Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.163.39
můžu se zeptat jaké pastičky na lov používáte,jsem začátečník
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.40.110
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Myslím,že budu mluvit za všechny tady,když napíšu dřevěné s ocelovou pružinou a sýrem...
Lukáš
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.120.172
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Myslím,že budu mluvit za všechny tady,když napíšu dřevěné s ocelovou pružinou a sýrem...
Lukáš
Já lovím harpunou
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.2.8
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Já lovím harpunou
To mu nemuzete nekdo odpovedet normalne?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.58.82
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
To mu nemuzete nekdo odpovedet normalne?
Jde o to, že jeho dotaz postrádá to základní. Totiž co hodlá lovit.
Na střevlíky používám zakopanou zavařovačku od přesnídávky. Na dno hodím sekanou žížalu. Střevlík do ní spadne a už nevyleze.
Pasti vybírám druhý den ráno.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.110.41
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Lukáš
fakt dobry
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.110.41
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ahoj. Jestli teda myslis zemni pasti na brouky, tak tam muzes datty vyse zminovane zizaly, kousky masa a taky neni spatny nejaky alkohol-treba pivo nebo vino...na pivo jsem nedavno chytl na Pavlove strevlika koziteho(Carabus cariaceus)
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.163.39
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ahoj. Jestli teda myslis zemni pasti na brouky, tak tam muzes datty vyse zminovane zizaly, kousky masa a taky neni spatny nejaky alkohol-treba pivo nebo vino...na pivo jsem nedavno chytl na Pavlove strevlika koziteho(Carabus cariaceus)
je možné chytat i na med.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.7.51
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):