Pierka z bažanta

Bažant obecný
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Mixmix

30.7.2019 20:47
Mixmix

XXX.XXX.243.48

Ahojte,

Som študentka na umeleckej škole a pracujem na vedeckej kresbe bažanta obecného - poľovného - pheasant colchicus. V mojom okolí nemám kontakt na nikoho, kto by ich choval alebo na ne poľoval...Potrebujem zohnať pierka z rôznych častí tela, momentálne mám iba z vrchnej časti krídel 2ks nič viac. Zo samca by boli vhodnejšie kvôli viac viditeľnej rozdielnosti.

Chcem sa teda spýtať či medzi vami nie je niekto ochotný predať/zapožičať pierka príp. odporúčiť ma na nejakého chovateľa :)

Ďakujem ;))

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.7.2019 21:42

Něco doma mám, hlavně vypadaná ocasní (obou pohlaví). Z křídel jich mám mraky, ale kousek dole jim chybí (stříhal jsem křídla proti odletu)
Ostatně jestli potřebujete pár pírek, tak to mého kohouta bažanta nepoškodí.
Peří pošlu i poštou.
Seženu Vám z jaké části těla to jen půjde, když budete ochotna zaplatit za poslání (já nevím kolik stojí dopis do SK) + 0,1€ za každé pírko.
Nebo jestli stačí, abych bažanta zblízka nafotil tady na diskuzi, proč ne...

Mixmix

30.7.2019 23:07
Mixmix

XXX.XXX.18.11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Něco doma mám, hlavně vypadaná ocasní (obou pohlaví). Z křídel jich mám mraky, ale kousek dole jim chybí (stříhal jsem křídla proti odletu)
Ostatně jestli potřebujete pár pírek, tak to mého kohouta bažanta nepoškodí.
Peří pošlu i poštou.
Seženu Vám z jaké části těla to jen půjde, když budete ochotna zaplatit za poslání (já nevím kolik stojí dopis do SK) + 0,1€ za každé pírko.
Nebo jestli stačí, abych bažanta zblízka nafotil tady na diskuzi, proč ne...

Skvelé, poštou by to bolo ideálne, mať to pred sebou je lepšie ako fotky. S preplatením počítam ;)
Najlepšie by bolo ak by boli pierka celé, samozrejme ak také nebudú tak vporiadku. Budem vďačná aj tak.