Dobrý den, jsem trochu laik. Mám čtyři kachny indického běžce a mám už podruhé problém s kachnou. Má bříško jako soudek, špatně se ji už i chodí. Jendou se mi to stalo, kachna se špatně pohybovala, nabral ji beran a byl konec. Nerada bych aby se trápila, je možné, že v sobě má vejce? Co s ní? Děkuji.
Možné to je. Toho leta som mala takýto problém u kačice IB, ktorá niesla najväčšie vajíčka. Otvárala stále zobák, bolo vidieť že sa trápi. Zabila som ju, mala v sebe dve veľké vajcia a ďalšie menšie. Aj to druhé vajíčko už malo ísť vonku, ale nevládala vytlačiť to prvé.
Niekde som tu čítala, že sliepke pomohlo, keď ju ponorili do vlažnej vody a že sa zniesla. V kombinácii s jemnou masážou smerom k otvoru by to mohlo pomôcť.
cipis
napsal(a):
Možné to je. Toho leta som mala takýto problém u kačice IB, ktorá niesla najväčšie vajíčka. Otvárala stále zobák, bolo vidieť že sa trápi. Zabila som ju, mala v sebe dve veľké vajcia a ďalšie menšie. Aj to druhé vajíčko už malo ísť vonku, ale nevládala vytlačiť to prvé.
Niekde som tu čítala, že sliepke pomohlo, keď ju ponorili do vlažnej vody a že sa zniesla. V kombinácii s jemnou masážou smerom k otvoru by to mohlo pomôcť.
Při masáži použít olej, ten dostat i do kloaky.
Někdy také bývá problém, když má vajíčko příliš slabou skořápku a praskne ještě v kloace.Tato skořápčitá blána se také bez pomoci těžko dostává ven. Toto ale asi tento případ nebude. Každopádně buď z kachny vejce nějak dostat nebo ji zabít.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Nebo to nemusí být vejce, ono takový ten tučňák s nafouklým břichem bývá také vodnatelnost nebo zánětlivý výpotek v dutině tělní. Zadržené vejce ale jen, v počátku stavu, dřív, než přejde do zánětu, jediný řešitelný problém.
Když máte takové zvíře, tak je potřeba jej ohledat, jestli má v kloace hmatné zadržené vejce. Pokud ano, pomáhá teplo, klid, koupele, olej.
Pokud tam vejce není, tak zbývá sekyra.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Kajka-K18
napsal(a):