Spatne chodící kačena

Přidejte téma Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

trhy

16.8.2017 17:02
trhy

XXX.XXX.239.123

Špatně nám chodí kačena, není to úplně mláďátko, ale i dospělá. Neudrží rovnováhu, přepadá, jak ji můžeme pomoct, máme stádo 10 ks mladých,4 větší a 20 slepic, které po nich občas jdou a tyto malé, nové se boji...

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.8.2017 17:31

Nevím jestli provokujete, chcete mít srandu z diskutujících, nebo jste chovatel nechovatel. První a druhý případ se tu vyskytuje často a je většinou podobného rázu. Toto může dělat jen naprostý, pardon, "vyl.zanec". Pokud jen chcete rozdmýchat diskusi, tak je toto špatná cesta

Pokud jste třetí případ: tak doporučuji drůbež rozdělit, alespoň než káčata dorostou. Nevím jaké máte podmínky ale je lepší chovat kachny a slepice zvlášť. Káče dejte bokem, krmte kvalitním krmivem a buď se vzpamatuje nebo ne.

trhy

16.8.2017 20:16
trhy

XXX.XXX.96.58

Jsem začátečník. Můj dotaz mi přišel akutní než prohledávat diskuzi, zda toto někdo už neřešil... Líná huba holé neštěstí

trhy

16.8.2017 20:20
trhy

XXX.XXX.96.58

A od mala jsem u babičky neviděla, že by slepice oddělovala od kachen. Mladé slepice, které jsou tu déle doma než kačeny si na ně prostě dovoluji. Na ty velké 4 už ne. A jedna kačena zase zobákem klove do křídel ty zbylé tři. To bysme je měli dle Vás taky rozdělit ještě samostatně každou jscemu zvlášť?

16.8.2017 21:04
ovecka

XXX.XXX.203.146

trhy napsal(a):
A od mala jsem u babičky neviděla, že by slepice oddělovala od kachen. Mladé slepice, které jsou tu déle doma než kačeny si na ně prostě dovoluji. Na ty velké 4 už ne. A jedna kačena zase zobákem klove do křídel ty zbylé tři. To bysme je měli dle Vás taky rozdělit ještě samostatně každou jscemu zvlášť?

To je pořád dokola - moje babička to dělala tak a tak...