Kdo má kříženece maranska araukana

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Xovo

25.7.2019 20:33
Xovo

XXX.XXX.199.242

Kdo má kříženece maransky a araukana drůbeže,máte zkušenost ?
Jaka je barva vajíčka...brčálová?
Sem našel svou ztracenou slípku ve stodole na seně ,jak si potvora tam sedi asi 15 dni na vejcich ,co už nebudu ji z tama vyhazovat a necham ji tu směsku vysedet.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2019 23:31

Vejce jsou khaki barvy. Vzhledově to nevypadá špatně. Znám jednu paní co takovou směs má. Možná má od ní vyfouklé vejce, co bych mohl vyfotit. Podívám se.

Xovo

26.7.2019 12:23
Xovo

XXX.XXX.199.242

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vejce jsou khaki barvy. Vzhledově to nevypadá špatně. Znám jednu paní co takovou směs má. Možná má od ní vyfouklé vejce, co bych mohl vyfotit. Podívám se.

Díky

26.7.2019 13:17
keckas

XXX.XXX.219.213

Mám momentálně kuře otec araukana, matka maranska. Pořád studuju jestli kohout nebo slepice a netušim. Vejce mi poslal prodejce navíc k objednáním, mělo barvu podobnou jako zelené olivy. Udává, že zhruba 70% těchto kříženců snáší olivová vejce, zbytek tmavě hnědá s růžovým až fialovým nádechem. Pokud chcete, přidám ráda link v němčině.

Xovo

26.7.2019 13:24
Xovo

XXX.XXX.199.242

keckas napsal(a):
Mám momentálně kuře otec araukana, matka maranska. Pořád studuju jestli kohout nebo slepice a netušim. Vejce mi poslal prodejce navíc k objednáním, mělo barvu podobnou jako zelené olivy. Udává, že zhruba 70% těchto kříženců snáší olivová vejce, zbytek tmavě hnědá s růžovým až fialovým nádechem. Pokud chcete, přidám ráda link v němčině.

Rád se podívám,děkuju.

27.7.2019 08:39

Takto vypadá vejce toho křížence, k porovnání vejce marans.
Teda nevím, jestli je to po kříženci 50:50, protože ta paní už to má takové pomixované (ta 2 plemena).

Viki356

4.8.2019 13:37
Viki356

XXX.XXX.12.240