Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
10.3.2020 11:29
petraodlesa

XXX.XXX.168.16

Tak hurá děcka od zítřka mají koronavirové volno (školky prý ne).
A nad 100 osob se sejít nesmí...pro parlament to neplatí 😉😄

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.3.2020 11:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

V našom meste aj škôlky, ide o zriaďovateľa, ktorým je mesto či zatvorí základné školy a škôlky. Stredné, vysoké a univerzity už patria pod kraj, ten ich veselo zatvára... Iba rozmýšľam, že u nás v škole, kde to platí ako karanténa, by som nemal vychádzať von z domu iba ak na dvor... A moje sliepky chovám až na dolnom konci dediny čo je kilometer od domu

10.3.2020 12:38
horal

XXX.XXX.13.30

Ono to není volno pro školy. Jedná se o zákaz vstupu studentů do školy, aby se zamezilo šíření koronaviru. U dětí se totiž ani nemusí projevit příznaky, ale mohou ho šířit. Hlavně u těch nejmladších je větší odolnost. Jak už to u nás chodí, hned se objevují kritické názory. Opozice kritizuje vládu, že to měla udělat už dávno, mamonáři kteří příjdou o zisky zase, co prý si si to ten Bureš dovoluje. Německo i Itálie to podcenili a naopak Slovensko, jakmile se objevil první případ tak tohle opatření zavedlo už včera. Rakousko dokonce zakazuje vstup ciziců do země.(tuto poslední informaci jsem zaslechl v rozhlase a nevím nakolik je relevantní).

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.3.2020 12:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

No, hlavně že lidi pozitivní pouštějí z Bulovky do domácího ošetřování. Kdo jim asi bude nosit jídlo? Možná si jenom odskočí do marketu s rouškou které nejsou...

10.3.2020 14:04
petraodlesa

XXX.XXX.168.16

Propadat panice je to nejhorší...holt budem pěstovati rodinnou idylku 😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.3.2020 14:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

To jo, mi popovezem děti do německý školky, alespoň na tom nebudou s němčinou jako já. Ale ty co nemaj hlídání, mají jedinou možnost zůstat doma a platí se jenom devět dní. Pak zadačo, samozivitelek je mi docela líto...

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.3.2020 16:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

u nás zavreli školu aj školku do piatku, neviem čo to vyrieši. a samoživiteliek mi ľúto není nemali sa samonaprcat

10.3.2020 16:39
Olánek

XXX.XXX.207.69

Hodně ovoce a zeleniny, dnes platí,za více peněz více imunity.

10.3.2020 16:40
jo012810

XXX.XXX.101.35

Olánek napsal(a):
Hodně ovoce a zeleniny, dnes platí,za více peněz více imunity.

No nyní mi je sné, proč karanténa neplatí pro poslance.......

10.3.2020 17:40
Eevulenka

XXX.XXX.86.101

Mě trefi! Zase je mám doma. Zase budu dělat kuchařku od rána do večera. Uvažuju, že bych taky zavedla krizova opatření a dala jim ráno fasunk a vyhlásila soutěž, koho celý den neuvidím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.3.2020 18:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lid je věčně nespokojen. Narozdíl od jiných "všezařídilů" jsem přesvědčen o profesionalitě nǎměstka Primuly a že ta opatření smysl mají. Nepřijme se nic a až to tu bude jako v Itálii, tak zase všichni budou křičet, že se nic neudělalo. Prostě za stavu vývoje nemá smysl nebezpečí podceňovat. Viry poměrně mitují a nikdo neví, co se stane, až..... Vždy bude někdo poškozen, ale zde jde o vyšší blaho, které přebíjí blaho jedince. A stačí jeden nezodpovědný občan, co neoželí peníze za dovolenou v Itálii a jupí, jedeme z kopce. Takže tak asi. Můj pohled.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.3.2020 18:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
u nás zavreli školu aj školku do piatku, neviem čo to vyrieši. a samoživiteliek mi ľúto není nemali sa samonaprcat

Vono než žít s kdejakym Foxem, je lepší bídu trpět

10.3.2020 19:14
2mazutak

XXX.XXX.6.110

Olánek napsal(a):
Hodně ovoce a zeleniny, dnes platí,za více peněz více imunity.

zdravím.já bych na tu uměle pěstovanou zeleninu ve sklenících na umělých hnojivech moc nesázel,těch vitamínů tam moc nebude,jestli nebude spíše zdraví škodlivá,je ošetřována všelijakými jedy proti škůdcům.radši sázím na naše ovoce,jako rakytník a podobně.

