Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
30.6.2006 09:33

Ahoj, prosim neví někdo jak chovat krtonožky?Dostal jsem jednu od učitelky, a mám ji v terárku s asi 5 cm vysokou vrstvou substrátu, složení substrátu je lignocel a zetlele listí v poměru asi 1:2, přemýšlel jsem o tom že bych si těch krtonožek ještě pár nachytal ,protože 1 krtonožku je asi zbytečný mít v terarku 45x30x45 (dxvxs)

30.6.2006 10:16

minienti napsal(a):
Ahoj, prosim neví někdo jak chovat krtonožky?Dostal jsem jednu od učitelky, a mám ji v terárku s asi 5 cm vysokou vrstvou substrátu, složení substrátu je lignocel a zetlele listí v poměru asi 1:2, přemýšlel jsem o tom že bych si těch krtonožek ještě pár nachytal ,protože 1 krtonožku je asi zbytečný mít v terarku 45x30x45 (dxvxs)

nekecej,tyhle potvůrky sem vždycky chtěl,ale u nás nějak asi nejsou,nebo sem slepej
Hoď sem foto...A informuj jak chov probíhá,pochybuju že se jich víc v terarku snese,sou to přecijenom dravci,ale při dobrym krmení by se ti mohl klidně podařit i odchov

30.6.2006 11:57

minienti napsal(a):

zdar
já měl krtonožku doma sice jen chvíli,ale prosperovala myslim dobře.já bych jí dal akorát víc substrátu...dej ji třeba do náký větší zavařovačky a tu dej plnou hlíny...jinak já jsem ji krmil nasekanejma moučnákama a nebo žížalama,atd...tak at se daří.

30.6.2006 17:22

epicrates napsal(a):
zdar
já měl krtonožku doma sice jen chvíli,ale prosperovala myslim dobře.já bych jí dal akorát víc substrátu...dej ji třeba do náký větší zavařovačky a tu dej plnou hlíny...jinak já jsem ji krmil nasekanejma moučnákama a nebo žížalama,atd...tak at se daří.

Já jí dal ke chroustkum letním do menšího terarka a s vrstvou substrátu 10 cm chroustkum sem dal banán a vona se do něj taky pustila a kolik už ho sežrala.Je to nymfa v předposlednim svleku, podívám se na nějaký pole s bramborama atd..... tam jich bejvá prej hafec.
J E R R Y

30.6.2006 21:35

minienti napsal(a):