Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
4.8.2015 14:12
black

XXX.XXX.208.1

Dobrý den,
asi před měsícem jsem si pořídila od chovatelky nové hedvábničky. Jsem začátečník.
Po pár dnech mi umřela jedna slepička - průběh trval asi jeden den. Slepička polehávala, měla svěšená křídla a ocas, a trochu se motala- přesto celý den normálně jedla a pila. Druhý den byla mrtvá.
Podobné příznaky teď pozoruji i u druhé slepičky. Na veterinu jsme objednaní až na odpoledne. Dřív veterinář bohužel nemá čas. Bojím se, že už to bude pozdě.
V kurníku jsem si nevšimla žádného průjmu...atd.
Jaké onemocnění by tohle mohlo mít na svědomí? Děkuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.8.2015 18:54

black napsal(a):
Dobrý den,
asi před měsícem jsem si pořídila od chovatelky nové hedvábničky. Jsem začátečník.
Po pár dnech mi umřela jedna slepička - průběh trval asi jeden den. Slepička polehávala, měla svěšená křídla a ocas, a trochu se motala- přesto celý den normálně jedla a pila. Druhý den byla mrtvá.
Podobné příznaky teď pozoruji i u druhé slepičky. Na veterinu jsme objednaní až na odpoledne. Dřív veterinář bohužel nemá čas. Bojím se, že už to bude pozdě.
V kurníku jsem si nevšimla žádného průjmu...atd.
Jaké onemocnění by tohle mohlo mít na svědomí? Děkuji.

Můj tip je Markova choroba, virové onemocnění typu herpes. Potvrdí veterina po odběrech. Léčit se nedá, nutno zabit´ všechny kusy, je to nakažlivé. Očkují se kuřata ve velkochovech, očkovací látka se v malelém neprodává.
Je to ale jenom moje hyptéza z Vámi nastíněných příznaků.

Neregistrovaný uživatel

4.8.2015 20:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.16.185