10.3.2020 19:53
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
u nás zavreli školu aj školku do piatku, neviem čo to vyrieši. a samoživiteliek mi ľúto není nemali sa samonaprcat

Ve svém okolí mám tři samoživitelky vdovy. Ty si za to taky můžou samy? Aha.

10.3.2020 20:02
petraodlesa

XXX.XXX.168.16

Varaxi napsal(a):
Ve svém okolí mám tři samoživitelky vdovy. Ty si za to taky můžou samy? Aha.

Že na toho primitiva reagujeme 😭

10.3.2020 20:57
Eevulenka

XXX.XXX.86.101

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lid je věčně nespokojen. Narozdíl od jiných "všezařídilů" jsem přesvědčen o profesionalitě nǎměstka Primuly a že ta opatření smysl mají. Nepřijme se nic a až to tu bude jako v Itálii, tak zase všichni budou křičet, že se nic neudělalo. Prostě za stavu vývoje nemá smysl nebezpečí podceňovat. Viry poměrně mitují a nikdo neví, co se stane, až..... Vždy bude někdo poškozen, ale zde jde o vyšší blaho, které přebíjí blaho jedince. A stačí jeden nezodpovědný občan, co neoželí peníze za dovolenou v Itálii a jupí, jedeme z kopce. Takže tak asi. Můj pohled.

Jasné! To opatření naprosto chápu a oceňuji. Já jenom tak povzdechla.

11.3.2020 12:30
petr008

XXX.XXX.193.77

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
u nás zavreli školu aj školku do piatku, neviem čo to vyrieši. a samoživiteliek mi ľúto není nemali sa samonaprcat

Myslím, že je přeceňujete. Toto dokázal v dějinách lidstva jedine Chuck Norris. A právě proto ho nemají feministky rády - protože se narodil z vlastní spermie a nepotřeboval k tomu žádné vajíčko, natož ženskou

11.3.2020 13:17
petr008

XXX.XXX.193.77

PS: ...i když zlé jazyky tvrdí, že se narodil přece jen z ženy, kterou ale před tím sám oplodnil. A prý se ten porod odehrál kdesi hluboko v lese na Aljašce ve srubu, který si pro tento účel sám postavil...

11.3.2020 15:39
Eevulenka

XXX.XXX.86.101

Omlouvám se všem důchodcům, kteří dnes bloumali po obchodě s prázdnými košíky, hledajíc tu svoji akcičku, že jsem jim tam překážela při jejich zábavě. Já opravdu ten plný koš netáhla pro srandu a nezdržovala u pokladny schválně svým rozsáhlým nákupem. Já prostě tu rodinu nakrmit musím, když mají děti to samostudium. I když jsem pouštěla ohleduplně starší lidi s menším nákupem a tvářila jsem se mile....asi přece jen příště u pokladny začnu smrkat a kašlat, ať to urychlíme.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2020 20:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

No ak sa naplnia moje najhoršie obavy a zajtra predĺžia žiacke samoštúdium na 2 týždne, tak ma asi prekotí... Bude sa prekladať termín celoslovenského testovania 9, prijímačky, komisionálne skúšky a najhoršie... doučovanie cez leto...

11.3.2020 20:27
alcamer

XXX.XXX.239.90

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No ak sa naplnia moje najhoršie obavy a zajtra predĺžia žiacke samoštúdium na 2 týždne, tak ma asi prekotí... Bude sa prekladať termín celoslovenského testovania 9, prijímačky, komisionálne skúšky a najhoršie... doučovanie cez leto...

Tak nás včera poslali z VŠ domů s tím, že zrušení výuky bude platit do 24.3. Dnes nám to prodloužili až do 13.4.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2020 20:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No ak sa naplnia moje najhoršie obavy a zajtra predĺžia žiacke samoštúdium na 2 týždne, tak ma asi prekotí... Bude sa prekladať termín celoslovenského testovania 9, prijímačky, komisionálne skúšky a najhoršie... doučovanie cez leto...

moje nejhorší obavy jsou ty tři miliony nakažených a k tomu patřičný počet uhynulých.

nebo třeba to, že bych šest neděl ležela s "chřipkou" a kdo mi se staral o mě, zvířata a hypotéku?

