teae
XXX.XXX.208.188
Dobrý den,
pořídila jsem si před týdnem 5 kuřátek hedvábniček. Jedno kuře má na krku v místě začátku křídla bouli jen jednu, jiné má dvě na stranách ve stejném místě a jsou v tomto místě holá. Třetí kuřátko dnes špatně vstávalo nějak se houpe ze strany na stranu, nedrží rovnováhu. s jídlem jsou všechna ok mají chuť. Co by to mohlo být a co s tím pokud je to třeba?
Dál jsem si ke kohoutkovi pořídila dvě bílé hedvábničky a jsou strašně špinavé, lepí se jim vše na pařátky. Musím počkat do léta a vykoupat je? nebo je mám přestěhovat do vnitřní klece vykoupat a několik dní počkat než uschnou. Jsem naprostý laik. Vše jsem pořídila dost spontálně na základě dárku kohouta hedvábničky. Ještě je jdu vyfotit. Předem děkuji za jakékoli rady připomínky.
teae
XXX.XXX.208.188
teae
XXX.XXX.208.188
?anžel rozhodl, bilé usmrtil. prosím o radu co s tímto kuřátkem.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Mno.
začala bych tím, že je pitomost pořizovat si v listopadu kuřata. ale váš boj.
tu podestýlku, na kterou to máte zaostřené, to myslíte vážně?
Zdravím. staré vykoupejte, nechte několik dní v suchém prostředí na čisté podestýlce ze slámy nebo hoblovaček.to kuře utratte, je evidentně z velmi špatných podmínek, div že je ještě naživu, je jen otázka času, kdy pojde samo na celkové vysílení organismu.pokud přežije, nic dobrého z něj nebude, již nedoroste do normální velikosti, je celkově zesláblé právě z těch špatných podmínek.
horal
napsal(a):
Já bych to tipoval na silnou kokcidiózu z podchlazení. Jestliže přežije nikdy z toho nebude plnohonotný kur. Já bych utratil vše. To ale neni rada ale konstatování co bych uděla já.
Já taky. fakt nemá cenu dávat dohromady evidentně nezdravou drůbež bůhví z jakého hnoje.
teae
napsal(a):
Dobrý den,