Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
1.5.2019 09:42
honzapm

XXX.XXX.182.25

Tak nějak se jmenuje ta brexotka, že?
A Tereza je všeobecně velice hezké.... jméno.

Byl pozdní večer, první Máj.
Večerní Máj, byl Vlašky čas.
Kloačin zval ku lásce hlas,
kde trusný zaváněl stůl.
O Vlašce šeptal tichý mech;
čmelíkůprostý hřad lkal Vlašky žel,
svou Vlašku hřadík bidlu pěl,
Vlaščino zjevení - užaslý vzdech.

A teď mě nech. Du si taky lehnout na mech.
Karel Hynek Vlaška

1.5.2019 11:25
kastef

XXX.XXX.69.65

chachacháááá,no tak sem se dlouho nezasmála,div sem nespadla ze židle

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2019 18:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě by od házenkářek měli vyhodit toho dvoumetrovýho chlapa, co si teď říká Hanička a cítí se jako žena.

1.5.2019 20:49
honzapm

XXX.XXX.182.25

Doufám, že v příštím životě budu mít také takový krásný dlouhý.... skleník.
A vida, ono se nám to rýmuje - Koudelík - skleník.
Jeslipa ono to nebude tím, že dnes, na prvního Máje, jsem tak rozněžněn
novým mávátkem, které mi maminka koupila v papírnictví, to až půjdu do průvodu,
že prostě vidím rýmu fšude? :) Hop hop.

2.5.2019 21:17
Olánek

XXX.XXX.122.72

honzapm napsal(a):
Sláva, konečně jedna normální zpráva.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/atletka-semenyaova-neuspela-jestli-chce-zavodit-musi-brat-leky-na-snizeni-hladiny-testosteronu-71376?dop-ab-variant=4&seq-no=1&source=hp

Rád koukám z vrcholových sportů na tenis žen,mají ještě ňadra.Na druhou stranu běžet maraton s trojkama,nevím.

2.5.2019 21:32
honzapm

XXX.XXX.182.25

Olánek napsal(a):
Rád koukám z vrcholových sportů na tenis žen,mají ještě ňadra.Na druhou stranu běžet maraton s trojkama,nevím.

Zeptejte se Javorky, má prý bohaté zkušenosti.

3.5.2019 10:07
javorka

XXX.XXX.98.207

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2019 10:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak jsem po minulým líhnutí vyčistila líheň, zkalibrovala lékařským teploměrem, žádnou závadu jsem nenašla, nacpala jsem jí vejci, protože jsem měla hodně vajec a škoda to sníst, že.

A dnes je 21. den a už je půlka venku. Takže zpozdění líhnutí je opravdu způsobené menším počtem vajec. Nebo nevím

3.5.2019 10:53
honzapm

XXX.XXX.182.25

Terezko, takže když nasadím 500 vajec, tak se mi to vylíhne už patnáctý den?
Zajímavé. Člověk se tu dozví netušené.
No a jak to dělá třeba Mach, když nasadí milion vajec?
To je z hnízda snesená může rovnou dávat do odchovny, že.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2019 10:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Terezko, takže když nasadím 500 vajec, tak se mi to vylíhne už patnáctý den?
Zajímavé. Člověk se tu dozví netušené.
No a jak to dělá třeba Mach, když nasadí milion vajec?
To je z hnízda snesená může rovnou dávat do odchovny, že.

No tak když je v líhni pro 24 vajec třeba čtyři vejce, tak se to přece někde projevit musí. Jakože 24 vajec drží teplo jinak než čtyři vejce.

A nebo si paduánky dělají co chtějí. Mně je to vlastně jedno, kdy se líhnou, hlavně že ano, že.

3.5.2019 11:11
honzapm

XXX.XXX.182.25

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No tak když je v líhni pro 24 vajec třeba čtyři vejce, tak se to přece někde projevit musí. Jakože 24 vajec drží teplo jinak než čtyři vejce.

A nebo si paduánky dělají co chtějí. Mně je to vlastně jedno, kdy se líhnou, hlavně že ano, že.

Ne, v dobré líhni se to opravdu neprojeví tím,
že se kuřata začnou líhnout 24.-25. den.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2019 11:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Ne, v dobré líhni se to opravdu neprojeví tím,
že se kuřata začnou líhnout 24.-25. den.

no, ve skříňový co mají v přísnoticích asi ne, no.

ale rcom líhne dobře, nebudu si dělat sbírku líhní. to by nutilo dávat vejce do všech a co pak s těmi kuřaty, že.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.5.2019 11:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

A líhly se hlavně 23. den Ale to je jedno, bez ohledu na to, čím to bylo, teď už jedou podle harmonogramu.

4.5.2019 00:30
honzapm

XXX.XXX.182.25

Wooooow - Gomorra 5 bude!
Kohopa neapolští bossové zavraždí tentokrát?
Budeme si muset na natočení páté série počkat,
ale něco mi říká, že na gé půjde to čekání velice dobře.
M.ú.

https://internapoli.it/gomorra-5-ufficiale/

4.5.2019 10:20
bery25

XXX.XXX.254.216

honzapm napsal(a):
Wooooow - Gomorra 5 bude!
Kohopa neapolští bossové zavraždí tentokrát?
Budeme si muset na natočení páté série počkat,
ale něco mi říká, že na gé půjde to čekání velice dobře.
M.ú.

https://internapoli.it/gomorra-5-ufficiale/

staci prist na vychodne slovensko a tu je gomorra 6,7 aj 8,len ten nas blbec si mysli ,ze tu nic nie je .

4.5.2019 12:23
čapice

XXX.XXX.216.126

Nespecké novinky.
IB holky nesou jak šílené. Jarmilka si myslí, že nás převeze, tak si udělala snášedlo pod keři. Letos jsem rozhodnutá nechat maximálně 5 vajec. Možná 7.
poslední Arakaunička také nese denně, 2x už byly i 2 vajíčka. Akorát bojuje s nemocným okem, má tam nějaký zánět a usazuje se v koutku, čímž jí očko zatlačuje dozadu. Je paní zahrady, protože jediná nemá ustřižené křídlo. Snáší za kachníkem. A už se tady objevila kuna, jelikož jsme našli vyžraná vajíčka. Nebo lasička a taky to mohl být ježek.
Co se týká zahrady a zeleniny, vše roste jak blázen. Tedy rajčata, papriky atd. ještě za oknem. Už aby bylo po zmrzlých.
Jdu udělat pár fotek.

4.5.2019 13:45
honzapm

XXX.XXX.182.25

bery25 napsal(a):
staci prist na vychodne slovensko a tu je gomorra 6,7 aj 8,len ten nas blbec si mysli ,ze tu nic nie je .

Já mám raději Itálii, než Košice, jáj dyk more.

4.5.2019 20:17
honzapm

XXX.XXX.182.25

Poslední líheň vypnuta, poslední kuře venku.
Já míchám zrovna Livacox, odmítám navštívenku,
té obávané tetičky, prý Kokci jí doktor říká,
mé milované děticky ho pijí - až to stříká.
Vlašky tak krásné, udatné, porostou jako z vody,
svou krásou fšecky ohromí, posbíraj slušné body.
Za body gauč nekoupím, ten musím asi ušít,
no hajnu si na druhý bok a nenechám se rušit.
M.ú.

4.5.2019 21:04
kastef

XXX.XXX.69.65

naše týdenní droboť Brahmánky modré,černé,bílé kolumbie a Australky plus asi dva kousky křížené Australky s Wyandotkou zl.č.lem.

5.5.2019 08:54
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

Krasnou nedeli preji,
u nas prsiii. Sice jen trosku ale prece.
Foto husky Margitky jak vyvedla sve deticky :) Ted jsou zavrene v husniku a moc se jim to nelibi.

5.5.2019 11:09
honzapm

XXX.XXX.182.25

Páni, Niky, koukám, že Margitka je opravdu hodně množivá.
Ostatně jako každá správná Margita, že.

5.5.2019 15:07
bery25

XXX.XXX.254.216

honzapm napsal(a):
Já mám raději Itálii, než Košice, jáj dyk more.

a ha,kosice vychod som sa sa zasmial,no mate prehlad o ceskoslovensku,nie v poriadku,aj v ziline my povedali ze vychod su kosice no to isto nie,ja som od kosic 130km,ale aj ja mam rad italii,hlavne ich olivovi olej,mnam,vsade a ku vsetkemu

5.5.2019 15:20
honzapm

XXX.XXX.182.25

Tak to víte, Janko, kdo maže, ten jede. Do Itálie.
Užhorodu zdar, nazdar.

5.5.2019 21:49
Olánek

XXX.XXX.122.72

Tak jsem chtěl opustit gaučík a zaběhnout si Pražský maraton,říkali,že doprava bude uzavřena do doby než doběhne poslední účastník,ale do 9 května prý na mne čekat nelze.

6.5.2019 09:59
honzapm

XXX.XXX.182.25

Olánku, vy čipero... A myslíte, že na mě by tam počkali? Ovšem já bych to měl až tak v červnu, no, možná v červenci.
Ale i f květnu, čili v Máji, jest u nás na co se dívati, že? Se mi lidé divějí, že nevyhledávám Šumavu ni Alpy, když všechnu krásu mám za barákem, že...

7.5.2019 21:36
Olánek

XXX.XXX.122.72

honzapm napsal(a):
Olánku, vy čipero... A myslíte, že na mě by tam počkali? Ovšem já bych to měl až tak v červnu, no, možná v červenci.
Ale i f květnu, čili v Máji, jest u nás na co se dívati, že? Se mi lidé divějí, že nevyhledávám Šumavu ni Alpy, když všechnu krásu mám za barákem, že...

Nádhera,ale něco tam chybí,mikrotén,pet lahve a pod.

8.5.2019 13:36
honzapm

XXX.XXX.182.25

Olánek napsal(a):
Nádhera,ale něco tam chybí,mikrotén,pet lahve a pod.

Smůla. Mám kolo s velkým košíkem, rukavice a bordel sbírám.
Teď jsem v jednom pangejtu objevil pneu, tu asi na kole neuvezu, uí.
Nezapomenu, jak jsem čistil jeden hlubší příkop a skrz pneumatiky
tam kvetly orchideje. Romantické.

Je ale zajímavé, co lidi vše vyhodí, pytlíky od chipsů a kondomy nepočítám,
ale už jsem takhle našel různé zajímavosti a i pár mrtvol, no, asi bych
se měl opravdu méně dívat na italské seriály.

8.5.2019 18:00
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Pěkný sváteční večer. No je fakt, že ten bordel v přírodě mě už irituje. Pár dní jsme s rodinou jezdili na výlety a je to děs jak si dělají lidi v přírodě smetiště.

8.5.2019 18:08
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Pár fotek z druhé skupiny kuřat. Jinak sousedka je hodně spokojená s vlaškami z násadovek začátka (co jsem loni líhla původně pro babičku).

8.5.2019 18:26
klifton

XXX.XXX.209.12

honzapm napsal(a):
Olánku, vy čipero... A myslíte, že na mě by tam počkali? Ovšem já bych to měl až tak v červnu, no, možná v červenci.
Ale i f květnu, čili v Máji, jest u nás na co se dívati, že? Se mi lidé divějí, že nevyhledávám Šumavu ni Alpy, když všechnu krásu mám za barákem, že...

