3tydenni kuřata- mužů dat ven?

Maransky
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
15.6.2019 11:37
Skyvka

XXX.XXX.125.64

Dobrý den, jsem začátečník v chovu slepic. Koupila jsem kuratka maransek, mají teď 3 tydny. Je jich 14 a mám je zatím doma ve velké dřevěné bedne, ale začali mi z ni utíkat. Mohu je dat v tomto počasí do venkovního výběhu? Nebo zatím mít doma a bednu částečně zvrchu zadelat? A pokud můžou byt venku, tak i přes noc nebo na noc domu? Děkuji za rady a přeji hezky den.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.6.2019 11:55

môžeš - oplotený výbeh, slnko aj tieň, dostatok vody a žrádla, na noc zavrieť do kurína - voliéry.

15.6.2019 11:56
ančovička1

XXX.XXX.220.127

3tydenni krata klidne dejte ven,nejlip na střiženy travnik,misku s piskem na hrabani..,udelejte ohradku z pletiva,pod stromy,keře,slunce by je spalilo.. dejte jim tam bednicku,aby do ni mohla zalezt,kurata,ale i slepice rády odpocivaji schované..nebo rovnou maly kurnicek,do stinu..na noc do kurnicku,poradne zavrit proti predatorum nebo zavrit do kotce kralikarny,zabezpečené proti vniknuti potkanu,kun,lasicek..venku je teplo,tak už vyhrivat nemusite..

15.6.2019 21:35
Skyvka

XXX.XXX.125.64

Moc děkuji všem rady. Kuratka jsou venku a spokojena 🙂

17.6.2019 09:55
ladd

XXX.XXX.34.47

A za dva týdny, až se rozkoukají a poporostou, je můžete pustit na volno.

17.6.2019 17:58
achula

XXX.XXX.158.118

Dobry den, mam tridenni kurata pod kvocnou, je v kleci ale uz by chtela vodit. Ochrani kurata pred kockama? Loni jsem mela jinou kvocnu a nebyl zadny problém, kocky se normalne slepic boji. Jenze tahle cica je nova a vytahala mi z klece maly kralicky co byly pod matkou. A kvocna je taky nova tak nevim zda nebude hloupa jako ta kralice ?

17.6.2019 23:50

achula napsal(a):