Blaptica Dubia - rozmnožení

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

22.6.2008 22:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.183.35

Dobrý den.

Pořídil jsem si nedávno švábi jako krmení pro štíry. Umístil jsem je do otevřeného plastového kýble. Natrhal jsem jim do něj papírové ubrousky, a jednu přepravku na vajíčka. jako krmivo jsem zvolil psí granule, občas dostanou list salátu, jablko, piškot a podobně. Krmivo měním 1x za dva dny a vodu dávám 1x týdně. Mám jich tam 20kusů a asi 10 samců a 10 samic.

Teď mi to nedalo a nahlídl jsem do podestýlky a zjistil, že se tam promenádují asi půl centimetrový švábata. Zajímalo by mě za jak dlouho vyrostou, abych snimi mohl krmit a taky zda se dají nějak rozeznat od rodičů. Jde mi o to, abych štíry nekrmil právě rodiči. Jsem laik a o chovu těchto švábů nic nevím, tak buďto prosím trochu schovívavý.

A ještě něco. Co s nimi děláte, když se vám moc přemnoží. Dají se ještě nějak využít? Myslím tím jako krmivo? Děkuji

Neregistrovaný uživatel

23.6.2008 11:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.238.21

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Dobrý den.

Pořídil jsem si nedávno švábi jako krmení pro štíry. Umístil jsem je do otevřeného plastového kýble. Natrhal jsem jim do něj papírové ubrousky, a jednu přepravku na vajíčka. jako krmivo jsem zvolil psí granule, občas dostanou list salátu, jablko, piškot a podobně. Krmivo měním 1x za dva dny a vodu dávám 1x týdně. Mám jich tam 20kusů a asi 10 samců a 10 samic.

Teď mi to nedalo a nahlídl jsem do podestýlky a zjistil, že se tam promenádují asi půl centimetrový švábata. Zajímalo by mě za jak dlouho vyrostou, abych snimi mohl krmit a taky zda se dají nějak rozeznat od rodičů. Jde mi o to, abych štíry nekrmil právě rodiči. Jsem laik a o chovu těchto švábů nic nevím, tak buďto prosím trochu schovívavý.

A ještě něco. Co s nimi děláte, když se vám moc přemnoží. Dají se ještě nějak využít? Myslím tím jako krmivo? Děkuji