Toš teda Honzíku, Jeníku, fakt krásné fotečky. Nevím jak u vás, ale Morava je uš celá žlutá, ještě chvíli a uš to bude fakt smrad. Fotky sice nemám, ale kol dokola se jen žlutí . No a kdyš jedu autem, tak to vidím kolem sebe zase žlutě . Toš zatím sa mějte.

9.5.2019 00:43
honzapm

XXX.XXX.182.25

Jó, Morava... Tak tam jsem taky nikdá nebyl.
Ale ve škole nás učili, že tam podél cest vidět jest jen a pouze vinohrady.
Tak to teda ale úplně nevím jak jako s tou žlutou...
Jestli by se ty vinohrady neměly spíš přihnojit, aby trochu zezelenaly??
Hop hop.

Buďme svorní
Žlutá je barva naše
Nevyzraďme plnou líheň
Mlčenlivost chrání nás.

9.5.2019 19:04
klifton

XXX.XXX.209.12

honzapm napsal(a):
Jó, Morava... Tak tam jsem taky nikdá nebyl.
Ale ve škole nás učili, že tam podél cest vidět jest jen a pouze vinohrady.
Tak to teda ale úplně nevím jak jako s tou žlutou...
Jestli by se ty vinohrady neměly spíš přihnojit, aby trochu zezelenaly??
Hop hop.

Buďme svorní
Žlutá je barva naše
Nevyzraďme plnou líheň
Mlčenlivost chrání nás.

Jo, jó Jeníku, Honzíku od střední Moravy ty vinohrady začínají a táhnou se dole od Napajedelské brány dolnomoravským úvalem podle stejnojmené řeky, co nás pozlobila hodně v roce 1997. Tehdy se nám také žlutilo i když ne tolik jako nyní.Ten odér byl ale hodně jiný. Zdrobnělé Velsumky prospívají a teď už i Araukany, ale ty bobule už nejsou původní, ale ty zkapalněné jsem pravda ještě nezkoušel. Vlaškáriu velký zdar z Moravy.

10.5.2019 21:05
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Už aby bylo teplo a šli ven. Jsou jim dva týdny, jsou tři (vlevo kříženci běžec a ruánka, vpravo běžec) a smrdí, jako kdyby jich bylo 20

10.5.2019 21:39
ančovička1

XXX.XXX.220.127

Co tři kacata..do včerejška jsem mela v kuchyni 12 už čtrnáctidenních housat...to už bylo i na mě moc😁..

10.5.2019 21:40
honzapm

XXX.XXX.182.25

Rachna - Kachna, to to smrdělo!

10.5.2019 21:52
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

Pani Vero, jak ja vam rozumim. V kotelne bydli 4 kacata a jsou to takovy smradosi ze to svet nevidel. Deset housat neudela takovej binec jako tahle sebranka.
Tak je napeceno. Zitra prijedou babicky tak mame ke kaficku...

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.5.2019 22:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já už jsem přestěhovala k řece už i maláče, čímž se uvolnil prostor pro ještě malá, krásná a roztomilá kuřata (která se budou líhnout v pondělí).

Ale kuřata teda až tak nesmrdí jako neskutečně práší.

Navíc nejstarší velkáči už jsou velký a větší a jejich budoucí osud už se pomalu vylupuje z mlh. Forest Gump je kohout a při věštění z běháku vidím polívku. Flekáč a Pták Noh jsou kuřice a už se na ně bude těšit Ocas. Pak je tam ještě další kuřice a dva kohouti, kteří taky dostali po vykládání zelenej náramek. Zelenej jako "máš zelenou".

O týden mladší jsou asi dva kohouti a tři kuřice, ale ještě to nechám ten týden uzrávat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.5.2019 08:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak u nás už konečně taky čekáme omladinu, 16 vajec, první týden za námi.

11.5.2019 13:53
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Pěknou sobotu všem. Že by se zase něco líhlo? A jo... zase kachny

11.5.2019 14:19
honzapm

XXX.XXX.182.25

Hurá, konečně vydatnější sráážky.
To Věrka už zajisté byla 3x na houbách, i s jezefčíky.

11.5.2019 15:28
veraboskova

XXX.XXX.0.235

A tak pořád jsme za poslední dny někde po výletech "skoro za barákem" i s jezevcema. A houby rostou. Ale je otázka, jestli jedlé (víc jak jednou)

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.5.2019 16:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tady je brutální bouřka s kroupama, ještě že nejsem nikde venku. Jestli rostou houby, mají otřes mozku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.5.2019 16:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tady je brutální bouřka s kroupama, ještě že nejsem nikde venku. Jestli rostou houby, mají otřes mozku.

naštěstí to Brdy od nás odklonily, od Plzně to šlo severněji přes vás na Prahu

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.5.2019 17:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

taková čína už nebyla ani nepamatuju, určitě minulý rok nic takového nebylo... rachotilo to už z dálky, pak tma, že kuřata zalezla spát a pak se provalila nebesa, že jsem zavřela Noru do chodby. Teď už jenom normálně prší, ale který višně mi neomrzly jsou asi utrhaný

11.5.2019 17:26
kouták

XXX.XXX.168.33

Jsou místa krásná a žasnem,co dokázali v dřívější době udělat.

11.5.2019 18:26
honzapm

XXX.XXX.182.25

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
taková čína už nebyla ani nepamatuju, určitě minulý rok nic takového nebylo... rachotilo to už z dálky, pak tma, že kuřata zalezla spát a pak se provalila nebesa, že jsem zavřela Noru do chodby. Teď už jenom normálně prší, ale který višně mi neomrzly jsou asi utrhaný

https://www.odpovedi.cz/otazky/jak-vzniklo-slovni-spojeni-venku-je-cina

Jinak kohout na víně je taky fajn. Ale na pivu nebo ten podle Věrčina receptu, ách...
A jen ať se voda činí, já chci víc a větší kapsy. Ať lije non-stop až do úterka.
Ve středu už né, to musím na mez.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.5.2019 19:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zajímavé, ale v životě jsem neslyšela toto rčení s krátkým i. Asi jsme tady u Prahy debilové všichni.

11.5.2019 20:15
ančovička1

XXX.XXX.220.127

Asi oblastni výraz,u nas také vždy čina..krátce😀a ještě tvrdě ,čyna😀

11.5.2019 21:21
Zuzkaa

XXX.XXX.88.69

Možná jsme tady u Prahy všichni debilové, ale my říkáme taky ČINA. A Věro, jestli ty obrázky jsou odtamtud co žijete, tak to je luxus příroda, fakt krásný.

12.5.2019 08:06
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Jo luxus to je, akorát musíte jezdit na výlety, kdy zrovna není víkend. Pokud vám tedy nevadí mraky lidí. Jinak fotky jsou z Terčina údolí, Hradišťského vrchu a Trocnova.

12.5.2019 08:08
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Otevírat už nebo si radši sednout na ruce? Přes noc přibyla čtyři tmavá kachňata.

12.5.2019 13:22
honzapm

XXX.XXX.182.25

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zajímavé, ale v životě jsem neslyšela toto rčení s krátkým i. Asi jsme tady u Prahy debilové všichni.

Jak říkávám - mladá, nezkušená...
Ale to už bych se opakoval. A co nového u morčátek?
Travička se zelená, roste, že?

14.5.2019 07:52
Olánek

XXX.XXX.122.72

Včera jsem poprvé vypustil kuřičky mezi dospělce.Jedna zpod zobáku kohouta slupla granulku a současně následoval přiměřený výchovný klovanec.Ještě se toho nedožil učitel národů Jan Amos.Mírné fyzické tresty u drůbeže jsou velmi účinné.
Kdybych věděl,kdo je pražák,tak bych napsal soucítění Pražanů,ale že to nevím,tak soucítění nakupujících v marketech na území hl.města u nichž láska k zvířátkům dosud navymřela.Tam někdy zajdu i pro pár zeleného pro králíky,nejraději mají listy od kedluben.Jakmile prohlásím,že jimi chci obdařit moji gravidní králici,tak si někteří přikoupí další kedlubny a otrhané listy mně podávají se štěstím v očích,že neskončí v kontejneru.Za zvýšené tržby nebývám finančně odměněn.
Ani nevím jak,ale stal jsem se bojovníkem proti suchu.Dle doporučeného, při mé váze, bych měl vypít 4 litry vody denně,vypiji maximálně dva,tedy za 30 dni ušetřím 60 litrů,návratnost tekutin v moči není započítána.
Zatím co se intenzivně zabývám hledáním způsobu,jak uvařit čerstvá vajíčka na tvrdo,aby šla bez poškození oloupat,jiní již pěstují umělé brzlíky.Abych zachytil ujíždějící rychlík vědy,se Vás táži,vkládáte vajíčka do vody studené,vlažné nebo až vroucí,solíte vodu,případně vajíčko lehce naťuknete?

14.5.2019 12:20
javorka

XXX.XXX.98.207

Olánku, zásadně do studené, neťukám a nesolím. Oloupat jde někdy dobře a někdy hůř. Záleží od které jsou slepice.

kacaba.ma

14.5.2019 14:32
kacaba.ma

XXX.XXX.102.188

Do studené, uvařím, sliju horkou a opět do studené....čím starší vejce, tím lépe se loupe....

14.5.2019 15:04
ančovička1

XXX.XXX.220.127

Ja se s čerstvými vejci netrápím..na loupačku varim vajicka tyden stará a jde to samo..dcera take vyžaduje starsi vejce,jeji klucici maji radi vajicka natvrdo😀 a do salátů..

14.5.2019 17:00
honzapm

XXX.XXX.182.25

Do studené, solím vždy (voda se rychleji přivede k varu - úspora energie pro planetu - a vejce tolik nepraskají). Může se přidat kapka octa. Zchladím studenou a nechám vejce v ní - vyndavám z vody a ještě mokrá hned loupu a jdou výborně. Někdy je dobré loupat je v té vodě, pak jde skořápka dolů skoro celá. I když... moje geniální Vlašky snášejí geniální vajíčka, takže to by bylo, aby se to neloupalo, že...

14.5.2019 18:53
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak já se přiznám, že vejce natvrdo už ani neloupu. Překrojím je na prkýnku nožem a vyloupnu lžící.
A na křepelčí mám loupačku.

janadivoženka

16.5.2019 10:33
janadivoženka

XXX.XXX.76.164

Věrko geniální!

16.5.2019 10:39
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

To teda jo, parádní nápad

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.5.2019 12:49
16.5.2019 14:12
ančovička1

XXX.XXX.220.127

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):


Letos jsem se nějak rozšoupla

Ty jsou kouzelný!!

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.5.2019 14:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Letošní mimina jsou skvělý, líhne se to všechno samo, žádný křivý prsty, vypadá to, že nepříbuzná rakouská krev byla fakt potřeba, teď už jen zbývá doufat, že po otci nebudou mít krátký záda a ostrej přechod do ocasu, to je fakt neslušivý :D

Akorát těch devatenáct velkejch co bydlí u řeky už zabírají fakt dost místa a dost taky sežerou a napráší, a teď je v garáži dalších 18 a pět posledních vajec co se budou líhnout příští tejden.

