Reklamace dodaných bezobratlých

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

26.6.2008 18:25
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.32.187

Zdravím. Jak by jste řešily reklamaci, kdy jsem poslal 4 zvířata a z nich 2 během dopravy údajně uhynuly. Jejich hodnota je dohromady 120Kč. Odběratel dal jasně přednost zaslání poštou před kurýrem, takže jsem zvířata poslal obchodním balíkem, což je jednoznačně takto nejrychlejší způsob. Podání v 16.00 hodin a už druhý den dopoledne zvířata došly. Odběratel mi velmi arogantně sdělil, že chce zvířata nová, že je vina na mé straně a nezajímá ho jak to udělám. Řekl jsem mu, že za dopravu povolených bezobratlých zodpovídá dopravce - navíc je balík pojištěný ve větší hodnotě, než byla hodnota zvířat - případně obě strany, protože se na této dopravě dohodli. Zabalení bylo samozřejmě nejlepší možné vzhledem k momentalním klimatických podmínkám. Svoji vstřícnost jsem prokázal tím, že samozřejmě pošlu uhynulá zvířata nová zdarma a ať si objedná něco navíc nebo že náklady nové dopravy (120Kč) budeme dělit mezi oba. Opět arogantně řekl že ho to nezajímá, nedá do toho ani korunu a že vše zveřejní. Nejde mi o peníze, ale o princip a o způsob jakým by jste jednali s takovým problémovým zákazníkem. Navíc nevím, zda opravdu něco uhynulo nebo si zvířata objednal jen proto, aby mohl někoho pošpinit. Díky za smysluplné reakce.

Neregistrovaný uživatel

26.6.2008 19:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.30.42

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zdravím. Jak by jste řešily reklamaci, kdy jsem poslal 4 zvířata a z nich 2 během dopravy údajně uhynuly. Jejich hodnota je dohromady 120Kč. Odběratel dal jasně přednost zaslání poštou před kurýrem, takže jsem zvířata poslal obchodním balíkem, což je jednoznačně takto nejrychlejší způsob. Podání v 16.00 hodin a už druhý den dopoledne zvířata došly. Odběratel mi velmi arogantně sdělil, že chce zvířata nová, že je vina na mé straně a nezajímá ho jak to udělám. Řekl jsem mu, že za dopravu povolených bezobratlých zodpovídá dopravce - navíc je balík pojištěný ve větší hodnotě, než byla hodnota zvířat - případně obě strany, protože se na této dopravě dohodli. Zabalení bylo samozřejmě nejlepší možné vzhledem k momentalním klimatických podmínkám. Svoji vstřícnost jsem prokázal tím, že samozřejmě pošlu uhynulá zvířata nová zdarma a ať si objedná něco navíc nebo že náklady nové dopravy (120Kč) budeme dělit mezi oba. Opět arogantně řekl že ho to nezajímá, nedá do toho ani korunu a že vše zveřejní. Nejde mi o peníze, ale o princip a o způsob jakým by jste jednali s takovým problémovým zákazníkem. Navíc nevím, zda opravdu něco uhynulo nebo si zvířata objednal jen proto, aby mohl někoho pošpinit. Díky za smysluplné reakce.

Zajímalo by mě, o jaký druh bezobratlých jde, v této hodnotě opravdu je zbytečné posílat jako obchodní balík, doporučený dopis dojde většinou již druhý den a tomu uhynutí taky moc nevěřím. Podle mě nabídnutá náhrada s posláním nejlevnějším způsobem je v tomto případě dostačující. To, že něco zvěřejní mu může spíše uškodit, protože se časem stejně ukáže kdo je kdo. T. V.

Neregistrovaný uživatel

26.6.2008 19:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.33.128

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zdravím. Jak by jste řešily reklamaci, kdy jsem poslal 4 zvířata a z nich 2 během dopravy údajně uhynuly. Jejich hodnota je dohromady 120Kč. Odběratel dal jasně přednost zaslání poštou před kurýrem, takže jsem zvířata poslal obchodním balíkem, což je jednoznačně takto nejrychlejší způsob. Podání v 16.00 hodin a už druhý den dopoledne zvířata došly. Odběratel mi velmi arogantně sdělil, že chce zvířata nová, že je vina na mé straně a nezajímá ho jak to udělám. Řekl jsem mu, že za dopravu povolených bezobratlých zodpovídá dopravce - navíc je balík pojištěný ve větší hodnotě, než byla hodnota zvířat - případně obě strany, protože se na této dopravě dohodli. Zabalení bylo samozřejmě nejlepší možné vzhledem k momentalním klimatických podmínkám. Svoji vstřícnost jsem prokázal tím, že samozřejmě pošlu uhynulá zvířata nová zdarma a ať si objedná něco navíc nebo že náklady nové dopravy (120Kč) budeme dělit mezi oba. Opět arogantně řekl že ho to nezajímá, nedá do toho ani korunu a že vše zveřejní. Nejde mi o peníze, ale o princip a o způsob jakým by jste jednali s takovým problémovým zákazníkem. Navíc nevím, zda opravdu něco uhynulo nebo si zvířata objednal jen proto, aby mohl někoho pošpinit. Díky za smysluplné reakce.

