Dobrý den,
mám dotaz ohledně Brachypelmy smithi.16.10. Jsem si donesl Brachypelmu domů, bohužel jsem uplný amatér, taže jsem se nezeptal kolikaty je svlek. Každopádně je v terarku ( 20x30x40) vystelka lingocel cca 4-6 cm a skorapka od kokosu. Prvni dny pavoucek cupital po terarku. Po prvnim krmeni pokryl kokos pavucinkou a zacal si hrabat ukryt v zemi. Jenze predevcirem se ztalo to, ze vykopany ukryt je zahrabany i s pavouckem. Prvni den byl videt tunylek a na dne pavoucek, ale dnes je vchod zasypany. Delam neco zle? Nemam ho zkusi radeji vyhrabat? Pripadne mi zvlastni a trochu me desi, ze se zakopal uplne do lingocelu bez zjevneho vchodu. Navic prikladam fotografii pavoucka v den porizeni velikost 3-3,5 cm lze poznat, ktery je to svlek?
Moc dekuji za reakce.
Adam.
Nevyhrabavat, vylezie sama ked bude chciet alebo bude hladna. Len jej tam daj misku s vodou a to je vsetko. Moze sa zvliekat a zbytocne ju vyrusis vyhrabanim. Z tej fotky tazko povedat ci je pred zvlekom, aj ked sa mi zda ze ma stmavnuty abdomen.
Vyzera ze ten lignocel ma dost mokry, maju radi uplne sucho, staci miska s vodou...
Děkuji moc za reakci.
Pavouček mi včera na chvíli vylezl. Misku s vodou v terárku má. Co jsem ho donesl má na abdomenu tmavý puntík asi 1/4 velikosti abdomenu. Co jsem vyčetl nejspíše máte pravdu a chystá se na svlek. Jen jsem se chtěl ještě zeptat ohledně krmení.
Chystám se ho dnes krmit (bylo mi doporučeno v tomto období každý 3 až 4 den), jenže pokud se chystá na svlek, údajně nejedí a další problém je, že je zahrabaný.
Při prvním krmení byl pavouček venku, takže jsem cvrčka hodil dovnitř( musel jsem mu utrhnout nožičky, protože živého nechal cupitat po terárku) a bylo do minutky po něm.
Jenže jak teď? Mám crvčka zabít a položit ho tam a jestli si ho neuklidí tak druhý den vyměnit za čerstvého? Nebo mám přímo počkat na to, až se vyhrabe a bude viditelné, že je venku? Jde mi o to, abych zbytečně neházel cvrčky do terárka, zároveň ale nechci nechat pavoučka hladovět.