Potřebuju, aby se už objevili kohouti, vyberu max pět a zbytek pojede k šelmám, protože jinak se nevejdeme

16.5.2019 15:03
.tumash1983.

XXX.XXX.226.2

Zdravím ve spolek. Koukám jak se to tu všem pěkně líhne a jak to pěkně roste. Tak přidám taky pár fotek i když letost nebylo v plánu nic tak mi to nedalo a pár kuřat se urodilo. Jo a mě se na tvrdo nejlépe loupou starší vajíčka... Chovu zdar!

16.5.2019 15:05
.tumash1983.

XXX.XXX.226.2

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):


Letos jsem se nějak rozšoupla

Ty jsou pěkný

16.5.2019 20:22
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Dobrý večer. Už se těším na teplo. Soužití s kachnama už se zdá být nemožné. Dneska jsem dokonce koupila automatický osvěžovač vzduchu (a snad i pohlcovač smradu) a umístila ho do předsíně.
Jinak se líhnou křepelky. Je to bomba. Mě se nedaři. Hodně málo je oplozených vajec, a tak jsem sehnala násadovky z Farmy Těchoraz a už to skáče ven jak divé. Termín mají až zítra. A prvních 17 už je venku. Při prosvěcování jsem vyřadila jenom 5 jalových.
No a nasadila jsem dneska 38 kachních vajec (20 koupených indických běžců srnčích, 10 kříženců ruánka x běžec a 8 čínek od babičky). A ještě tu mám 10 vajec orlovek z koupených násadovek. No kam já to dám. Čekám na tmu, pak prosvítím jednu líheň a snad se místo uvolní.

17.5.2019 07:04
Olánek

XXX.XXX.122.72

Tak jak,někdy i nechtěně naslouchám slepičí řeči,zjišťuji halasné kdákání po snesení vajíčka.Domnívám se,že tím ostatním sdělují radostnou novinu,naproti tomu však hlasitým kokodák aktivují i vzdálené predátory a tak si říkám,zda se tak projevuje též slepička kura bankivského ve volné přírodě plné nebezpečí.A co geniální Honzovy Vlašky.
Že se lépe loupají starší vajíčka není pochyb,pokud jde o dobu jejich trvanlivosti,zde se i odborné názory liší.Též si nejsem jist,zda zrají jak víno.

17.5.2019 23:22
viu

XXX.XXX.101.74

Moje báječné kvočny vodi kuřata a u toho každý den snesou vejce 🐥

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2019 08:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

viu napsal(a):
Moje báječné kvočny vodi kuřata a u toho každý den snesou vejce 🐥

Mně jednou slepice seděla a přitom asi do půlky sezení snášela pod sebe . Ona seděla, ale nekvokala, seděla, protože byla zavřená. Hedvábnička.

18.5.2019 11:49
vlasta.

XXX.XXX.29.89

https://www.youtube.com/watch?v=LxU12Fp5oL0

Mám tady něco nalíhnuto. Jsou to leghornky a v líhni mám zlaté české kropenky

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.5.2019 19:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kuřata fotit nebudu, jsou tak nažraná, že v prachovým peří se jim otevírá nad volaty pleška. A ta větší vypadají jak jednoprsá Dolly Buster.

Nevzpomínám si, že by předchozí generace byly takové bezedné díry.

19.5.2019 21:04
.tumash1983.

XXX.XXX.155.60

Pár víkendových obrázků. Co se u nás letos urodilo.

20.5.2019 10:17
petan83

XXX.XXX.68.109

Tak konecne jsou kuratka v nove odchovne, zatim jich je 44, dalsich 30 kurat ceka v jine odchovne az povyrostou a pridaji se k nim. Jeste je v lihni asi 60 vajec tak letos bude krasna uroda. Za mesic dostanou novy zatravneny vybeh o velikosti 16x50 metru tak budou urcite spokojeny. Ale beztak minimalne pulka budou kohouti tak se s nima budu muset rozloucit.

20.5.2019 13:46
.tumash1983.

XXX.XXX.235.78

petan83 napsal(a):
Tak konecne jsou kuratka v nove odchovne, zatim jich je 44, dalsich 30 kurat ceka v jine odchovne az povyrostou a pridaji se k nim. Jeste je v lihni asi 60 vajec tak letos bude krasna uroda. Za mesic dostanou novy zatravneny vybeh o velikosti 16x50 metru tak budou urcite spokojeny. Ale beztak minimalne pulka budou kohouti tak se s nima budu muset rozloucit.

Co vám to tam všechno běhá?

20.5.2019 14:08
petan83

XXX.XXX.69.74

.tumash1983. napsal(a):
Co vám to tam všechno běhá?

40 cemanek a 4 sebritky

20.5.2019 16:50
ladd

XXX.XXX.34.42

Olánek napsal(a):
Tak jak,někdy i nechtěně naslouchám slepičí řeči,zjišťuji halasné kdákání po snesení vajíčka.Domnívám se,že tím ostatním sdělují radostnou novinu,naproti tomu však hlasitým kokodák aktivují i vzdálené predátory a tak si říkám,zda se tak projevuje též slepička kura bankivského ve volné přírodě plné nebezpečí.A co geniální Honzovy Vlašky.
Že se lépe loupají starší vajíčka není pochyb,pokud jde o dobu jejich trvanlivosti,zde se i odborné názory liší.Též si nejsem jist,zda zrají jak víno.

Kdákaní má pomoct aby slepice nalezla své hejno. Často můžeme vidět, že kohout slepici na kdákání odpovídá i si pro ni jde. Slípky kura bankivského na rozdíl od slepic domácích údajně kdákají až když se od hnízda dostatečně vzdáli.
Kdysi jsem na nemoderce vypsal hlasové projevy slepic, bylo to na základě dotazu, proč kohout leze do snáškového hnízda. Zkusil jsem to najít, ale nezadařilo se.

20.5.2019 20:22
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Vím že je pozdě ale co už. Poslední orlovčí rezerva, kdyby z těch várek předtím byli převážně kohouti.

20.5.2019 20:32
vlasta.

XXX.XXX.29.89

Mám líheň Brinsea, a na ní je takové brčko, na které se napojí ta silikonová hadička. Už to mám celé dolámané a nevím, kde sehnat to brčko. Normální brčka jsou moc tlustá. V nabídce to nemají. Nevíte někdo radu

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.5.2019 20:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Líhnu si takhle kachny a husy.
Neuvěříte, co se vylíhlo.
Chocholku to má , i když na fotce to není vidět, opravdu má takovou tu kouli na hlavě jako znám u chocholatých kuřátek. Zakrslá strakatá.
Tu budu chránit jako oko v hlavě, protože chocholaté jsou u nás vzácné. A půjde do chovu. Zatím se má čile k světu.
A líhne se dál. Po těchto kačenách a husách půjdou do líhně opět péct další kačeny. Tentokrát bežci, zakrslé, divoké.

20.5.2019 21:20
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

veraboskova napsal(a):
Vím že je pozdě ale co už. Poslední orlovčí rezerva, kdyby z těch várek předtím byli převážně kohouti.

Věro, vy jste se letos nějak rozšoupla :) Asi líhnete i za mě

21.5.2019 12:49
honzapm

XXX.XXX.182.25

vlasta. napsal(a):
Mám líheň Brinsea, a na ní je takové brčko, na které se napojí ta silikonová hadička. Už to mám celé dolámané a nevím, kde sehnat to brčko. Normální brčka jsou moc tlustá. V nabídce to nemají. Nevíte někdo radu

Zdravím, nějaké takovéhle (tenké) brčko by vám nepomohlo?

21.5.2019 13:52
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Ni+Pa napsal(a):
Věro, vy jste se letos nějak rozšoupla :) Asi líhnete i za mě

Ono to vypadá že líhnu pořád. Ale zase po menším množství . Na začátka teda fakt nemám. Podle tabulky 217 kuřat letos, plus křepelky a kachny.
Ale dneska po 20ti letech ukecávání manžela (a to si fakt nedělám srandu) přivezou z truhlářství 3 kotcovou králíkárnu. A to se těším. Doteď manžel odolával. A konečně se nechal ukecat.

21.5.2019 18:48
viu

XXX.XXX.101.74

U nás už to lítá všude.... tmave araukany z Hlinska se jakoby nic přidali k "velsumackemu " hejnu. Slovenske araukany lítají po celé zahradě se sourozenci bresse g. A jsou cca třetinové.
Nejmladší velsumata zatím nepoustim. Jsou to drobci a sousedovic kocour si je chodí prohlížet. Dooost mlsně 🙄
V pátek jsem přivezla 5 kuric bress a chudinky ještě nemají tašky na střeše. Ty víkendy jsou proklatě krátké 😎

21.5.2019 20:24
vlasta.

XXX.XXX.29.89

honzapm napsal(a):
Zdravím, nějaké takovéhle (tenké) brčko by vám nepomohlo?

Děkuji za za radu. Okamžitě jsem letěla jeden ten výrobek koupit - a ejhle - pořád tlusté

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.5.2019 22:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak konečně jsem se dočkal. Ta poslední 2 budou asi KO, uvidím ráno. Bohužel pod druhou kvočnou zatím nic😕

21.5.2019 23:55
honzapm

XXX.XXX.182.25

vlasta. napsal(a):
Děkuji za za radu. Okamžitě jsem letěla jeden ten výrobek koupit - a ejhle - pořád tlusté

Užší je snad brčko na výrobku Capri-Sonne.
Pak jedině dutá tyčka od lízátka, dál mě nic nenapadá.
Nejsou všechny rozměrově stejné a některé jsou neduté.
http://potrebynapeceni.cz/prace-s-cokoladou/1611-wilton-balici-set-na-lizatka-070896191939.html

Když jsme u toho...
České dráhy jedno lízátko aktuálně uvedly, asi pro příjemnější cestování, že...

22.5.2019 07:00
Olánek

XXX.XXX.122.72

CHlorofyl je zelený pigment.Denně řežu vlaškám zelené,nejen kopřivy a přesto jsou skořápky stejně bílé,žloutky oranžové,žádný nádech do zelené.

22.5.2019 09:04
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

veraboskova napsal(a):
Ono to vypadá že líhnu pořád. Ale zase po menším množství . Na začátka teda fakt nemám. Podle tabulky 217 kuřat letos, plus křepelky a kachny.
Ale dneska po 20ti letech ukecávání manžela (a to si fakt nedělám srandu) přivezou z truhlářství 3 kotcovou králíkárnu. A to se těším. Doteď manžel odolával. A konečně se nechal ukecat.

No tak to je radostna zprava Par kralikama to zacina no a my jich momentalne doma mame kolem sedesatky Kuratek letos mame jen 27. Hempsirek 22, a zbytek smeska.

22.5.2019 09:16
honzapm

XXX.XXX.182.25

60 králíkáren, Niky? No páni, tak to se nedivím, že vám sem-tam uteče nějaký ten zajíček. :)

22.5.2019 10:16
ančovička1

XXX.XXX.49.123

Věrko,3 kotcovou králíkarnu??