Muj nazor je takovej, kterej se tu uz psal, neverim tomu ze by ty zvirata uhynuly pri prevozu sice je to mozny ale nemyslim si to. Jestli opravdu jo, tak bych chtel poslat presne ty zvirata zpatky a nejdrive bych je poradne prohledl, jestli to jsou opravdu oni a uhynuly normalnim zpusobem(nikdo je nezabil treba.) a at si tu zasilku zaplati on. Potom bych mu teda poslal nahradu. Navic takhle se chovat kvuli 120 kc si myslim ze je docela ubohy, sice v tejty dobe je potreba kazdy koruny ale urcite bych se do nekoho nepustil, kdyby mi umrely zvirata za 120kc pri ceste, to se stat muze.

Neregistrovaný uživatel

26.6.2008 20:19
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.48.130

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Muj nazor je takovej, kterej se tu uz psal, neverim tomu ze by ty zvirata uhynuly pri prevozu sice je to mozny ale nemyslim si to. Jestli opravdu jo, tak bych chtel poslat presne ty zvirata zpatky a nejdrive bych je poradne prohledl, jestli to jsou opravdu oni a uhynuly normalnim zpusobem(nikdo je nezabil treba.) a at si tu zasilku zaplati on. Potom bych mu teda poslal nahradu. Navic takhle se chovat kvuli 120 kc si myslim ze je docela ubohy, sice v tejty dobe je potreba kazdy koruny ale urcite bych se do nekoho nepustil, kdyby mi umrely zvirata za 120kc pri ceste, to se stat muze.

pokud za dopravu zodpovídá dopravce a balík byl pojištěný, tak proč se s reklamací neobrátí na dopravce? Souhlas s předchozím komentářem, at dodá uhynulé zvířata, jinak bych se s ním dál nebavil.

Neregistrovaný uživatel

26.6.2008 21:18
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.45.145

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
pokud za dopravu zodpovídá dopravce a balík byl pojištěný, tak proč se s reklamací neobrátí na dopravce? Souhlas s předchozím komentářem, at dodá uhynulé zvířata, jinak bych se s ním dál nebavil.

na dopravce se neobrati proto ze je to ceska posta a ta zakazuje dopravu zivych zvirat..myslim teda...:-)

Neregistrovaný uživatel

26.6.2008 21:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.52

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
pokud za dopravu zodpovídá dopravce a balík byl pojištěný, tak proč se s reklamací neobrátí na dopravce? Souhlas s předchozím komentářem, at dodá uhynulé zvířata, jinak bych se s ním dál nebavil.

Nemáš normální poštou vůbec posílat...Kurýr je lepší...já trvám na tom aby hned po převzetí balíku napsal jestli je to OK...

Neregistrovaný uživatel

26.6.2008 22:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.165.38

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Nemáš normální poštou vůbec posílat...Kurýr je lepší...já trvám na tom aby hned po převzetí balíku napsal jestli je to OK...

poštou posílám taky dost nerad, ale u levnych věcí to opravdu kurýrem nemá moc cenu, proto se snažím nezapomínat vždy upozornit zákazníka, že v případě zaslání poštou za zvěř naprosto neručim(mam to i napsaný v podmínkách na stránkách) - ještě se mi nestalo že by to někoho odradilo(případně připlácej na kurýra) a předejde se tím takovejmhlě problemum.
ps: nece se ti zveřejnit ho jako první ?
Nery