12.3.2020 01:50
petraodlesa

XXX.XXX.168.16

Četla jsem příběh lékaře z Bergama, otištěný v Konzervativních listech, či tak nějak. To už opravdu není legrace. Číňani neřekli všechno, lakovali.
Není pravda, že to je nebezpečné jen "pro staré", ale v rámci solidarity se starší generací je třeba se chovat zodpovědně.

12.3.2020 07:44
petr008

XXX.XXX.76.218

Bič Boží, bič Boží.... a červi se rozlezou... Je třeba povolat do služby mjr. Zemana.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.3.2020 08:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ten už slouží dávno i se svými udavači. Akorát škoda že neslouží nám

12.3.2020 11:42
petr008

XXX.XXX.76.218

Jo jo, doba se mění a s ní i zažité zvyky. Např. dříve bývalo dobrým mravem, když si někdo ve společnosti třeba nedopatřením hlasitě upšoukl, maskovat to hlasitým zakašláním. A dnes? Dnes už se to dělá přesně obráceně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.3.2020 14:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Při průjmu to musí být ale velký problem

12.3.2020 16:48
jo012810

XXX.XXX.101.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ten už slouží dávno i se svými udavači. Akorát škoda že neslouží nám

Možná, že....

12.3.2020 19:16
Olánek

XXX.XXX.207.69

Na prázdniny by měla reagovat média,hlavně televize,od rána do večera vysílat horory,krimi,erotiku,aby se děc ka nenudila.

12.3.2020 19:29
Eevulenka

XXX.XXX.86.101

Děckam stačí dobrá Wi-Fi. To by jeden koukal, jakym způsobem se dá komunikovat se školou a dostávat zadání k samostudiu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.3.2020 19:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

kdo dneska ještě kouká na televizi?

mně teda stačí k žití internet a to nejsem úplně nejmladší a televizní věk ještě pamatuju.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.3.2020 20:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Patřím mezi mladistvé, tudíž se nudím, celý den se musím válet doma, lézt k počítači (a lekat se počtu nakažených) a nebo být u zvířat na zahradě, mazlit kocoura a občas i ta televize.
Jsem přes tu nudu však rád, že není škola.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.3.2020 20:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ja teda rozhodne niesom rád že nieje škola, neviem ako ty, ale ja som deviatak mňa čaká milión skúšok, testovaní a prijímačiek. Bol by som radšej v škole, aby som neotupel...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.3.2020 20:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ja teda rozhodne niesom rád že nieje škola, neviem ako ty, ale ja som deviatak mňa čaká milión skúšok, testovaní a prijímačiek. Bol by som radšej v škole, aby som neotupel...

Jsem též v 9. třídě a na školu povětšinou se.u, mám vždy vyznamenání (nejvíc 3krát za 2).
Opravdu kašlu na přípravu na přijímačky stejně jak na školu, protože se těžko dostanu tam, kam mám dané přihlášky (gympl, veterina).

Já si radši udělám doma pohodičku, rozplácnu se a přemýšlím jak si jednou vydělávat jednoduše a poměrně bezpracně, abych se mohl válet nebo být se zvířaty napořád.
Došel jsem k závěru, že by to šlo přes šlechtěné kočky. Musel bych mít výhodnou polohu pro chov, veliké bytelné voliéry včetně závětří, ještě větší zdroj krmiva (tedy bych denně líhl kvanta drůbeže a množil kvanta krmných hlodavců) a všechen čas jim pořád věnovat aby byly krotké, dále draho sehnat pěkná zdravotně testovaná zvířata (těch aspoň 30). Je to podle výpočtů i přes vysoké náklady (žrádlo, testy, zařízení, záloha na veta) poměrně výdělečné,když se to dělá ve velkém. Musí být odbyt a tam je možná zakopaný pes.
Toto tedy zřejmě padá, i když je to pořád několikrát lepší nápad než se živit drůbeží (ptačí chřipka a jiné nemoci velkochovů).
Načež tedy dál myslím, jak se budu živit a napadá mě spisovatel...To by možná šlo

12.3.2020 21:00
Olánek

XXX.XXX.207.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsem též v 9. třídě a na školu povětšinou se.u, mám vždy vyznamenání (nejvíc 3krát za 2).
Opravdu kašlu na přípravu na přijímačky stejně jak na školu, protože se těžko dostanu tam, kam mám dané přihlášky (gympl, veterina).