22.5.2019 10:23
ančovička1

XXX.XXX.220.127

..ja jsem zacinala jednim kotcem s jednou samickou kalifornskou a když porodila hromadu králíčku,muz honem přistavel další,větší a dneska mám 30 kotců a při odstavu mladých je to málo!😂..byt vami,tak už objednávám další kralikarnu😁🐇🐇🐇🐇🐇

22.5.2019 11:04
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak králíkárna se vzhledem k nějaké technická závadě na vozidlu odsunula na pátek. Ale já vydržím. Jinak ano, 3 kotcovou. Mám zamluvenou samičku zakrslého kastorexe, možná jí na podzim seženeme kastorexe samečka. A doma máme zakrslého strakáče.
Konzumní jsou u babičky :-)

22.5.2019 11:28
ančovička1

XXX.XXX.220.127

..to jsem si myslela😀,když má babička hospodářství a vozite ji slepicky..tak to bude jen pro kralicky na mazleni😀🐇🐇

22.5.2019 13:11
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Jo jo, vypadá to, že mladšího syna to začalo bavit. Zatím chodil na králíky k babičce, ale co loni vyhráli dva králíky v tombole (jeden skončil u babičky a druhý u nás doma), tak mám pocit, že by ho to mohlo víc bavit. Tak proč ho v tom nepodpořit

22.5.2019 14:43
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

60 kotcu to nee. To uz bych nestihala. Kotcu mame 25 ale pouzivam tak 20 plus dva chlivky. Tou 60kou jsem myslela pocet kraliku
Vero to vam nezbude zadne misto na mrnata to budete muset udelat jeste jednou smutne oci na manzu
Muj muzicek ty kraliky radeji nepocita. Vi ze je to muj relax.. U kralicku si chvilku odpoconu od deti, ta nase mala zabka je jak radio s duracelkama

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.5.2019 18:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak včeta jsem pochyboval o úspěchu druhé várky (neprosvíceno, nasazeno ve stejný den) a dneska ze 7 vajec 7 kousků. Sice jsou tam někde světlé nohy, ale což, hrnec to jistí.

22.5.2019 22:19
.tumash1983.

XXX.XXX.155.60

Letos nevím čím to ale sedí i to co nikdy nesedělo

23.5.2019 11:13
honzapm

XXX.XXX.182.25

Jó, letos se to fšecko chce množit a rozmnožovat, zachovávat geny, žé...
Na mě už to asi taky nějak leze nebo co... No ještěže na gaučíku mi nemůže
vůbec nic stáát....

Olánku, tak jak to dneska vidíte? Vyhrajeme?

23.5.2019 17:44
bery25

XXX.XXX.8.171

zajtra taky cas uz buem pit pivko v Mělníku,tak a v sobotu šup ,šup sa pozriet na zazrak,vychodnari pridu dufam ze tam maju dobre pivko

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.5.2019 20:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

bery25 napsal(a):
zajtra taky cas uz buem pit pivko v Mělníku,tak a v sobotu šup ,šup sa pozriet na zazrak,vychodnari pridu dufam ze tam maju dobre pivko

Do Melnika na pivo??? Asi jako do Champagne na limonadu Do Melnika na vino!

23.5.2019 22:17
Olánek

XXX.XXX.122.72

honzapm napsal(a):
Jó, letos se to fšecko chce množit a rozmnožovat, zachovávat geny, žé...
Na mě už to asi taky nějak leze nebo co... No ještěže na gaučíku mi nemůže
vůbec nic stáát....

Olánku, tak jak to dneska vidíte? Vyhrajeme?

Teď bych si i vsadil.

janadivoženka

23.5.2019 22:27
janadivoženka

XXX.XXX.76.164

Kvočinka Olánková. Budoucí matka třinácti dětiček. Už sedí čtvrtý den.

23.5.2019 22:29
Olánek

XXX.XXX.122.72

Ni+Pa napsal(a):
60 kotcu to nee. To uz bych nestihala. Kotcu mame 25 ale pouzivam tak 20 plus dva chlivky. Tou 60kou jsem myslela pocet kraliku
Vero to vam nezbude zadne misto na mrnata to budete muset udelat jeste jednou smutne oci na manzu
Muj muzicek ty kraliky radeji nepocita. Vi ze je to muj relax.. U kralicku si chvilku odpoconu od deti, ta nase mala zabka je jak radio s duracelkama

Již z tohoto dotazu je zjevné,že jsem začátečník.Porodila maklenburačka jen dvě králíčátka,ta ustydla a teprve druhý den po porodu si počala vytrhávat chlupy.

23.5.2019 22:42
bery25

XXX.XXX.8.171

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Do Melnika na pivo??? Asi jako do Champagne na limonadu Do Melnika na vino!

tak ako poznam vychodnarov a to ich poznam velmi dobre bude sa borovicka zapijat pivom aj vinom tak som nevedel ze je to taka vinarska oblast nieco vyskusam,ale kto bude hrat

23.5.2019 22:43
ančovička1

XXX.XXX.22.23

Olánek napsal(a):
Již z tohoto dotazu je zjevné,že jsem začátečník.Porodila maklenburačka jen dvě králíčátka,ta ustydla a teprve druhý den po porodu si počala vytrhávat chlupy.

Možná bude porod ještě pokračovat..presne to se mi take stalo,samice bu porodila 2kralicata, byla v pohodě,trochu jsem vyspravila hnizdo bez chlupů a říkám si..ta se tedy překonala!!..druhý den zacala trhat chlupy a v pořádku porodila dalsi 4 kralicky😀🐇už maji měsíc..😀tak vydržte,třeba vás ještě překvapí🐇🐇

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.5.2019 07:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

bery25 napsal(a):
tak ako poznam vychodnarov a to ich poznam velmi dobre bude sa borovicka zapijat pivom aj vinom tak som nevedel ze je to taka vinarska oblast nieco vyskusam,ale kto bude hrat

Mělnicko je jedna z významných a starých vinařských oblastí Čech. Víno se u nás nepěstuje jen na jižní Moravě

24.5.2019 08:27
Olánek

XXX.XXX.122.72

Tak jsem včera jel desítky kilometrů po okrskách a všude kolem silnice vysekaná tráva.Říkám si tolik krmení pro skot za pár šupů,hovězí masíčko bude letos za hubičku.

24.5.2019 08:37
javorka

XXX.XXX.98.207

janadivoženka napsal(a):
Kvočinka Olánková. Budoucí matka třinácti dětiček. Už sedí čtvrtý den.

Bude nám to vyskakovat najednou. Taky se těším.

24.5.2019 10:26
honzapm

XXX.XXX.182.25

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mělnicko je jedna z významných a starých vinařských oblastí Čech. Víno se u nás nepěstuje jen na jižní Moravě

Ano, také například vinařská velmoc a tradiční oblast - Plzeň.
Největší tamní romáles sídliště se jmenuje Vinice.
Takže...

24.5.2019 10:28
honzapm

XXX.XXX.182.25

Olánek napsal(a):
Tak jsem včera jel desítky kilometrů po okrskách a všude kolem silnice vysekaná tráva.Říkám si tolik krmení pro skot za pár šupů,hovězí masíčko bude letos za hubičku.

Doufám, že jezdíte, jako já, Olánku, na kole. Aby krmení podél cest bio bylo.

24.5.2019 10:43
Olánek

XXX.XXX.122.72

honzapm napsal(a):
Doufám, že jezdíte, jako já, Olánku, na kole. Aby krmení podél cest bio bylo.

Před asi čtyřiceti lety,po fotbálku stála u hřiště v Praze 5 hrušeň plná plodů.Když jsem baštil žízniv třetí,tak na mne přítomní koukali jak na sebevraha,na to pak pár piveček a forma jako hrom.Lidé zchoulostivěli,ale zvířena také,postrádají aktivaci obranných látek konzumací nedoporučeného.Z tohoto pohledu chápu občasné choutky mého psa.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.5.2019 14:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Ano, také například vinařská velmoc a tradiční oblast - Plzeň.
Největší tamní romáles sídliště se jmenuje Vinice.
Takže...

Jo, ale víno tam pěstovali naposledy před husitskými válkami:-) Jako Plzeňák o tom něco vím

25.5.2019 09:50
honzapm

XXX.XXX.182.25

Fíha, přímý pamětník, koukám... Fíííha. :)

Já zas znal Vojtěcha Hynaise a Marí Kyrí - osobně.
Byl z toho úplnej apendix.

Pokouším se kroužkovat, moc rychle mi to nejde.
Chytat kuřata, zapisovat plemenný sešitek, vyndavat si kočičí chlupy z pusy...
Pomocníků i úkolů je víc, než mé obě dvě ruce zvládnou.

25.5.2019 22:08
kastef

XXX.XXX.69.65

Tak milí přátelé,
dnes původně pěkný den,se proměnil během večera v děsný horor... muž sekl předvečerem trávu a já plela zahradu a vysazovala.Po práci sme se v poklidu navečeřeli a že půjdem poklidit...na zahradě mě hned zaujalo,jak kachny IB stojí ve výběhu a jsou jakési doplašené.Všimla sem si,že mají u sebe jen 3 kačenky ,mají14dní.Hledali sme je po celé zahradě,nikde nebyly.V tom sem si s hrůzou všimla,že kýbl vody pro staré kačeny stojí v díře po bazenu,který je záměrně daný pryč abyse kačenky neutopily,misto toho mají na zahradě tácek s vodou.Kýbl manžel postavil při sečení dovnitř aby nepřekážel,ještě tak k hraně.... a pak ho nedal zpět,přitom vedle tolik místa všude okolo rovná plocha.S děsivým tušením sem kýbl vylila.... kačenky byly tam.S brekem sem je vylovila sedla vedle nich do trávy a nemohla ani vstát.Chlapovi sem to vytkla,ten začal řvát,že je všude bordel a vše stojí v cestě,a že se všecka havět zlikviduje a bude klid.Už se skoro stmívalo,poklízelasem dvakrát tak dlouho co jindy,jak sem byla vynervovaná.Nejvíc mne dorazilo,jak sem kačky zavírala a jedna kačena stála na nášlapu,a volala ty utopené kačky,ty 3 doma se jí zdálo málo.Tak to mě dostalo.
Každý den sem je přitom nechávala zavřené aby se neztratily a pouštěla je až po příjezdu s práce,nebot o pár sme přišly už v začátku.Takže zbytečná práce,denne sem jim uklízela,dokonce minulý týden sme jim koupili nový kachník.Tak je to smutek,jindy mívame kolem 8-11kačenek.Tak zbytek víkendu zkažen,no chlap sedí a dívá se na televizi a já mám o příjemnou noc postarané.

25.5.2019 22:33
ančovička1

XXX.XXX.34.60

Kastef,to je mi lito😢,bohužel i toto se stává..taky hlidam kazde kuře jak "oko v hlavě" a loni se mi ztratily dve malé kačenky pizmovky..hledala jsem a našla..chlap vykopal pár děr na sloupky pro vino a samozřejmě je nezakryl..byly v te díře asi cely den,hladové,vyděšeně,ale živé.dneska jsem celé dopoledne nalévala dvouměsíční kozicku metacidem..předešlý večer za mě krmil chlap..dovolila jsem si jet na koncert..atd..nemit zvířata,tak se snad ani nepohádáme😂😂..ale dnesni odpoledne stalo zato..byl letecky den a bylo to krásné..😇..

