Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
8.8.2009 00:14
mairen

XXX.XXX.50.200

Chtěla bych se zeptat, jestli se tu najde někdo, kdo by mi poradil ohledně těchto myšek. Viděla jsem je nedávno ve zverimexu a na první pohled se do nich zamilovala. Je možné chovat jen jednu myšku jen tak na mazlení? A může být v přepravce nebo kleci, nebo musí být jen v akvárku? A vadí myškám častější stěhování? Moje situace je taková, že přes týden studuji a bez zvířátka se mi stýská, domů se vracím na víkendy, takže bych nejspíš musela brávat myšku s sebou. Ještě by mě zajímalo, jaké jsou ty jejích bodlinky? Dají se hladit, nebo píchají jako ježci? Díky moc za odpovědi

10.8.2009 13:25
bendyl

XXX.XXX.226.9

mairen napsal(a):
Chtěla bych se zeptat, jestli se tu najde někdo, kdo by mi poradil ohledně těchto myšek. Viděla jsem je nedávno ve zverimexu a na první pohled se do nich zamilovala. Je možné chovat jen jednu myšku jen tak na mazlení? A může být v přepravce nebo kleci, nebo musí být jen v akvárku? A vadí myškám častější stěhování? Moje situace je taková, že přes týden studuji a bez zvířátka se mi stýská, domů se vracím na víkendy, takže bych nejspíš musela brávat myšku s sebou. Ještě by mě zajímalo, jaké jsou ty jejích bodlinky? Dají se hladit, nebo píchají jako ježci? Díky moc za odpovědi