Já si radši udělám doma pohodičku, rozplácnu se a přemýšlím jak si jednou vydělávat jednoduše a poměrně bezpracně, abych se mohl válet nebo být se zvířaty napořád.
Došel jsem k závěru, že by to šlo přes šlechtěné kočky. Musel bych mít výhodnou polohu pro chov, veliké bytelné voliéry včetně závětří, ještě větší zdroj krmiva (tedy bych denně líhl kvanta drůbeže a množil kvanta krmných hlodavců) a všechen čas jim pořád věnovat aby byly krotké, dále draho sehnat pěkná zdravotně testovaná zvířata (těch aspoň 30). Je to podle výpočtů i přes vysoké náklady (žrádlo, testy, zařízení, záloha na veta) poměrně výdělečné,když se to dělá ve velkém. Musí být odbyt a tam je možná zakopaný pes.
Toto tedy zřejmě padá, i když je to pořád několikrát lepší nápad než se živit drůbeží (ptačí chřipka a jiné nemoci velkochovů).
Načež tedy dál myslím, jak se budu živit a napadá mě spisovatel...To by možná šlo

A neb,jak se rodí budoucí politik.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.3.2020 21:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Olánek napsal(a):
A neb,jak se rodí budoucí politik.

Víc nežli výstižné

12.3.2020 22:09
bery25

XXX.XXX.48.114

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
kdo dneska ještě kouká na televizi?

mně teda stačí k žití internet a to nejsem úplně nejmladší a televizní věk ještě pamatuju.

podla foto ste tu urcite ale urcite najmladsia

13.3.2020 07:52
petr008

XXX.XXX.76.218

"V tomhle státě už nikdo nechce dělat. I nájemný vrah si raději najme vraha, než by to udělal sám..."
Citace: viz Sametoví vrazi.
Jestli podle stávajícího důchodového systému tato současná omladina stojí za našimi budoucími důchody..., tak by se měla armáda spásy přeměnit na politickou stranu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.3.2020 10:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

petr008 napsal(a):
"V tomhle státě už nikdo nechce dělat. I nájemný vrah si raději najme vraha, než by to udělal sám..."
Citace: viz Sametoví vrazi.
Jestli podle stávajícího důchodového systému tato současná omladina stojí za našimi budoucími důchody..., tak by se měla armáda spásy přeměnit na politickou stranu.

Jo, bohužel to tak je...všichni by chtěli dělat jen to co je baví (hry, sport, umělectví) a ne to co je potřeba dělat, pro mě platí dvojnásob.

13.3.2020 14:50
Eevulenka

XXX.XXX.86.101

Tak dnešní poznatek. Puberťáky nejvíc naštvalo to, že jim zavřeli posilovny. 🏋️

13.3.2020 16:35
M.stehno

XXX.XXX.71.179

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsem též v 9. třídě a na školu povětšinou se.u, mám vždy vyznamenání (nejvíc 3krát za 2).
Opravdu kašlu na přípravu na přijímačky stejně jak na školu, protože se těžko dostanu tam, kam mám dané přihlášky (gympl, veterina).

Já si radši udělám doma pohodičku, rozplácnu se a přemýšlím jak si jednou vydělávat jednoduše a poměrně bezpracně, abych se mohl válet nebo být se zvířaty napořád.
Došel jsem k závěru, že by to šlo přes šlechtěné kočky. Musel bych mít výhodnou polohu pro chov, veliké bytelné voliéry včetně závětří, ještě větší zdroj krmiva (tedy bych denně líhl kvanta drůbeže a množil kvanta krmných hlodavců) a všechen čas jim pořád věnovat aby byly krotké, dále draho sehnat pěkná zdravotně testovaná zvířata (těch aspoň 30). Je to podle výpočtů i přes vysoké náklady (žrádlo, testy, zařízení, záloha na veta) poměrně výdělečné,když se to dělá ve velkém. Musí být odbyt a tam je možná zakopaný pes.
Toto tedy zřejmě padá, i když je to pořád několikrát lepší nápad než se živit drůbeží (ptačí chřipka a jiné nemoci velkochovů).
Načež tedy dál myslím, jak se budu živit a napadá mě spisovatel...To by možná šlo