26.5.2019 07:38
kastef

XXX.XXX.69.65

ančovička1 napsal(a):
Kastef,to je mi lito😢,bohužel i toto se stává..taky hlidam kazde kuře jak "oko v hlavě" a loni se mi ztratily dve malé kačenky pizmovky..hledala jsem a našla..chlap vykopal pár děr na sloupky pro vino a samozřejmě je nezakryl..byly v te díře asi cely den,hladové,vyděšeně,ale živé.dneska jsem celé dopoledne nalévala dvouměsíční kozicku metacidem..předešlý večer za mě krmil chlap..dovolila jsem si jet na koncert..atd..nemit zvířata,tak se snad ani nepohádáme😂😂..ale dnesni odpoledne stalo zato..byl letecky den a bylo to krásné..😇..

jo s těmi kačkami letos je to hrozný,tak mám 3 kačky.
Za to mám 45kuřátek.Jen čekám,co se stane příště.
Co kozenka dobrý?U nás jsou kozy mého chlapa,ale vše je po mé poradě,ale za ty roky už ví,co komu dát.
Ty kačky mu nechci dávat za vinu,spíš mne dostal ten křik-kdyby řekl promin,zkusím sehnat pár kačátek,nebo tak něco.Ještě to hodil na mne.

26.5.2019 08:57
veraboskova

XXX.XXX.0.235

kastef z toho si nic nedělejte. Nevím, jestli je tohle chlapům vrozený, ale můj muž ve stresu reaguje úplně stejně. Seřve všechny okolo. Jinak s kachňatama mě to mrzí. On občas člověk neuhlídá všechno
K nám včera dorazila králíkárna. Teď bude čekat na nátěr, a pak už snad se zprovozní.
A už vážně předposlední líhnutí kuřat. Manželovo kamarád si objednal kuřata na hodně pozdě. Už je jich venku 22. A do toho se začla líhnout kachňata.

26.5.2019 09:07
kastef

XXX.XXX.69.65

veraboskova napsal(a):
kastef z toho si nic nedělejte. Nevím, jestli je tohle chlapům vrozený, ale můj muž ve stresu reaguje úplně stejně. Seřve všechny okolo. Jinak s kachňatama mě to mrzí. On občas člověk neuhlídá všechno
K nám včera dorazila králíkárna. Teď bude čekat na nátěr, a pak už snad se zprovozní.
A už vážně předposlední líhnutí kuřat. Manželovo kamarád si objednal kuřata na hodně pozdě. Už je jich venku 22. A do toho se začla líhnout kachňata.

krásný kuřátka,já mám ted doma 24 kuřátek,křížence Araukan,plymut,Cemani,možná i nějaká čistá Araukanka a pár Australek.Větší kuřata Brahmánky a Australky už sou venku-smrděly už hrozně.
No ty kačky mě moc mrzí-do 2 hodin sem nespala.Chlap si ted vyspává,jindy bývá dávno vzhůru,asi čeká,se se budu tvářit .Já na jeho místě bych sedla v 6 ráno do auta a jela na burzu,nebo zkusila přes web nebo facebook sehnat pár jiných kaček.Ale to ho ani nenapadne.
Na ho..o tu trávu včera sekl,přitom doma je tolik práce,plná chodba pytlů s krmivy,asi 20 že nemůžem projít,má dělat ohrádku pro kuřata,a on seče trávu,která má 15-20cm,zatím to bylo zbytečné.No kdyby se nato vys..l,tak kačky mohly žít,nehýbal by žádnými kýbly.Ach jo:
I mne napadlo,až začnou kachny znovu snášet,že dám pár vajec do líhne ale kdepak.
To by bylo zas práce,mám letos už kolikero líhnutí za sebou,a stejně by pak musely ven zastarými-a kde je napsáno,že se nic nestane zas.

26.5.2019 09:17
veraboskova

XXX.XXX.0.235

kastef no já si myslím, že si určitě uvědomuje, že reagoval špatně. Ale chlapa nenapadne, co by měl dělat. Chce to narovinu říct, a domluvit se.
U nás manžel teď zabíjí loňskýho mladýho berana (1 a 1/4 roku starýho). Tak jsem chtěla po něm akorát, aby mi napsal smsku, jestli už je beran ko. Naposled když zabíjel druhého berana, tak ho omráčil tou jateční pistolí a než sáhnul pro nůž, tak byl beran zase zpátky na nohou. V tomhle věku jsou už suffolky dost velký, je to docela nebezpečný když by se naštval.

26.5.2019 09:50
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Když si "užívám" marození, tak jsem aspoň naložila pár křepelčích vajec. Ale vysvětlete mi někdo, proč ten česnek po zavaření zfialověl? (Je to kupovanej)

26.5.2019 10:05
kastef

XXX.XXX.69.65

veraboskova napsal(a):
kastef no já si myslím, že si určitě uvědomuje, že reagoval špatně. Ale chlapa nenapadne, co by měl dělat. Chce to narovinu říct, a domluvit se.
U nás manžel teď zabíjí loňskýho mladýho berana (1 a 1/4 roku starýho). Tak jsem chtěla po něm akorát, aby mi napsal smsku, jestli už je beran ko. Naposled když zabíjel druhého berana, tak ho omráčil tou jateční pistolí a než sáhnul pro nůž, tak byl beran zase zpátky na nohou. V tomhle věku jsou už suffolky dost velký, je to docela nebezpečný když by se naštval.

no přes rok starý beran je už pěkný macek-my od lonska už ovce nemáme,nebyla pastva...no ted máme trávy na pos...ní ,a teprve se začíná síct na krmení,nebot v jednom kuse chcalo.
Další ovce už ale kupovat nechcem,nebot už na to ani není-ty lonské sme rozdali zadarmo,krásné mladé ovce perfektní matky s mladým nově kouoeným beranem.
Takže už si ani nemůžu dovolit je ted koupit.

26.5.2019 10:29
honzapm

XXX.XXX.182.25

Olánku, tak to jsem zvědavson, jak mi těch 5:1 vysvětlíte, i vy uličníku jeden.

Ano, Kliftone, některé venkofské projevy jsou skutečným uměním, jednoznačně chránit.

26.5.2019 15:07
ančovička1

XXX.XXX.34.60

kastef napsal(a):
krásný kuřátka,já mám ted doma 24 kuřátek,křížence Araukan,plymut,Cemani,možná i nějaká čistá Araukanka a pár Australek.Větší kuřata Brahmánky a Australky už sou venku-smrděly už hrozně.
No ty kačky mě moc mrzí-do 2 hodin sem nespala.Chlap si ted vyspává,jindy bývá dávno vzhůru,asi čeká,se se budu tvářit .Já na jeho místě bych sedla v 6 ráno do auta a jela na burzu,nebo zkusila přes web nebo facebook sehnat pár jiných kaček.Ale to ho ani nenapadne.
Na ho..o tu trávu včera sekl,přitom doma je tolik práce,plná chodba pytlů s krmivy,asi 20 že nemůžem projít,má dělat ohrádku pro kuřata,a on seče trávu,která má 15-20cm,zatím to bylo zbytečné.No kdyby se nato vys..l,tak kačky mohly žít,nehýbal by žádnými kýbly.Ach jo:
I mne napadlo,až začnou kachny znovu snášet,že dám pár vajec do líhne ale kdepak.
To by bylo zas práce,mám letos už kolikero líhnutí za sebou,a stejně by pak musely ven zastarými-a kde je napsáno,že se nic nestane zas.

😂Kastef,určitě nemluvite o mém manzelovi? ..ten muj vsechno umi,nedmim mu do niceho mluvit nebo se mi na to v....e,ale když neco podělá,tak za to nemůže..neměla to ta blba koza žrát..asi takhle..tak potom jen chodim a kontroluji,jestli je vsechno,jak ma být..děkuji za optani na kozicku,je v pořádku,ale byla jsem vystresovana celé dopoledne,jestli to zvládne..nebyla nafoukla,ale nechtěla mliko,stala nahrbena,bříško spíš tuhé,bachor nepracoval a mečela..par dávek metacidu pomohlo😀samozřejmě sama doma,chlap v práci...vim,jak vás asi mrzi ty kačenky,znám to,asi jako všichni chovatelé,ale myslim,že byste nějaké nové a stejně velké sehnala..ono se zase všechno urovná a jedeme dál😀🌞

26.5.2019 15:19
kastef

XXX.XXX.69.65

ančovička1 napsal(a):
😂Kastef,určitě nemluvite o mém manzelovi? ..ten muj vsechno umi,nedmim mu do niceho mluvit nebo se mi na to v....e,ale když neco podělá,tak za to nemůže..neměla to ta blba koza žrát..asi takhle..tak potom jen chodim a kontroluji,jestli je vsechno,jak ma být..děkuji za optani na kozicku,je v pořádku,ale byla jsem vystresovana celé dopoledne,jestli to zvládne..nebyla nafoukla,ale nechtěla mliko,stala nahrbena,bříško spíš tuhé,bachor nepracoval a mečela..par dávek metacidu pomohlo😀samozřejmě sama doma,chlap v práci...vim,jak vás asi mrzi ty kačenky,znám to,asi jako všichni chovatelé,ale myslim,že byste nějaké nové a stejně velké sehnala..ono se zase všechno urovná a jedeme dál😀🌞

jo jo,oni sou ti chlapi asi všude hodně podobní ,chudák kozena,co jí vůbec pantáta dal za "dobrotu"?
Pohled na ty kačky je hrozný,pořád vidím jak vylívám ten kýbl a na dně....sousedi se ráno poptávali jakto že už sou jen 3...byli s toho hrozně špatní.
Ale po kačenkách sem se sháněla a nikde poblíž nic takové.A snad jestli by je staré kačky přijaly...ale asi ano,na jaře sem jim dovezla dvě nové od známé,a měly s kámošek radost.
Jedna dobrá zpráva,okotila se v poledne poslední koza,má jednu statnou kozenku.
Manžel je natrčený a tváří se ublíženě,ale možná je mu z těch kaček všelijak,no ti chlapi to dávají najevo hodně podivným způsobem.

26.5.2019 15:27
kastef

XXX.XXX.69.65

no a to ještě budu trnout,v novém kachníku sou prozatím kuřata,měsíční,ale moc se mi tam nelíbí otvírání,není tam zarážka,tak se dviřka protláčí dovnitř,a taky ta hašplička,no chci to předělat,ale to zas bude opruz,než to bude.Mám strach,at se mi do těch kuřat něco nedostane.Pořád se něčeho domáhat,upomínat,připomínat.To už je hrozný,mám nervy na pochodu.Docela mě mrzí,že letos toho je tolik.Muž má šábes,má dva staré poníky,co už sou na důchodu,takže výběh a pastva,a kozy,které se zatím nedojí,a to ještě dohlížím ,aby všechno bylo OK.Já mám 45kuřat,kačeny,skupinu dospělých kohoutů,Brahmánky,Australky,všechno co týden čistím.Taky 7 králíkáren a 70králíků,4 chlupaté psy,co se musí česat,spoustu kytek zeleninovou zahradu .Všechno na mě padá.Ted peču buchtu,mezitím sem vyčistila malé kuřata a za chvíli pádím ven poklízet,a večer ještě poletím na louku nasadit na kompost dýně.Ach jo.

