Automatická líheň Brinsea Ovation 56 EX

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
30.12.2017 12:08
manickapp

XXX.XXX.141.24

Dobrý den chtěl bych si pořídit tuto líheň Brinsea Ovation 56 EX. Prosím o názory a zkušenosti s touto líhní. Jsem začátečník takže se hodí každá rada. Předem děkuji za názory a rady.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2017 15:49

manickapp napsal(a):
Dobrý den chtěl bych si pořídit tuto líheň Brinsea Ovation 56 EX. Prosím o názory a zkušenosti s touto líhní. Jsem začátečník takže se hodí každá rada. Předem děkuji za názory a rady.

Také o ní uvažuji. Dovoluji si připomenout, že pokud chcete líhnout i husí vejce je nutné dokoupit toto: http://www.lihne.cz/878-ovation-vlozky-5-ks.html

6.2.2018 17:02

manickapp napsal(a):

Tak co, už ji máte? Jsem zvědavý. Taky o ní uvažuji.

7.2.2018 01:49
radovan.d

XXX.XXX.3.236

Mám doma dělanou líheň a loni jsem si koupil Brinsea Ovation 56 EX. Tato líheň má jednoduché ovládání a všechny funkce (otáčení, regulace vlhkosti a ochlazování), které potřebuji. Líhl jsem v ní jenom drůbež, ale jsem dost spokojen. Měl jsem si ji koupit už dříve. Ta dělaná není špatná, ale 56EX je pohodlí. Dáte vejce a zapnete. Pár dnů před líhnutím přeložíte vejce z obracečů na dno a upravíte teplotu s vlhkostí. Prostě pohoda.Jenom pokud budete mít líheň někde v bytě, tak je trochu slyšet ventilátor. Já ji mám ve sklepě, tak to neřeším.

7.2.2018 07:46

radovan.d napsal(a):