No to není moc dobrá perspektiva. Podle mě "intenzivní" chov koček na obživu nestačí. Biď je přímo prodelečný. V budouci době si myslím bude chov koček a psů regulovan a mohl by jste být označen za množírnu... Atd. Znáte to. Nedělat nic nejde i politik dělá a možná by se člověk divil jak musí politik pracovat není to lehká práce. A škola ie základ. Když člověk nemá školu, není nic a může zametat chodníky... Takže podle mě je lepší se učit strávit ten čas nad učením a pak strávit pěkný život.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.3.2020 19:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

M.stehno napsal(a):
No to není moc dobrá perspektiva. Podle mě "intenzivní" chov koček na obživu nestačí. Biď je přímo prodelečný. V budouci době si myslím bude chov koček a psů regulovan a mohl by jste být označen za množírnu... Atd. Znáte to. Nedělat nic nejde i politik dělá a možná by se člověk divil jak musí politik pracovat není to lehká práce. A škola ie základ. Když člověk nemá školu, není nic a může zametat chodníky... Takže podle mě je lepší se učit strávit ten čas nad učením a pak strávit pěkný život.

Jsem ztracený případ. Manuální práce mi nejde. Jako kuchař všecko spálím, jako truhlář všecko bude křivé, jako elektrikář budu původce požárů, jako řidič MHD se vybourám, jako dělníka mě šéf vyrazí za špatnou práci atd.
Nedá se říct, že mi to nepálí. Jako architekt a návrhář se neuplatním, nejde mi geometrie. Na učitele musí být VŠ, před kterou nás třídní učitelka strašila. Jako doktor se též neuplatním, navíc bych se této profese bál, je to zodpovědnost.
Rodiče pořád povídají, jakej bych byl MVDr., což je taky práce kterou vyloženě nechci dělat, stejně jako jsem odřekl veškeré jiné profese u zvířat, ačkoli mi práce se zvířaty jako jediná jde.
Zbývá mi snad jen prodavač, popelář, zametač a nebo teda spisovatel. S politikou to byl fór

13.3.2020 21:01
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Eevulenka napsal(a):
Tak dnešní poznatek. Puberťáky nejvíc naštvalo to, že jim zavřeli posilovny. 🏋️

Mně naštvalo, že zavřeli knihovnu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.3.2020 21:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fakt som asi jediný žiak, ktorému tá škola chyba...

13.3.2020 21:58
Eevulenka

XXX.XXX.86.101

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Fakt som asi jediný žiak, ktorému tá škola chyba...

NN našemu menšímu , chodí na ZŠ do 6. už od druhého dne.

14.3.2020 00:42
alcamer

XXX.XXX.239.90

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Fakt som asi jediný žiak, ktorému tá škola chyba...

Ani zdaleka. V mém ročníku chceme do školy snad všichni. Rozhodně bychom si raději zvolili chození na semináře a přednášky než samostudium

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.3.2020 06:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsem ztracený případ. Manuální práce mi nejde. Jako kuchař všecko spálím, jako truhlář všecko bude křivé, jako elektrikář budu původce požárů, jako řidič MHD se vybourám, jako dělníka mě šéf vyrazí za špatnou práci atd.
Nedá se říct, že mi to nepálí. Jako architekt a návrhář se neuplatním, nejde mi geometrie. Na učitele musí být VŠ, před kterou nás třídní učitelka strašila. Jako doktor se též neuplatním, navíc bych se této profese bál, je to zodpovědnost.
Rodiče pořád povídají, jakej bych byl MVDr., což je taky práce kterou vyloženě nechci dělat, stejně jako jsem odřekl veškeré jiné profese u zvířat, ačkoli mi práce se zvířaty jako jediná jde.
Zbývá mi snad jen prodavač, popelář, zametač a nebo teda spisovatel. S politikou to byl fór

Zkuste práva v Plzni

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.3.2020 08:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zkuste práva v Plzni

Já vím, co se o této škole povídá, je to prý takové osobní a o dohodě
Mám to 400 kilometrů daleko-kdo by mi krmil zvířata? To nejde jaksi na pár let´´stopnout´´, když člověk má takové šlechtitelské záměry jak já.