26.5.2019 15:27
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Právě jsem zjistila, že mám návody od líhní a sešity se zápisky ohledně letošního líhnutí namočené smrdutou vodou, co mi vytekla z líhně. Návody budou po usušení snad ok, ale do sešitů jsem psala čímsi rozpustným vodou, takže je po záznamech
Ale už jsou venku 4 kachničky. Hempšírky se líhnou už poslední kusy, já doufám, že do večera bude dolíhnuto.

26.5.2019 15:32
veraboskova

XXX.XXX.0.235

kastef já jdu upíknout bábovku. Manžel si to dneska zaslouží. Pokoušel se chytit berana, uklouznul na mokré trávě a svalil se na zem prej i s beranem. Takže montérky jsou totálně od hoven a trávy. A všechno načichlé ovčinou.
(škoda že jsem to neviděla )

26.5.2019 15:51
kastef

XXX.XXX.69.65

veraboskova napsal(a):
kastef já jdu upíknout bábovku. Manžel si to dneska zaslouží. Pokoušel se chytit berana, uklouznul na mokré trávě a svalil se na zem prej i s beranem. Takže montérky jsou totálně od hoven a trávy. A všechno načichlé ovčinou.
(škoda že jsem to neviděla )

já mám dopečeno,čokoládový chlebíček a jdu ven.
Ještě sem dala inzerát na ta kačátka,ale už vidím jak chlap pro ně jede.

26.5.2019 16:19
petan83

XXX.XXX.33.11

Zdravim, dnes jsem rano sbiral od tri slepic 2 vejce, jedna slepice sedela, tak sem tam sel pozdeji a sebral jeste jedno ale slepice porad sedela a sedi porad, z hnizda se vyhnat nenecha a brani se, asi zacala kvokat, ale to by zas nesnesla vejce, nebo je mozne ze snesla posledni a zacala sedet?

26.5.2019 17:24
Zuzkaa

XXX.XXX.88.69

Určitě to mje možné. Mě kvokala orpinka asi už týden na podkladech a stále každý den vejce. Vždy jsem ji vyhodila z hnízda, vejce sebrala a ona zase zasedla. Takhle to trvalo asi týden a pak přestala snášet. Podkladky jsem sebrala a podložila vajíčka. Včera se vylíhlo 7 kuřátek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.5.2019 17:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

kastef napsal(a):
jo jo,oni sou ti chlapi asi všude hodně podobní ,chudák kozena,co jí vůbec pantáta dal za "dobrotu"?
Pohled na ty kačky je hrozný,pořád vidím jak vylívám ten kýbl a na dně....sousedi se ráno poptávali jakto že už sou jen 3...byli s toho hrozně špatní.
Ale po kačenkách sem se sháněla a nikde poblíž nic takové.A snad jestli by je staré kačky přijaly...ale asi ano,na jaře sem jim dovezla dvě nové od známé,a měly s kámošek radost.
Jedna dobrá zpráva,okotila se v poledne poslední koza,má jednu statnou kozenku.
Manžel je natrčený a tváří se ublíženě,ale možná je mu z těch kaček všelijak,no ti chlapi to dávají najevo hodně podivným způsobem.

Mno, musím už zasáhnout, protože u nás si zahrady a drůbeže hledím já. Výhradně. Moje žena by do polívky místo pažitky mohla dát něco zcela jiného a na krmení taky třeba úplně zapomenout. Takže neházejme se do jednoho pytle, dámy

26.5.2019 18:40
kastef

XXX.XXX.69.65

veraboskova napsal(a):
Když si "užívám" marození, tak jsem aspoň naložila pár křepelčích vajec. Ale vysvětlete mi někdo, proč ten česnek po zavaření zfialověl? (Je to kupovanej)

tak ten česnek mi taky vždy zfialoví i v okurcích nebo zelenině když zavařuju.

26.5.2019 19:40
klifton

XXX.XXX.209.12

kastef napsal(a):
já mám dopečeno,čokoládový chlebíček a jdu ven.
Ještě sem dala inzerát na ta kačátka,ale už vidím jak chlap pro ně jede.

Kateřino, kde mám pro ty kačky zajet, ten chlebíček bych si asi dal, a asi i s vaší drahou ?? polovičkou, Třeba bych si odvezl i nějakého králíka do možná nového chovu, je to je přes Kudlovskou dolinu, ale bohužel marodím. Takže asi někdy příště.

26.5.2019 20:46
kastef

XXX.XXX.69.65

klifton napsal(a):
Kateřino, kde mám pro ty kačky zajet, ten chlebíček bych si asi dal, a asi i s vaší drahou ?? polovičkou, Třeba bych si odvezl i nějakého králíka do možná nového chovu, je to je přes Kudlovskou dolinu, ale bohužel marodím. Takže asi někdy příště.

tak chlebíček už je skoro sežrán,no trochu zbylo do práce...
už mám skoro hotovo,jen zavřu slepice.No to byl víkend jak ďas .A to mě ještě zítra v práci čekají k vyřizování pěkné nepříjemnosti.Tak nejradši bych šla taky marodit.
Byla sem předvečerem nasadit ty dýně na louku,no tam je trávy,hotový saigon.No muž to zas bagatelizoval ,že prý žádná hrůza.No nevím,to jetam 3000m2,další 1000m2 zahrada pro kozy,moc toho nesežerou,sou tam jen odpoledne a po 3 hodinách leží u branky a vřeští ,že chcou dom.Ještě zahrada,kde se pase odpol. poník a je tam drůbež,tam naštěstí té trávy není tolik.

26.5.2019 21:26
kastef

XXX.XXX.69.65

klifton napsal(a):
Kateřino, kde mám pro ty kačky zajet, ten chlebíček bych si asi dal, a asi i s vaší drahou ?? polovičkou, Třeba bych si odvezl i nějakého králíka do možná nového chovu, je to je přes Kudlovskou dolinu, ale bohužel marodím. Takže asi někdy příště.

ale jinak kdybyste o nějakých kačátkách věděl,dejte tip.
Já je sice nepotřebuju,mám letos obnovený chov,nechala sem si mladé lonské kachny,z Moravského Berouna dovezla nového kačera,a ted na jaře přikoupila ještě dvě cizí kachny.Takže vlastně kdybysme nic neměli,nic se neděje.Ale když už byly,tak to byl pěkný pohled.Koukat na ty 3 zbylé mě uplně irituje.Tak kdybyste někdo věděli,nebo měli....
Vy chováte Araukany?Nemáte nějaké kuřátko,kohoutka s ocasem?

26.5.2019 23:45
honzapm

XXX.XXX.182.25

Hurááá, Finové vyhráli.
Tak jsem si zafandil, poplakal, pár kapesníčků posmrkal
a možná si i připil příjemně silným Řepíkovým té.
No a zítra, ach jo, zase dolů z gaučíku a kydat maštaléé.
Ale naštěstí nám začíná Roland Garros, a tak zas bude na co na gé
koukat a konec RoGa je znamení, že brzičko bude Tour de France,
a to je ta uplně nejlepší věc na světě, která se profesionálnímu gaučíkáři
může přihodit, páč celé tři týdny je na co hajat. Tedy koukat.
Na krásy Francie a podobně, že. Hop hop.

27.5.2019 10:16
Olánek

XXX.XXX.122.72

ančovička1 napsal(a):
Možná bude porod ještě pokračovat..presne to se mi take stalo,samice bu porodila 2kralicata, byla v pohodě,trochu jsem vyspravila hnizdo bez chlupů a říkám si..ta se tedy překonala!!..druhý den zacala trhat chlupy a v pořádku porodila dalsi 4 kralicky😀🐇už maji měsíc..😀tak vydržte,třeba vás ještě překvapí🐇🐇

Ančovičko,tak jak píšete,porod zdárně pokračoval.Novorozence nepočítám,jen odhaduji minimum pro případ ztráty.Sděluji raději méně,abych v případě úhynu neranil citlivou dušičku pomalu dospívající vnučky.Časem zhrubne a pozor na gaučík.

27.5.2019 10:21
Olánek

XXX.XXX.122.72

honzapm napsal(a):
Hurááá, Finové vyhráli.
Tak jsem si zafandil, poplakal, pár kapesníčků posmrkal
a možná si i připil příjemně silným Řepíkovým té.
No a zítra, ach jo, zase dolů z gaučíku a kydat maštaléé.
Ale naštěstí nám začíná Roland Garros, a tak zas bude na co na gé
koukat a konec RoGa je znamení, že brzičko bude Tour de France,
a to je ta uplně nejlepší věc na světě, která se profesionálnímu gaučíkáři
může přihodit, páč celé tři týdny je na co hajat. Tedy koukat.
Na krásy Francie a podobně, že. Hop hop.

Tour de Franc sleduji velmi pozorně a na těch tisících km nenalézám na krajnicích a škarpách žádné odpadky.Nejsme lidé druhé kategorie,ale pouze trochu jiní.
Ovečko,dle hodnocení maturitních zkoušek jsou Pražáci nejchytřejší,čím to je?

27.5.2019 10:31
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak dolíhnuto. Uf líheň umytá a vydesinfikovaná, připravena až uschne na uklizení. Ještě se mi tu pečou násadovky srnčích indických běžců, koupených orlovek a něco čínek od babičky a kříženců běžec x ruánka. Ještě chci nalíhnout jednu várku křepelek a už to uklidím všechno.

27.5.2019 10:41
Olánek

XXX.XXX.122.72

Kouťáku,již krouží?

27.5.2019 11:16
ančovička1

XXX.XXX.220.127

Olánek napsal(a):
Ančovičko,tak jak píšete,porod zdárně pokračoval.Novorozence nepočítám,jen odhaduji minimum pro případ ztráty.Sděluji raději méně,abych v případě úhynu neranil citlivou dušičku pomalu dospívající vnučky.Časem zhrubne a pozor na gaučík.

Olánku,tak to jsem ráda,že budete mit pár králíčku, prvně pro děti na mazleni a potom pro zdravi na pekáč😁včera jsem pekla kačenu pizmovku s naspekovanym(naporcovanym)kralikem na cibuli..,knedlik,zeli..výborné..potom by měl následovat ten gaucik,ale to je velice nebezpečné pokušení,co kdybych už nevstala a kozy by se uřvaly hladem😂

27.5.2019 12:37
klifton

XXX.XXX.209.12

kastef napsal(a):
ale jinak kdybyste o nějakých kačátkách věděl,dejte tip.
Já je sice nepotřebuju,mám letos obnovený chov,nechala sem si mladé lonské kachny,z Moravského Berouna dovezla nového kačera,a ted na jaře přikoupila ještě dvě cizí kachny.Takže vlastně kdybysme nic neměli,nic se neděje.Ale když už byly,tak to byl pěkný pohled.Koukat na ty 3 zbylé mě uplně irituje.Tak kdybyste někdo věděli,nebo měli....
Vy chováte Araukany?Nemáte nějaké kuřátko,kohoutka s ocasem?

