Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
23.2.2018 00:20
dreamlife

XXX.XXX.151.1

Chcem len počuť váš názor.
Sem tam sa mi stáva, že ma niekto prosí o radu /aj keď som začiatočník / o chov napr. Emu /človek, ktorý predal chovateľovi malé emu mu nechce prezradiť ako ich ďalej množiť, lebo by mu pokazil biznis/, alebo spôsob ako lacno a trvalo odstrániť čmelíkovcov /kremelina za menej ako 1euro za kilo, aj to sa mi zdá veľa, veď tona kameniva stojí max 20euro a kremelina 1000euro tona/, rád mu odpoviem. Zadarmo. Keď som mal veľa vajíčok, tak som ich daroval /stalo sa mi, že prišiel pán peši a o hodinu prišiel druhý, obaja z rovnakého ďalekého mesta - lebo to bolo zadarmo/.
Nechápem, prečo sú ľudia, ktorí si nechajú za korunu nohu prevŕtať a nechcú pomôcť rozširovať domáci drobnochov. Však sa jedná hobby /nehľadím na peniaze a hlavne, aby sme nejedli ten odpad z obchodov, nie?/.
ďakujem za Váš názor a postrehy.
s.

Neregistrovaný uživatel

23.2.2018 13:30
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.7.21

dreamlife napsal(a):
Chcem len počuť váš názor.
Sem tam sa mi stáva, že ma niekto prosí o radu /aj keď som začiatočník / o chov napr. Emu /človek, ktorý predal chovateľovi malé emu mu nechce prezradiť ako ich ďalej množiť, lebo by mu pokazil biznis/, alebo spôsob ako lacno a trvalo odstrániť čmelíkovcov /kremelina za menej ako 1euro za kilo, aj to sa mi zdá veľa, veď tona kameniva stojí max 20euro a kremelina 1000euro tona/, rád mu odpoviem. Zadarmo. Keď som mal veľa vajíčok, tak som ich daroval /stalo sa mi, že prišiel pán peši a o hodinu prišiel druhý, obaja z rovnakého ďalekého mesta - lebo to bolo zadarmo/.
Nechápem, prečo sú ľudia, ktorí si nechajú za korunu nohu prevŕtať a nechcú pomôcť rozširovať domáci drobnochov. Však sa jedná hobby /nehľadím na peniaze a hlavne, aby sme nejedli ten odpad z obchodov, nie?/.
ďakujem za Váš názor a postrehy.
s.