14.3.2020 08:54
honzapm

XXX.XXX.134.34

alcamer napsal(a):
Ani zdaleka. V mém ročníku chceme do školy snad všichni. Rozhodně bychom si raději zvolili chození na semináře a přednášky než samostudium

V mém ročníku bych klidně raději také zasedl zpátky do lavice.

14.3.2020 08:55
honzapm

XXX.XXX.134.34

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já vím, co se o této škole povídá, je to prý takové osobní a o dohodě
Mám to 400 kilometrů daleko-kdo by mi krmil zvířata? To nejde jaksi na pár let´´stopnout´´, když člověk má takové šlechtitelské záměry jak já.

Neblázněte - jak na několik let? V Plzni je vystudováno za 14 dní.
A to zvládnete s automatickým zavíráním, s hnízdy s odkulením vajec
a zásobní napáječkou.

F Plzni musí mít člověk ten... talent.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.3.2020 09:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Neblázněte - jak na několik let? V Plzni je vystudováno za 14 dní.
A to zvládnete s automatickým zavíráním, s hnízdy s odkulením vajec
a zásobní napáječkou.

F Plzni musí mít člověk ten... talent.

Jo, bohužel pověst školy byla silně poškozena díky partičce "prominentů". Nicméně tam řádně vystudovala celá řada studentů. Já mám 3 roky v Praze a poslední dva roky v Plzni, přístup ke studiu byl zcela jiný, když je vás v kruhu 20, je to podstatně přínosnější, než když je vás tam 150.... ale to jen na okraj, že nás všichni hodí do jednoho pytle😎

14.3.2020 10:03
honzapm

XXX.XXX.134.34

Ano, jak říkávám, s talentem jde fšechno líp.
A kdo nemá talent, ten si musí v zapovězené komnatě pořídit ten... elixír.

Jsou lidi, poloviční plzeňácí, jakopa například já, kteří máme smysl pro humor,
no a pak jsou ti ostatní. Samostudiu zdar.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.3.2020 11:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Ano, jak říkávám, s talentem jde fšechno líp.
A kdo nemá talent, ten si musí v zapovězené komnatě pořídit ten... elixír.

Jsou lidi, poloviční plzeňácí, jakopa například já, kteří máme smysl pro humor,
no a pak jsou ti ostatní. Samostudiu zdar.

Copa na půl, To já jsem celej😉 Jen mě už ti ftipy na fakultu nebaví. Komupa tím pomůžeme, co?🤪 Takže šup z gé na zahradu, práce volá, musím ty pipky vyhnat ze záhonů, jinak vykopou snad i růže...

15.3.2020 11:41
honzapm

XXX.XXX.134.34

Jeslipa jste věděl, milý študovaný FruFrue,
že ze slova Fakulta se dá, téměř,
s trochou vantasie, sestavit slovíčko Kaufland?

To je ale náhoda, co?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.3.2020 16:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Jeslipa jste věděl, milý študovaný FruFrue,
že ze slova Fakulta se dá, téměř,
s trochou vantasie, sestavit slovíčko Kaufland?

To je ale náhoda, co?

Copa fantazie, ta nám nechybí😉

18.3.2020 07:51
saola

XXX.XXX.200.58

No, známe pohled jen z jedné strany a nějak není veřejně uvedeno ani jméno firmy.
Kdyby to bylo tak křišťálově průzračné keťasení, tak by se to snad napsalo, ne?
Zatím bych s tím zvracením počkala.


(v oné tajemné firmě nepracuji ani ji nevlastním )

18.3.2020 07:58
horal

XXX.XXX.13.30

saola napsal(a):
No, známe pohled jen z jedné strany a nějak není veřejně uvedeno ani jméno firmy.
Kdyby to bylo tak křišťálově průzračné keťasení, tak by se to snad napsalo, ne?
Zatím bych s tím zvracením počkala.