Zkusím se pozeptat na ty IB v Tlumačově, pokud mě vezme telefon. Jinak u Ar mám ocasatou kříženku snad to vypadá ze zdrobnělou Australankou, předloňskou s kupovaných násadovek. Kohouta Ar už letos nemám. Letošní Ar jsou až prvního května líhnuté, takže se to teprve ukáže.

27.5.2019 15:08
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak přepočítáno, je jich 30.

27.5.2019 15:11
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Jinak eviduju enormní zájem od lidí o kachňata indických běžců. Já nemám. Ale kdyby jste měl někdo na prodej na českobudějovicku a neměl jste ještě zájemce, tak se ozvěte. Ráda předám kontakty.

27.5.2019 15:18
honzapm

XXX.XXX.182.25

Olánku, já myslím, že to do té Francie ještě dorazí. A možná i brzy.
Totiž - ta móda špíny a bordelu podél cest.
A ono ani nejde o to, že se polskému kamionu s ukrajinským řidičem
uvolnilo "trochu igelitu" z nákladu. Ale i o to, že jsou lidé, kteří jsou schopni
kolem toho jezdit tam a zpátky každý den, ale nezastaví ani jednou,
aby to sebrali. Každý jeden kousek a bylo by to jako na Tour de Fráns, že.

27.5.2019 15:44
kouták

XXX.XXX.168.33

Olánek napsal(a):
Kouťáku,již krouží?

Olánku,4 páry už dva dny sedí a pátý pár staví hnízdo.Až bude holoubatům 14 dnů,tak otevírám,což je asi za měsíc.Psal jsem to na holubářské.

27.5.2019 18:37
ančovička1

XXX.XXX.34.60

Kastef,dekuji za optáni,kozicka je DNES v pořádku,včera se trochu nafoukla,tak jsem ji jeste davala Metacid,když mě zahlédla se stříkačkou s malou hadickou,tak už prchala😁..ale dneska byla fit,normálně pila a zrala,snad už to vydrží..sleduji pribeh nešťastných kačenek,před pár lety bylo indiánů,že už jsem je davala téměř zadarmo,mela jsem černé a černo bílé,spíš naopak,byli puntikovani,jak dalmatini,krásní..😇trh se přesytil a už je chova málokdo..kdybych jela do Kolina na trh tak se podívám..ale kdybyste mladé oddelila od matky,znovu zacne snášet vajíčka a zasedne..😀

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.5.2019 18:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hedvábky týden staré

27.5.2019 18:56
kastef

XXX.XXX.69.65

ančovička1 napsal(a):
Kastef,dekuji za optáni,kozicka je DNES v pořádku,včera se trochu nafoukla,tak jsem ji jeste davala Metacid,když mě zahlédla se stříkačkou s malou hadickou,tak už prchala😁..ale dneska byla fit,normálně pila a zrala,snad už to vydrží..sleduji pribeh nešťastných kačenek,před pár lety bylo indiánů,že už jsem je davala téměř zadarmo,mela jsem černé a černo bílé,spíš naopak,byli puntikovani,jak dalmatini,krásní..😇trh se přesytil a už je chova málokdo..kdybych jela do Kolina na trh tak se podívám..ale kdybyste mladé oddelila od matky,znovu zacne snášet vajíčka a zasedne..😀

třebas ještě zasednou....jinak sem tu měla nabídku od paní,co sme měly jedna od druhé vejce k líhnutí a dvě kačky co mám sou od ní,že by její děda něco měl.Chlap ale nechce,po 2 dnech tiché domácnosti se dnes prolomilo mlčení,chlapovi je kačenek samozřejmě líto,ale prý to neudělal schválně.Bohužel řev a vztek je jeho obraná reakce-asi to znáte.
Ale určitě ho umluvím,když budu pár dní působit-řeklas sem že za ty utopené chci jiné
To je dobře,že je kozenka v pořádku,naše včerejší novorozená kozena se má také dobře i mamina.Tak máme 6kozlů a 1kozenku.

27.5.2019 18:59
kastef

XXX.XXX.69.65

ančovička1 napsal(a):
Kastef,dekuji za optáni,kozicka je DNES v pořádku,včera se trochu nafoukla,tak jsem ji jeste davala Metacid,když mě zahlédla se stříkačkou s malou hadickou,tak už prchala😁..ale dneska byla fit,normálně pila a zrala,snad už to vydrží..sleduji pribeh nešťastných kačenek,před pár lety bylo indiánů,že už jsem je davala téměř zadarmo,mela jsem černé a černo bílé,spíš naopak,byli puntikovani,jak dalmatini,krásní..😇trh se přesytil a už je chova málokdo..kdybych jela do Kolina na trh tak se podívám..ale kdybyste mladé oddelila od matky,znovu zacne snášet vajíčka a zasedne..😀

no ono ty kačky sou mimo jarní období neprodejné,já letos měla přes zimu 16ks,z toho 11 na prodej.Udaly se až v březnu.
A na podzim sem vůbec nemohla sehnat v okolí kačera,tedy takového jakého sem chtěla,černého nebo modrého.Jela sem až do Moravského Berouna.

27.5.2019 20:58
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Já jsem ráda když si nalíhnu křížence běžec x ruánka. Maso to má chuťově i vůní po ruánce a jsou větší než běžec, hlavně mají masitější hruď. A kačera můžu mít bez obav puštěného na zahradě s hempšírkami. Když jsem měla ruánského kačera, tak se pokoušel pojímat slepice a jednu jsme museli i zabít je to přeci jenom větší váha.
Mám ještě dvě kachny běžce, ale ty mám na vajíčka. Teď v květnu jim byly 3 roky. Snáší teda pořád solidně. Jak dlouho je tak nechat v chovu?
Ruánka je 5tiletá, to to letí.
A přidám pár fotek, jak roste poslední várka křepelek z Farmy Těchoraz.

28.5.2019 14:11
honzapm

XXX.XXX.182.25

Májový deštík, uši mi hladí,
pěkně se fsakuje, přírodu chladí,
rostliny nasávaj, žízeň je velká,
oslavně chlastají, potom zas fčelka,
až slunce vynoří se zpoza mraku,
květiny ososá, českému máku,
sotva Mája odolá, podlehne zcela,
není to komtesa, je to jen fčela.

A už prej rostou. Tak až to pude, tak pudu.

28.5.2019 14:17
ančovička1

XXX.XXX.220.127

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Hedvábky týden staré

Frufru,vy nemáte žebříček?ty chudinky nemůžou vylézt do kurniku?nebo spi jinde?..ja si žebříčky vyrábím sama,na to prkno by to chtělo žebřinky ,aby kuřatka mohla vylézt za slepickou..krasna kuřatka😀

28.5.2019 14:22
ančovička1

XXX.XXX.34.60

Moje rousne milflerky,většinou izabelky,už jich je 10,další se postupně lihnou😀🐣🐣

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.5.2019 16:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

ančovička1 napsal(a):
Frufru,vy nemáte žebříček?ty chudinky nemůžou vylézt do kurniku?nebo spi jinde?..ja si žebříčky vyrábím sama,na to prkno by to chtělo žebřinky ,aby kuřatka mohla vylézt za slepickou..krasna kuřatka😀

Poprve je vyvedla ven, je na tom hruba IPA a zatím to vždy zvladly. Jen to pochopit

29.5.2019 13:39
viu

XXX.XXX.101.74

Naše 3 hejna jsou bez kvocen. Holky nesou a ta jedna už zase pouští peří 🙃 to bude kvokat až do října.....myslím že bude v neděli slepici polévka. 3 permanentní kvočny jsou moc.
Jinak tak dlouho jsem chtěla bressy a teď, když mám 2 nepribuzne skupiny, jsem nešťastná. Ony se mi nelíbí.. resp. Všechno ostatní se mi líbí mnohem více. Přesunu je do zadního vybehu a budu doufat, že budou tak vynikající, jak se o nich říká.

29.5.2019 13:48
ančovička1

XXX.XXX.220.127

Viu,proč se vám nelibi,jsou to normalni slepice😀..to ja jsem koupila vajíčka rodajlendek a asi deset kurat je černých,sem,tam,bordo pirko,maji černé hřebíky a jsou o 1/3větší než rodajlendky,ale krásné,silné slepicky,9týdnů..musim se zeptat pana chovatele,který kohoutek mu tam zalitnul😂,chová vice plemen..🐔🐔

29.5.2019 13:53
ančovička1

XXX.XXX.220.127

Rodajlendky😇..

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.5.2019 13:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ja som si po dlhej dobe zakúpil opäť Vlašky a Hempšírky... Čo sa Sumatraniek týka tak rastú strašne pomaly dvojtýždňové Vlašky sa vyrovnajú veľkosťou až 5 týždňovým Sumatrankám

29.5.2019 18:54
petan83

XXX.XXX.33.11

Zdravim vsechny, chci se zeptat zda pridavate kuratum psenici ke krmne smesi? Mam krmnou smes K1 ve dvou krmitkach, zkusil jsem dnes kuratum cca 5-10 tydnu (mam je pohromade) do jednoho krmitka misto smesi dat celou psenici a bez problemu ji zobkaji, ale nevadi to nicemu? Kdyz psenice nema takove nutricni hodnoty jako K1? Samozdrejme bych nechal k dispozici oboji.

29.5.2019 19:15
ančovička1

XXX.XXX.34.60

Klidne jim psenici pridavejte,ja mam kuřata 9 týdnů rodajlendky a 13vlašky,uz jsou pohromadě,ještě dostavaji K1 ,míchám K2 a psenicny šrot,je tam i celé zrno,vyluxují všechno😀+výběh do zahrady..nebojte se,nicemu to nevadi,když maji zahradu,tak si ještě přilepši,broucci,mušky,žížaly,čerstvý protein😂🐞🐞🐞🐞

29.5.2019 19:38
petan83

XXX.XXX.33.11

ančovička1 napsal(a):
Klidne jim psenici pridavejte,ja mam kuřata 9 týdnů rodajlendky a 13vlašky,uz jsou pohromadě,ještě dostavaji K1 ,míchám K2 a psenicny šrot,je tam i celé zrno,vyluxují všechno😀+výběh do zahrady..nebojte se,nicemu to nevadi,když maji zahradu,tak si ještě přilepši,broucci,mušky,žížaly,čerstvý protein😂🐞🐞🐞🐞

No, ja je mam jeste ve voliere v dilne, jeste se pracuje na oploceni noveho vybehu. A hlavne ted u nas snad denne prsi tak nevim co by to s kuratkama udelalo,doma nikdo pres den neni kdo by je schoval kdyby zacalo. Premyslel sem ze bych postupne odebral ty nejstarsi a nejvetsi a dal uz do kurniku s vybehem k dospelim, kurnik je celkem veliky a vybeh maji cca 40m2 a je tam jen kohout a 3 slepice ale strasny bahno.
A to mam jeste 31 kurat v odchovne doma a dalsich 45 vajec v lihni.
Na te jedne fotce je videt budouci vybeh, zatim tam jsou jen sloupky, chybi jeste natrit a natahnou pletivo,to uz je doma.