Neregistrovaný uživatel

26.6.2008 23:06
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.48.130

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
na dopravce se neobrati proto ze je to ceska posta a ta zakazuje dopravu zivych zvirat..myslim teda...:-)

ted jsem to hledal, pošta má v podmínkách

Obsahem poštovní zásilky nesmějí být:


výbušniny,
radioaktivní látky,
omamné a psychotropní látky,
jedovaté a žíravé látky,
nakažlivé biologické látky,
tuhý oxid uhličitý,
tlakové nádoby, stlačené nebo zkapalněné plyny a plyny v roztocích,
biologická agens a toxiny, oxidující, hořlavé a ostatní chemické látky a přípravky, které jsou klasifikovány jako nebezpečné podle § 2 zákona č. 157/1998 Sb., o chemických látkách a chemických přípravcích a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhláška č. 474/2002 Sb., kterou se provádí zákon č. 281/2002 Sb., o některých opatřeních souvisejících se zákazem bakteriologických (biologických) a toxinových zbraní a o změně živnostenského zákona,
živí obratlovci.


V případě splnění zvláštních podmínek mohou být obsahem:


b) jiná živá zvířata než obratlovci – za podmínky, že jim během přepravy nebude zapotřebí poskytovat zvláštní péči a pozornost,

Neregistrovaný uživatel

27.6.2008 13:58
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.59.39

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zdravím. Jak by jste řešily reklamaci, kdy jsem poslal 4 zvířata a z nich 2 během dopravy údajně uhynuly. Jejich hodnota je dohromady 120Kč. Odběratel dal jasně přednost zaslání poštou před kurýrem, takže jsem zvířata poslal obchodním balíkem, což je jednoznačně takto nejrychlejší způsob. Podání v 16.00 hodin a už druhý den dopoledne zvířata došly. Odběratel mi velmi arogantně sdělil, že chce zvířata nová, že je vina na mé straně a nezajímá ho jak to udělám. Řekl jsem mu, že za dopravu povolených bezobratlých zodpovídá dopravce - navíc je balík pojištěný ve větší hodnotě, než byla hodnota zvířat - případně obě strany, protože se na této dopravě dohodli. Zabalení bylo samozřejmě nejlepší možné vzhledem k momentalním klimatických podmínkám. Svoji vstřícnost jsem prokázal tím, že samozřejmě pošlu uhynulá zvířata nová zdarma a ať si objedná něco navíc nebo že náklady nové dopravy (120Kč) budeme dělit mezi oba. Opět arogantně řekl že ho to nezajímá, nedá do toho ani korunu a že vše zveřejní. Nejde mi o peníze, ale o princip a o způsob jakým by jste jednali s takovým problémovým zákazníkem. Navíc nevím, zda opravdu něco uhynulo nebo si zvířata objednal jen proto, aby mohl někoho pošpinit. Díky za smysluplné reakce.

Nějak jsem nepochopil, proč tenhle problém řešíš na nemoderované diskusi? Člověk z čistým svědomím by se neměl schovávat za anonymitu diskuse, když nechce, aby bylo jeho jméno do budoucna špiněno.......Iverson

Neregistrovaný uživatel

27.6.2008 15:37
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.32.187

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Nějak jsem nepochopil, proč tenhle problém řešíš na nemoderované diskusi? Člověk z čistým svědomím by se neměl schovávat za anonymitu diskuse, když nechce, aby bylo jeho jméno do budoucna špiněno.......Iverson

Kolik lidí by reagovalo na moderované diskuzi? Jeden, dva? Nebo taky nikdo. Stačí být trochu v obraze. K Nerymu: Zatím nebudu toho člověka zveřejňovat, tím bych defakto ukázal, že mám podobný charakter jako on. Goniatit

Neregistrovaný uživatel

27.6.2008 16:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.59.39

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Kolik lidí by reagovalo na moderované diskuzi? Jeden, dva? Nebo taky nikdo. Stačí být trochu v obraze. K Nerymu: Zatím nebudu toho člověka zveřejňovat, tím bych defakto ukázal, že mám podobný charakter jako on. Goniatit

Já teda nevím, mluvím jen za sebe, ale kdybych měl podobnej problém, tak by mně nemoderka ani nenapadla... stejně jako asi nikoho kdo má čistý svědomí... Iverson

Neregistrovaný uživatel

28.6.2008 12:38
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.230.5

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Kolik lidí by reagovalo na moderované diskuzi? Jeden, dva? Nebo taky nikdo. Stačí být trochu v obraze. K Nerymu: Zatím nebudu toho člověka zveřejňovat, tím bych defakto ukázal, že mám podobný charakter jako on. Goniatit