(v oné tajemné firmě nepracuji ani ji nevlastním )

https://www.novinky.cz/zahranicni/koronavirus/clanek/celnici-objevili-v-lovosicich-statisice-respiratoru-mirily-do-zahranici-40317073?seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null

18.3.2020 08:02
saola

XXX.XXX.200.58

Beru zpět

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.3.2020 08:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bylo podezření....a na základě podezření to zabavují komouši.

18.3.2020 09:18
fmoravec

XXX.XXX.35.126

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Bylo podezření....a na základě podezření to zabavují komouši.

Ty jsi vůůůůůl

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.3.2020 09:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Až po tobě. Přečti si to a pak mudruj rudochu

18.3.2020 09:57
honzapm

XXX.XXX.134.34

"Slečno Angelo, jak to vypadá se zdravotnickým materiálem pro státy EU?"
"Nemám čas. Právě naplno probíhají prověrky mladíků, žádajících o azyl."

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.3.2020 10:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
"Slečno Angelo, jak to vypadá se zdravotnickým materiálem pro státy EU?"
"Nemám čas. Právě naplno probíhají prověrky mladíků, žádajících o azyl."

To je taky jediný důvod proč to sem všechno tahá..

18.3.2020 10:21
saola

XXX.XXX.200.58

horal napsal(a):
https://www.novinky.cz/zahranicni/koronavirus/clanek/celnici-objevili-v-lovosicich-statisice-respiratoru-mirily-do-zahranici-40317073?seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null

Tohle je taky takové pěkné:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/do-babisovy-kliniky-sly-mimoradne-penize-z-vzp-a-kontrola-ukazala-i-dalsi-pochybeni-92032?seq-no=3&dop-ab-variant=&source=clanky-home

18.3.2020 10:37
horal

XXX.XXX.13.30

saola, co to má společné se současnou epidemií. Hon na Babiše si nechte na novinkách.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.3.2020 12:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Společného to má mnoho, ty peníze místo vytváření zisku pro jednoho oligarchu, teď chybí jinde, kde mohly být právě teď využity mnohem efektivněji. Třeba by na trhu nechybělo tolik roušek, které musíte od zítra ze zákona nosit i když nejsou k sehnání.

18.3.2020 13:40
jo012810

XXX.XXX.101.35

Zkusme přemýšlet a vzít v potaz zdravý rozum. Co je koronavirus-https://cs.wikipedia.org/wiki/Koronavirus Tedy velikost COVID-19 je cca 120 nm. Hapa filtry zachycují částice velikosti nad 3 mikrometry. Takže doroučované roušky z textilu je to samé, jako jít na kapra se sítí s okem 1m...Ale určitě zachatí poletávý prach, který zhoršuje respirační choroby. Možná se mýlím a někdo mne opraví.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.3.2020 13:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zdravý rozum skončil s vládou Babiše. Viz poslední jeho (on je vláda) nařízení kdy důchodci mohou chodit do obchodů kdykoliv a mezi 10-12 na stejná místa nesmí nikdo jiný jen důchodci..

18.3.2020 14:27
horal

XXX.XXX.13.30

Je mi vás upřimně líto. Asi máte velice těžké zažívání když vám Babiš leží tak hluboko v žaludku, že to musíte ventilovat i mezi slepicemi. Odjakživa nás někdo okrádal a až Babiš odejde budou nás okrádat jiní, ale to už vám asi vadit nebude. Nebo jo?

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.3.2020 15:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Díky za lítost. Od narození až do teď ovlivňují můj život levicový voliči, tak to někde být vidět musí. Jinak konkrétně Babiše mám u rekta, je to jen další lhář a zloděj v řadě. To ještě neznamená držet hubu byť u slepic. Už se měnit nebudu, prohloubilo by to problém s mým zažíváním

18.3.2020 16:10
honzapm

XXX.XXX.134.34

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je taky jediný důvod proč to sem všechno tahá..

Je to nenasytná potvora.

18.3.2020 16:13
hokrví

XXX.XXX.105.226

Máte možnost volit někoho kdo vám lépe sedí, přesvěčte své okolí že váš adept je ten pravý, nejvíc křičí ty co volí své kandydáty a dosahují 5% ve statistice.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.3.2020 18:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Je to nenasytná potvora.