29.5.2019 20:12
viu

XXX.XXX.101.74

Ancovicko, já nevím 😇
Asi mám radši barevné 😂 to jsou moje 1.bílé slípky. Ovšem rostou neuvěřitelně.
Jinak pšenici pridávám také. Většinou ji sypu různě do výběhu.
Koupené Bressy o ni nestály, až teď když ji kradou indiánům (araukanam). Jsou to potvory.

29.5.2019 20:44
ančovička1

XXX.XXX.34.60

viu napsal(a):
Ancovicko, já nevím 😇
Asi mám radši barevné 😂 to jsou moje 1.bílé slípky. Ovšem rostou neuvěřitelně.
Jinak pšenici pridávám také. Většinou ji sypu různě do výběhu.
Koupené Bressy o ni nestály, až teď když ji kradou indiánům (araukanam). Jsou to potvory.

To ja mam pořád slepice tmavé,vlasky koroptvi a maransky,jejich černé kříženky,tak jsrm si koupila bile brahmy kolumbie a jeste bych chtela nejake bílé nebo aspoň strakate,už je tech černých dost😁 ale aspon mam trochu změnu,bordove rodajlendky..teď je prave honim do kurniku,chodi spát posledni!!😂

29.5.2019 21:28
ančovička1

XXX.XXX.34.60

Tedy,Peťo,(petan83),mate krasne chovatelske zarizeni,už to vidim,az to bude hotové😀🌞je videt,že vas to bavi,u nás to bohužel bavi jenom mě..u nás teď také dva dny lilo,kurata byla s rousnymi zavrena ve voliere,v suchu,mam je zastřesene polykarb.deskami a pod velkymi ořešáky a osázene keři proti slunci..jinak už je pouštím do zahrady,dospělé slepice maji svuj výběh..tu psenici jim klidně pridejte,v malem mnozstvi se vubec nic nestane,psenice je pro slepice nejvhodnější a už jsou větší,nejdulezitejsi jsou ty prvni týdny..před tydnem jsem kupovala 25kg K1..jsem na dně😕..

29.5.2019 22:02
viu

XXX.XXX.101.74

Ancovicko jestli chcete bílé, ze slovenských bress jsou 2 holky. Od nich.si budu nechávat kohoutka na bressy z HK 🐣
Možná z koupenych kuric bude 1kluk, to by pak bylo 1.2 .... a nebo 1x řízky, 1x pecene, 1x grilovacka a alespoň 2x polevka😊

30.5.2019 15:29
petan83

XXX.XXX.83.52

ančovička1 napsal(a):
Tedy,Peťo,(petan83),mate krasne chovatelske zarizeni,už to vidim,az to bude hotové😀🌞je videt,že vas to bavi,u nás to bohužel bavi jenom mě..u nás teď také dva dny lilo,kurata byla s rousnymi zavrena ve voliere,v suchu,mam je zastřesene polykarb.deskami a pod velkymi ořešáky a osázene keři proti slunci..jinak už je pouštím do zahrady,dospělé slepice maji svuj výběh..tu psenici jim klidně pridejte,v malem mnozstvi se vubec nic nestane,psenice je pro slepice nejvhodnější a už jsou větší,nejdulezitejsi jsou ty prvni týdny..před tydnem jsem kupovala 25kg K1..jsem na dně😕..

Tomu moc dobre rozumim, protoze sem taky koupil 25 kg k1 minuly tyden a je na dne pytle, zitra jedu koupit 10kg k1 a 25kg k2 a ve veku cca 3 mesice jiz prejdu z kupovane smesy na vlastni krmeni. No uz se tesim az to bude hotovy, stejne je cely pozemek na fotce nevyuzity tak slepickam se bude snad libit, lepsi nez to bahno co maji ted kdyz porad prsi, jeste se uvidi co dravci ve vzduchu, ale snad si z toho neudelaji krmitko. Kurnik nevypada nejak extra z toho plechu, ale proti predatorum nedobitny a je propojeny dvirkama s odchovnou co je uvnitr takze kdyz byly nejvetsi mrazy tak jim ty dvirka oteviram aby se mohli schovat do zdenyho ale stejne tam nechodi, ani perlickam ten mraz nevadil. Naopak az kurata odrostou tak je dvirkama vyzenu do vybehu a nemusim nic prenaset. Akorat nevim co budu delat s tolika cemankama, neco prodam a neco asi smenim s jinymi chovateli za jiny zajimavy druh slepic.

30.5.2019 18:18
.tumash1983.

XXX.XXX.155.60

viu napsal(a):
Ancovicko, já nevím 😇
Asi mám radši barevné 😂 to jsou moje 1.bílé slípky. Ovšem rostou neuvěřitelně.
Jinak pšenici pridávám také. Většinou ji sypu různě do výběhu.
Koupené Bressy o ni nestály, až teď když ji kradou indiánům (araukanam). Jsou to potvory.

Bressky nejsou jen bílé...

30.5.2019 19:24
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak jsem dneska koukala na fotky focené mobilem ze školního výletu staršího syna. Byli v Alšově jihočeské gelerii v Hluboké nad Vltavou. No nebudete věřit, co tam taky vyfotil

30.5.2019 19:32
veraboskova

XXX.XXX.0.235

No ten kluk se má. Další fotky, tentokrát z Třeboně.

30.5.2019 19:32
ančovička1

XXX.XXX.34.60

no,tak ty jsou krásné!😀..je to hrozné,ale ja bych chtěla téměř všechny😂a to prostě nejde..jedině casem vyměnit jedno plemeno za druhé😁🐔🐔 ..a také jsem zjistila záhadný puvod mých ohromnych černých kuřat,,pán chová australky😂😂

30.5.2019 21:17
viu

XXX.XXX.101.74

30.5.2019 21:38
kouták

XXX.XXX.168.33

veraboskova napsal(a):
No ten kluk se má. Další fotky, tentokrát z Třeboně.

Máte šikovného syna.Také jsem Zrzohlávky rudozobé na přístavišti rybníku Svět tento týden fotil.

30.5.2019 21:39
kastef

XXX.XXX.69.65

ančovička1 napsal(a):
no,tak ty jsou krásné!😀..je to hrozné,ale ja bych chtěla téměř všechny😂a to prostě nejde..jedině casem vyměnit jedno plemeno za druhé😁🐔🐔 ..a také jsem zjistila záhadný puvod mých ohromnych černých kuřat,,pán chová australky😂😂

jojo Australky,to jsou mooooc užitečné pipi .
Jinak u nás kačky IB pomalu začínají znovu nést....tak doufám,že sednou některá ještě jednou,nebot ta náhradní kačátka sem nesehnala.Jedna nabídka byla ale byly mladší než moje,a to sem nechtěla,navíc chlap už se na to netvářil.

30.5.2019 21:47
honzapm

XXX.XXX.182.25

Jé, a máme tu poloviční netopýrky. Hop hop.

30.5.2019 22:08
ančovička1

XXX.XXX.220.127

honzapm napsal(a):
Jé, a máme tu poloviční netopýrky. Hop hop.

..to jistě,ale spíš přerostli kaloni😂

30.5.2019 22:26
.tumash1983.

XXX.XXX.155.60

viu napsal(a):
Tumash, krása
Naše potvurky

31.5.2019 06:21
.tumash1983.

XXX.XXX.155.60

Pár obrázků ze včerejší obchůzky a procházky.

31.5.2019 09:04
veraboskova

XXX.XXX.0.235

kouták napsal(a):
Máte šikovného syna.Také jsem Zrzohlávky rudozobé na přístavišti rybníku Svět tento týden fotil.

Kluk tam byli se školou v pondělí - hlavní program byla návštěva pivovaru s ochutnávkou
přijel z výletu nadšený...

31.5.2019 10:50
bery25

XXX.XXX.77.168

veraboskova napsal(a):
Kluk tam byli se školou v pondělí - hlavní program byla návštěva pivovaru s ochutnávkou
přijel z výletu nadšený...

tak to sa mu ani nečudujem,ktori chlap by nebol

31.5.2019 11:16
ančovička1

XXX.XXX.220.127

.tumash1983. napsal(a):
Pár obrázků ze včerejší obchůzky a procházky.

Tumash,radost pohledet😀..a ta fotka,podvečerní krajina s kravickou, č.10..to je umělecká fotka,nádhera..😇

31.5.2019 11:26
honzapm

XXX.XXX.182.25

Naše ministerstvo Zlatého gaučíku se usneslo, že je to spíš pořádnej bejk,
Ten Tumáš.

31.5.2019 11:37
ančovička1

XXX.XXX.220.127

Ne,ne,to bude kravička,bejk už by touhle dobou někde v tepličku ležel a funěl😂😂

31.5.2019 12:55
honzapm

XXX.XXX.182.25

Tak já věřím, že vy byste z něj dokázala leccos vydojit, soudružko Sardinko.

31.5.2019 14:20
.tumash1983.

XXX.XXX.155.60

honzapm napsal(a):
Naše ministerstvo Zlatého gaučíku se usneslo, že je to spíš pořádnej bejk,
Ten Tumáš.

No nevím nevím ale na fotce je bejk.

31.5.2019 14:26
.tumash1983.

XXX.XXX.155.60

ančovička1 napsal(a):
Tumash,radost pohledet😀..a ta fotka,podvečerní krajina s kravickou, č.10..to je umělecká fotka,nádhera..😇

Díky díky! U Vás ta droboť vypadá taky spokojeně Na fotce je bejk. Jen nemá tepláky

31.5.2019 14:26
lupus4

XXX.XXX.205.61

na 10 je bejk )
i když zázraky se dějí nejen v Lurdech, ale třeba ...

31.5.2019 20:15
petan83

XXX.XXX.33.11

Tak jsem dnes zkusil vypustit prvnich 15 kurat mezi jejich rodice, nejvetsi strach jsem mel ze jim neco udela kohout, ale ten si jich vubec navsina, ale slepice je sem tam odezenou od krmitka a zasadi nejakej ten klovanec ale jinak to vypada dobre, ted mam spise strach aby nezmokli kdyby prselo v nasledujicich dnech at se nejak nezachladi.

31.5.2019 21:57
ančovička1

XXX.XXX.220.127

honzapm napsal(a):
Tak já věřím, že vy byste z něj dokázala leccos vydojit, soudružko Sardinko.

😁myslim,že by z toho nic nebylo,nejspíš to bude vůl😂..škoda..jinak fotka fakt pěkná..sardinka😁

1.6.2019 08:10
Olánek

XXX.XXX.122.72

Nejsem si jist zda zveřejnění údaje z ouška tetovaného králíčka není porušením GDPR,ochrana os. údajů.Dá se totiž lehce dohledat zadavatel takového zásahu a případně ovlivnit nabídkou pohledné králičí samičky.Víme,jak takové ovlivnění dopadlo v Rakousích.

1.6.2019 08:33
Olánek

XXX.XXX.122.72

Dotaz.je technická prohlídka bicyklů povinná,kolik stojí a nakolik vyjde odborné lékařské potvrzení o zdravotní způsobylosti opravňující k účasti na silničním provozu na jízdním kole.Námět pro EU.

1.6.2019 10:11
Olánek

XXX.XXX.122.72

způsobilost

21.4.2020 12:30
honzapm

XXX.XXX.134.34

Přidejte reakci

Přidat smajlík