Čím krmit strašilky v zimě?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
20.1.2019 10:13
PiLnÍk

XXX.XXX.102.156

Dobrý den, chtěl bych začít chovat strašilky zatím si nejsem jistý druhem. Pročetl jsem dost literatury a článku na internetu ale nikde jsem nenašel čím je krmit v zimě existujou snad nějaké granule? Nebo něco takového jsem laik v chovu bezobratlých a tak budu rád za vstřícné odpovědi a vaší trpělivost. Předem děkuji za slušné odpověďi M. Koudele

20.1.2019 15:05
adopok42

XXX.XXX.10.231

Dobrý den, granulky pro strašilky myslim nejsou. Nikde jsem žádné neviděla a ani o nich neslyšela. A rozhodujete se mezi nějakými druhy? Chcete chovat pakobylky nebo strasilky?

20.1.2019 15:46
PiLnÍk

XXX.XXX.102.156

adopok42 napsal(a):
Dobrý den, granulky pro strašilky myslim nejsou. Nikde jsem žádné neviděla a ani o nich neslyšela. A rozhodujete se mezi nějakými druhy? Chcete chovat pakobylky nebo strasilky?

Strašilky

20.1.2019 15:50
Merlin3003

XXX.XXX.29.133

Pokud vyberete druh, který se živí ostružiníkem, tak ten najdete i v zimě.

20.1.2019 16:25
PiLnÍk

XXX.XXX.102.156

Merlin3003 napsal(a):
Pokud vyberete druh, který se živí ostružiníkem, tak ten najdete i v zimě.

Děkuji za odpověď M. Koudele

20.1.2019 17:52
adopok42

XXX.XXX.157.3

Nevím jak u strasilek, ale u pakobylek me šlo je prenaucit na ledový salát

21.1.2019 11:24
lukasbiker

XXX.XXX.37.12

Pak je tady ještě varianta domluvit se v nějakém květinářství a zkrmovat třeba listy růže, které jsou již neprodejné. Některé druhy strašilek mi v pohodě přijímaly i břečťan, který je taky zelený celou zimu.

10.3.2019 14:23
Picaso

XXX.XXX.42.90

Zdravim,zaleži na druhu strašilky,nebo pakobylky.
Vwtšina se ale živi ostružinim a to najdete v lese i pod zmrzlim sněhem.
Když mate male množstvi s trašilek,tak se da ostružini dat na mrazak.Ztřeba po trsech a vždy vytahnout.Rozmrazit a bude čerstve.