Xovo
XXX.XXX.199.242
Kdo má kříženece maransky a araukana drůbeže,máte zkušenost ?
Jaka je barva vajíčka...brčálová?
Sem našel svou ztracenou slípku ve stodole na seně ,jak si potvora tam sedi asi 15 dni na vejcich ,co už nebudu ji z tama vyhazovat a necham ji tu směsku vysedet.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Vejce jsou khaki barvy. Vzhledově to nevypadá špatně. Znám jednu paní co takovou směs má. Možná má od ní vyfouklé vejce, co bych mohl vyfotit. Podívám se.
Xovo
XXX.XXX.199.242
napsal(a):
Vejce jsou khaki barvy. Vzhledově to nevypadá špatně. Znám jednu paní co takovou směs má. Možná má od ní vyfouklé vejce, co bych mohl vyfotit. Podívám se.
Díky
Mám momentálně kuře otec araukana, matka maranska. Pořád studuju jestli kohout nebo slepice a netušim. Vejce mi poslal prodejce navíc k objednáním, mělo barvu podobnou jako zelené olivy. Udává, že zhruba 70% těchto kříženců snáší olivová vejce, zbytek tmavě hnědá s růžovým až fialovým nádechem. Pokud chcete, přidám ráda link v němčině.
Xovo
XXX.XXX.199.242
keckas
napsal(a):
Mám momentálně kuře otec araukana, matka maranska. Pořád studuju jestli kohout nebo slepice a netušim. Vejce mi poslal prodejce navíc k objednáním, mělo barvu podobnou jako zelené olivy. Udává, že zhruba 70% těchto kříženců snáší olivová vejce, zbytek tmavě hnědá s růžovým až fialovým nádechem. Pokud chcete, přidám ráda link v němčině.
Rád se podívám,děkuju.
https://www.ursteirerhof.at/h%C3%BChner-und-eier/h%C3%BChnerarten-und-rassen/
Je to skupina pojmenovaná Olivleger
Takto vypadá vejce toho křížence, k porovnání vejce marans.
Teda nevím, jestli je to po kříženci 50:50, protože ta paní už to má takové pomixované (ta 2 plemena).
Viki356
XXX.XXX.12.240
Zdravím, mám takové slepičky, otec araukan, kvočna maranska. Nesou moc dobře, vejce jsou tmavší než araukaní a větší. Povahově jsou klidnější než araukany, nemají snahu přelétávat. Odchovávám si sama již asi 3.rokem pro ta hezká vajíčka, dětem se moc líbí.😉
Viki356
XXX.XXX.252.66