Dobrý den, chtěl bych začít chovat strašilky zatím si nejsem jistý druhem. Pročetl jsem dost literatury a článku na internetu ale nikde jsem nenašel čím je krmit v zimě existujou snad nějaké granule? Nebo něco takového jsem laik v chovu bezobratlých a tak budu rád za vstřícné odpovědi a vaší trpělivost. Předem děkuji za slušné odpověďi M. Koudele
Zdravim,zaleži na druhu strašilky,nebo pakobylky.
Vwtšina se ale živi ostružinim a to najdete v lese i pod zmrzlim sněhem.
Když mate male množstvi s trašilek,tak se da ostružini dat na mrazak.Ztřeba po trsech a vždy vytahnout.Rozmrazit a bude čerstve.
Druhy jako Eurycantha a Trachyaretaon a jine.Se živi take břečťanem,ktery se da lehce sehnat v zimně.
Ďabelky,Anulipec,Subapterum, v zimně seženete ptači zob.
Hodně zdaru v chovu.
S pozdravem Picaso.
Doporučila bych chov Pakobylek růžkatých (strašilek) na krmení jsem koukala v zahraničí, v Čechách jsem o tom pořádně nic nenašla. Strašilky krmíme dětstvím salátem nebo zelím. I když tady na netu tvrdí že se můžou krmit jen dubovými listy, maliníku nebo ostružiníky.... Strašilky takto krmím myslím že 6 měsíců. Stále žijí, jsou zdravé a užívají si že vypadají jako větve.
Felis.Silvestris

XXX.XXX.186.2
Ty mé spásali i můj citrus, nebo ibišek. To když šli na procházku, nechala jsem je i na volno. Nikdy se příliš nevzdalují od květináčů a záclony u které mám citrus. Na zimu se vyplatilo na zahrádce vyrýpnout jahodník do květináčků... to opravdu milují (měla jsem je 2 roky za sebou 6 květináčků, které jsem točila podle toho jak vyrostli čerstvé lístky). Břečťaň mršky nechtěli
dobré odpoledne potřeboval bych poradit co žerou strašilky v zimě chtěl bych si ji taky pořídit ale nejdřív musím zjistit jestli na to mám dostatečné podmínky vím že žerou například břečtan ale jenom některé druhy dále malinovník pak osružník a třeby i růži nevím ale kde mám tyto rostliny sehnat
předem děkuji za pomoc S POZDRAVEM KIFIK
Uživatel s deaktivovaným účtem

kifik
napsal(a):
prosím pomůžete mi