Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
9.3.2008 14:13

Uvolnila se mi jedna nádrž , do které bych si ráda pořídila ještě něco drobného. Ale chci poradit jaký druh se do tak velké nádrže vejde a netrpí. Jsou to rozměry cca 50 x 35 cm, sklo, takže vhodné i pro hrabavé druhy. Mám už doma z téhle drobotiny pískomily hedvábné, takže nejsem začátečník, co by nevěděl jak se o zvířátka starat. Ale druhů se mi prostě líbí víc a chci se rozhodnout hlavně tak, aby zvířátko (nebo zvířátka) netrpěla nedostatkem místa.

Předem díky za slušné rady a názory !

9.3.2008 14:15

zirrael napsal(a):
Uvolnila se mi jedna nádrž , do které bych si ráda pořídila ještě něco drobného. Ale chci poradit jaký druh se do tak velké nádrže vejde a netrpí. Jsou to rozměry cca 50 x 35 cm, sklo, takže vhodné i pro hrabavé druhy. Mám už doma z téhle drobotiny pískomily hedvábné, takže nejsem začátečník, co by nevěděl jak se o zvířátka starat. Ale druhů se mi prostě líbí víc a chci se rozhodnout hlavně tak, aby zvířátko (nebo zvířátka) netrpěla nedostatkem místa.

Jen ještě dodám, že nemám v plánu chov, ale rádabych třeba dva jedince stejného pohlaví, aby se sám jeden nenudil.

9.3.2008 18:11

zirrael napsal(a):

no určitě by v takovém prostoru šlo chovat ledasco :) já mít takové volné tak do někoho dám křečíky roborowského .. jsou zábavní na pozorování a v takovém prostoru by šlo vytvořit hodně zajímavých prolézaček a skrýší takže by byli určitě velmi spokojení
Hanka

9.3.2008 18:37

zirrael napsal(a):

Nebo myšky drobné, minimyšky africké... myšice malooké...nějaké bodlinatky...možností mnoho
Lenka

9.3.2008 20:51

myszoo napsal(a):
Nebo myšky drobné, minimyšky africké... myšice malooké...nějaké bodlinatky...možností mnoho
Lenka

Právě v tom to je, možností mnoho a mně se líbí všechny, takže si nějak stále nemůžu vybrat