvířat

Registrace od: 10. 10. 2021 00:11:49
Naposledy přihlášen: 16. 12. 2021 18:15:33

Jak můžete vědět, kdo co psal před půl rokem, když máte registraci jen necelé 4 měsíce. Tady je spíš otázka, kdo si tu přezdívku měnil? A to přihlášení - asi jste přihlášena non-stop.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.1.2022 20:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Rorýs62 napsal(a):
Dobrý večer,
nevím nic o tom, že bych si měnil přezdívku. Také jsem nikdy nic nepsal o mini akva a neónkách.
Jak poznat, že jste uživatelka nebo uživatel, když si najedu na Váš profil, zobrazí se toto:

Informace o uživateli:
Uživatel nezadal informace.

Moje zvířata

Nenalezeny žádné fotografie zvířat

Registrace od: 10. 10. 2021 00:11:49
Naposledy přihlášen: 16. 12. 2021 18:15:33

Jak můžete vědět, kdo co psal před půl rokem, když máte registraci jen necelé 4 měsíce. Tady je spíš otázka, kdo si tu přezdívku měnil? A to přihlášení - asi jste přihlášena non-stop.

Tyjo, já bych navrhovala to normalne vytisknout a vzít to se sebou k tomu psychologovi. 😂
Víte, že se sem dá mimo jiné chodit i bez prezdivek a přihlášení? Není zač. 😂 A abych řekla pravdu, nevím kdy přesně proběhly neonky, ono to totiž není nijak podstatný. Princip zůstává stejný.

Ale nic, ukončíme to, nebudu zbytečně plácat. Já se připojím teda k týmu výše a dal se asi k vám vyjadřovat nebudu. Hezký večer.

29.1.2022 20:46
Rorýs62

XXX.XXX.26.78

Dotaz napsal(a):
Ano, smazala jsem to, nemám zájem s vámi komunikovat, nesedl jste mi svým buranským chováním od začátku a nemám chuť podstupovat nějaké vaše pseudotesty, nemusím zrovna vám nic dokazovat.

Upřímně mě tato vaše zpráva a její zjevný záměr dost urazily.
Obrázek o mých znalostech či neznalostech, zkušenostech a typu akvaristiky, na který tu odpovídám, si může každý udělat sám z diskuse, stejně tak může vyjádřit svůj nesouhlas s mnou napsaným.

Dobrý večer,
já se domnívám, že jsem se Vás slušně zeptal, co mi doporučíte za filtraci a to soukromou zprávou.

Nikdy bych se nezeptal na toto ve veřejné diskusi. Až po Vašich reakcích jsem to dal do diskuse.
Asi jsem trefil "hřebíček na hlavičku". A nejenom Vaše reakce jsou toho důkazem.

29.1.2022 20:51
Rorýs62

XXX.XXX.26.78

Tak promiňte dámy, že vůbec něco píši. Vaše odpovědi hovoří za vše.
Hezky namyšlené.
Mám ten pocit, že psychiatra byste potřebovaly Vy.
Takže se mám domnívat, že jste jeden s těch anonymních uživatelů, kteří píší bludy?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.1.2022 20:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě si neodpustím takovou technickou dousku.. Přihlásit a zůstat přihlášen nepřetržitě umožňuje mnoho platforem, není teda nutné z toho usuzovat, kdy tady kdo byl, co četl, co nečetl.. Apd.. Já se můžu přihlásit a stranku neotevrit třeba několik týdnů, to se vůbec nevylučuje. Tak tez psycholog a psychiatr není to stejne.

29.1.2022 21:29
Rorýs62

XXX.XXX.26.78

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tyjo, já bych navrhovala to normalne vytisknout a vzít to se sebou k tomu psychologovi. 😂
Víte, že se sem dá mimo jiné chodit i bez prezdivek a přihlášení? Není zač. 😂 A abych řekla pravdu, nevím kdy přesně proběhly neonky, ono to totiž není nijak podstatný. Princip zůstává stejný.

Ale nic, ukončíme to, nebudu zbytečně plácat. Já se připojím teda k týmu výše a dal se asi k vám vyjadřovat nebudu. Hezký večer.