No snad nikdo není nikdy bez viny, a každý se nečeho někdy dopustil. Posílá věci pozdě, vymlouvá se, nechce zaplatit přepravné na sebe atd atd. Proto je nejlepším způsobem jak tomuto předejít, jednoduše stanovit jasné podmínky a domlovat se jako člověk a ne jako dement. Když mi přijde email typu 8ks toho toho tam adresa, připadám si jako bych jednal s idiotem. Pokud máš problém s tím, že ti nějak vyhrožuje, tak na něho podej trestní oznámení za zveřejňování osobních údají, někde si to najdi v zákonech jak se efektivně bránit. Každopádně bych se nikoho nebál a myslím, že si za to může sám, a žádné zbraně ve svých rukou nemá, a pokud se něčeho dopustí, jak si psal, tak je v neprávu on. Vypadá to jednoduše na nějakého podvodníčka. Jean-Jacques

Neregistrovaný uživatel

29.6.2008 08:38
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.45

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No snad nikdo není nikdy bez viny, a každý se nečeho někdy dopustil. Posílá věci pozdě, vymlouvá se, nechce zaplatit přepravné na sebe atd atd. Proto je nejlepším způsobem jak tomuto předejít, jednoduše stanovit jasné podmínky a domlovat se jako člověk a ne jako dement. Když mi přijde email typu 8ks toho toho tam adresa, připadám si jako bych jednal s idiotem. Pokud máš problém s tím, že ti nějak vyhrožuje, tak na něho podej trestní oznámení za zveřejňování osobních údají, někde si to najdi v zákonech jak se efektivně bránit. Každopádně bych se nikoho nebál a myslím, že si za to může sám, a žádné zbraně ve svých rukou nemá, a pokud se něčeho dopustí, jak si psal, tak je v neprávu on. Vypadá to jednoduše na nějakého podvodníčka. Jean-Jacques

Proč je idiot ten, kdo má zájem o 8ks nějakých bezobratlých? Asi jsem to špatně pochopil, ale pokud se normálně ozve emailem, že by měl o něco zájem, pošle i adresu a bere v potaz to, že to jde poštou a může se něco stát, tak nevidím jediný důvod nazývat ho idiotem.

Neregistrovaný uživatel

29.6.2008 23:29
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.134.87

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Proč je idiot ten, kdo má zájem o 8ks nějakých bezobratlých? Asi jsem to špatně pochopil, ale pokud se normálně ozve emailem, že by měl o něco zájem, pošle i adresu a bere v potaz to, že to jde poštou a může se něco stát, tak nevidím jediný důvod nazývat ho idiotem.

Rozhodne bych chtel videt uhynula zvitrata. Jinak zalezi na dohode. Nic bych nenahrazoval. Urcite bych zverejnil jmeno. Neni to zadny bonzovani a rad se takove osobe vyhnu. Priste postou neposilej !

Neregistrovaný uživatel

30.6.2008 10:37
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.111.50

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Proč je idiot ten, kdo má zájem o 8ks nějakých bezobratlých? Asi jsem to špatně pochopil, ale pokud se normálně ozve emailem, že by měl o něco zájem, pošle i adresu a bere v potaz to, že to jde poštou a může se něco stát, tak nevidím jediný důvod nazývat ho idiotem.

Napsal jsem to tak, jak to bylo, jednoduše, žádný pozdrav, žádná souvislá věta. Jen počet a kam. Ten, který se nedokáže normálně vyjadřovat je u mě jednoduše tím, čím jsem ho nazval. Chápu, že někdo za sníženou inteligenci jednoduše nemůže. Pak dochazí k takovým věcěm jako tady řeší goniatit.

Neregistrovaný uživatel

2.7.2008 13:59
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.30

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Napsal jsem to tak, jak to bylo, jednoduše, žádný pozdrav, žádná souvislá věta. Jen počet a kam. Ten, který se nedokáže normálně vyjadřovat je u mě jednoduše tím, čím jsem ho nazval. Chápu, že někdo za sníženou inteligenci jednoduše nemůže. Pak dochazí k takovým věcěm jako tady řeší goniatit.

Jednoduchý postup, koho neznám a nemůžu si to s ním následně vyříkat na burze - od toho nekupuju. Když někomu prodávám tak je to jeho problém, že si nepřijede třeba osobně.
Jinak se pravdu nikdy nedozvíte. To je může nechat pošta na překládce na sluníčku pár hodin a je po nich, ale vzájemně si nedokážete zda to byla pošta nebo příjemce a příjemce nedokáže že to byl odesílatel nebo pošta.

Přidejte reakci

Přidat smajlík