Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
31.5.2019 19:31
RaDu

XXX.XXX.180.30

Dobrý den,
Chtěla bych poprosit o radu, jestli lze po odchodu kvočny z hnízda dolíhnout zbylá vejce. Kvočna seděla 21 dní. Snesla si svá 4 vejce plus jsme jí přidali 3 od jiných. Poctivě seděla a ještě v průběhu snesla dalších 5 vajec. Bohužel mě nenapadlo ty původní označit, seděla nám poprvé, jsem úplný začátečník. Včera se jí vyklubala 4 kuřata (2 její, 2 cizí) a v průběhu noci z hnízda sesedla a už zahřívala jen kuřata. Já hned ráno jak jsem zjistila že zbylá vejce jsou studená je dala do amatérsky vytvořené líhně, kde se snažím udržet těch 35-40 stupňů (jen lampa). Myslíte že je možné že se kuřata dolíhnout?
Případně děkuji za rady.

31.5.2019 21:13
petan83

XXX.XXX.33.11

Zalezi jak dlouho jsou vychladla a v jake teplote. Ale predpokladam ze se to stalo v noci kdyz jste to zjistila az rano. Pokud byla celou noc v 10-15 stupnich tak to asi nebude dobry.

2.6.2019 16:59
asitakhle

XXX.XXX.255.22

Pokud se vám to povede bude to malý zázrak ,velkou naději tomu nedávejte.
Teplota musí být nad 37,5 °C .A když se vylíhnou nemusí je již přijmout.
Jen je trochu divné že když seděla tak nesla. Moje kvočny když sedí nesnášejí. Nemohlo se stát že jí tam nanesly vejce jiné slepice?

2.6.2019 17:52
merfi

XXX.XXX.112.49

37.5 je správna teplota v liahni s ventilatorom.
V starej bioske som mával bežne teplotu okolo 39 a kuriatka sa liahli bez problémov.Ale ak zliezla ešte v noci,tak je naozaj malá šanca,Aj keď človek nikdy nevie.Príroda je mocná

2.6.2019 20:35
Erik Rosario

XXX.XXX.152.250