Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
20.7.2021 13:22
Fridrich Pavel

XXX.XXX.253.71

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli nejde o zaprednici, našel jsem tohoto tvora v Praze v Letňanech, dvakrát se zakous do klaciku, pak se na chvíli zastavil.
Děkuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.7.2021 13:38

Fridrich Pavel napsal(a):
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli nejde o zaprednici, našel jsem tohoto tvora v Praze v Letňanech, dvakrát se zakous do klaciku, pak se na chvíli zastavil.
Děkuji.

Myslím, že ano. Ale jistá si nejsem.

21.7.2021 11:50
lukasaky

XXX.XXX.98.91

Zápřednice to je. Podle velikosti chelicer bych řekl, že zápřednice jedovatá, ale nejsem odborník.

23.7.2021 10:03
Petsvet.cz

XXX.XXX.63.239

Nádherná. Mně se ještě bohužel na Zápřednici narazit nepodařilo. Poměrnou velikostí ty chelicery působí opravdu majestátně.

23.7.2021 20:59
Fridrich Pavel

XXX.XXX.73.217

Petsvet.cz napsal(a):
Nádherná. Mně se ještě bohužel na Zápřednici narazit nepodařilo. Poměrnou velikostí ty chelicery působí opravdu majestátně.

to je pravda je úchvatná ale lezou mi i do bytu a čekáme miminko můžete mi poradit jak jim v tom zatrhnout aniž bych použil nějaký prostředek proti nim nejsem milovník pavouků ale oni za nic nemohou a jsou užiteční děkuji za radu s pozdravem P.Fridrich

25.7.2021 15:38
Butterfly

XXX.XXX.58.57

Na obrázcích je nějaká šestiočka, ne zápřednice. Jinak ani ta, ani v domech běžná zápřednice Mildeova dítěti neublíží, takže není, co řešit.

lukasaky

25.7.2021 17:24
lukasaky

XXX.XXX.108.0

Tak se omlouvám za chybné určení, příště nebudu tak ukvapený

Modýlek

25.7.2021 21:26
Modýlek

XXX.XXX.37.129

Šestiočka

25.7.2021 21:32
Fridrich Pavel

XXX.XXX.73.217

nevím jak se to počítá ale napočítal jsem osm nohou

25.7.2021 21:51
Fridrich Pavel

XXX.XXX.73.217