Tak jsem si to vyzkoušel. Chodit se dá, ale nedá se nic napsat do diskuse, pokud jste na stejné IP adrese. Chce to Vaši přezdívku.
Plácat opravdu zbytečně nemusíte. Já možná potřebuji psychologa, ale u Vás si nejsem jistý, Vy asi toho psychiatra.
Bohužel princip není stejný, jen Vy si pletete dojmy s pojmy.

29.1.2022 21:50
Dotaz

XXX.XXX.235.225

Rorýs62 napsal(a):
Dobrý večer,
já se domnívám, že jsem se Vás slušně zeptal, co mi doporučíte za filtraci a to soukromou zprávou.

Nikdy bych se nezeptal na toto ve veřejné diskusi. Až po Vašich reakcích jsem to dal do diskuse.
Asi jsem trefil "hřebíček na hlavičku". A nejenom Vaše reakce jsou toho důkazem.

Čemu nerozumíte na tom, že nemám zájem o jakoukoliv konverzaci s vámi? Netoužím si s vámi dopisovat, chápete to už konečně? Dělat vám kašpárka taky nepotřebuju. Na záměru vašeho dotazu totiž nic slušného není. Co si o sobě vůbec myslíte? Kdo jste, abyste tu ostatní kádroval?! Vy, který tu skoro nikomu neporadíte, ale jen kušníte a otravujete ostatní, máte tu drzost tu někoho podrobovat nějakému testu? Nevšimla jsem si, že byste nějaké znalosti prokázal. A neprokázal jste ani ochotu jiným pomoci, prošla jsem si témata, kde diskutujete jednak jako hjaromil@tiscali.cz, tak jako Rorýs62 a nic přínosného jsem tam nezaznamenala.

Hoňte si ego někde jinde, já na to zvědavá fakt nejsem.

29.1.2022 23:26
Rorýs62

XXX.XXX.26.78

Dotaz napsal(a):
Čemu nerozumíte na tom, že nemám zájem o jakoukoliv konverzaci s vámi? Netoužím si s vámi dopisovat, chápete to už konečně? Dělat vám kašpárka taky nepotřebuju. Na záměru vašeho dotazu totiž nic slušného není. Co si o sobě vůbec myslíte? Kdo jste, abyste tu ostatní kádroval?! Vy, který tu skoro nikomu neporadíte, ale jen kušníte a otravujete ostatní, máte tu drzost tu někoho podrobovat nějakému testu? Nevšimla jsem si, že byste nějaké znalosti prokázal. A neprokázal jste ani ochotu jiným pomoci, prošla jsem si témata, kde diskutujete jednak jako hjaromil@tiscali.cz, tak jako Rorýs62 a nic přínosného jsem tam nezaznamenala.

Hoňte si ego někde jinde, já na to zvědavá fakt nejsem.

Tak teď už tomu rozumím. Já jsem na Vás žádné urážky nenapsal, ale zdá se, že Vy jste v tom opravdový expert někoho urážet.
Já si o sobě moc nemyslím, zato Vy ano.
Neznáte odpověď, tak se nezmůžete na nic jiného než urážet.
Nevím kdo si honí ego.

29.1.2022 23:46
Dotaz

XXX.XXX.235.225

Hezký pokus, ale průhledný. Opět. Možná vám na ty manipulativní řeči někdo zabere, ale já ne. Takže si myslete, co chcete, je mi to jedno.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2022 00:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dotaz napsal(a):
Hezký pokus, ale průhledný. Opět. Možná vám na ty manipulativní řeči někdo zabere, ale já ne. Takže si myslete, co chcete, je mi to jedno.

Když na něj nikdo nebude dlouhodobě reagovat, tak ho to přestane bavit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.1.2022 07:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když na něj nikdo nebude dlouhodobě reagovat, tak ho to přestane bavit.

Přesně tak. Já už přestala. Prostě jeho příspěvky přeskakujte a nečtěte. Já to takhle dělám s neverendem na koních - ten taky neustále něco plácá, tahá nás za nos (jako že byl na misi v Afghánistánu a tak), ale aspoň nikoho netestuje a neuráží.

Přidejte reakci

Přidat smajlík