Toť

18.3.2020 18:27
petraodlesa

XXX.XXX.168.16

jo012810 napsal(a):
Zkusme přemýšlet a vzít v potaz zdravý rozum. Co je koronavirus-https://cs.wikipedia.org/wiki/Koronavirus Tedy velikost COVID-19 je cca 120 nm. Hapa filtry zachycují částice velikosti nad 3 mikrometry. Takže doroučované roušky z textilu je to samé, jako jít na kapra se sítí s okem 1m...Ale určitě zachatí poletávý prach, který zhoršuje respirační choroby. Možná se mýlím a někdo mne opraví.

Tak nevím... Prý podle druhu materiálu roušky sníží množství virů o 50-70%, kapénky, kterými se přenáší, jsou snad větší...
Jistě se nakazíme, cca polovina populace. Jde o to, aby to nebylo naráz...
Něco jiného je protržená hráz a ta, která jen trochu prosakuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.3.2020 19:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

V době, kdy hráz prosakovala, námi placený hrázný na to dlabal...https://www.seznamzpravy.cz/clanek/do-ceska-dorazilo-letadlo-s-testy-nasly-se-statisice-respiratoru-93881?seq_no=2&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null
a teď to není lepší. Dobře nám tak..https://www.email.cz/download/k/6Ug_sD8LAagf_HGXM7jF13gB_PJe2pwAZWHRraYlHjaf7G_FXyZv6I1glyoZbCM2lHivQhk/VIDEO-2020-03-16-18-04-00.mp4

18.3.2020 19:27
petraodlesa

XXX.XXX.168.16

Národ to zvládne, jako jsme ti zvládli v letech 68 a 89.
Můj obdiv všem zdravotníkům, výzkumníkům, policii, hasičům, lékárníkům, prodavačkám, uklízečkám, švadlenkám. 💕

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.3.2020 19:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Také tomu věřím, nic jiného ani nezbývá. Je dobře, když s i lidé uvědomí, že spasitelé žádní nejsou, zvlášť ne ti co se za ně vydávají.

18.3.2020 20:11
honzapm

XXX.XXX.134.34

Děti, a jak to bylo v té pohádce?
Ona krásná uvědomělá dívka z lidu, on zpupné nanicovaté přetrhdílo?

Jeslipa náš místní odborník Jakub E. už má roušku?

18.3.2020 20:21
honzapm

XXX.XXX.134.34

Jinak by mě zajímalo, co by Sars2 řekl na takovou, řekněme,
dobře míněnou dáfku oreganového oleje. Ten viry zabíjí.
To je taková síla, že když jsem si na jazyk kápnul jedinou kapičku,
tak jsem z toho dva týdny chodil nakřivo a hajal zásadně jen na jednom boku.

https://bioporadce.cz/oreganovy-olej/

18.3.2020 20:27
saola

XXX.XXX.200.58

Nic.
Nebo snad máte v plánu lít si ho do plic, že by jako pomohl s tím zánětem?
Na proplachování dutin a krku stačí teplá voda se solí, jde spíš o tu dynamiku proplachu než o nějaké patlání oleje kamkoliv dovnitř.
Proto se taky radí při pohybu v rizikovém prostředí často pít (z vlastní bezpečné lahve).

Netrapte Jakuba Popelkou, přišel "blbým" způsobem o kocoura, se kterým měl velké plány.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.3.2020 21:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Roušku nenosím, nikam kromě zahrady a se psem na prázdnou cyklostezku nechodím. Mamka roušek ušila už spoustu, ale šije je na stroji pro místní technické služby, aby mohli chlapci makat.
Z nás nosí respirátor nebo roušku jediný táta, který chodí pracovat. Nenakupujeme, máme plný sklep řepy, brambor, denně přes 20 vajec a plnou ledničku, nachystané Paraleny pro případ nouze a držíme se.

Přišel jsem o kocoura dobré povahy s velkou budoucností a jeho ztráta mě mrzí.
Budu nevím jak dlouho vyhlížet nového jedinečného kocoura se stejnými předpoklady, který bude něco víc.
Není důvod kvůli tomu dělat státní smutek, fórky si počtu vždy rád, i kdybych přišel o někoho z rodiny, jsem typ člověka, co běžně netruchlí a vydrží.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.3.2020 07:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Jinak by mě zajímalo, co by Sars2 řekl na takovou, řekněme,
dobře míněnou dáfku oreganového oleje. Ten viry zabíjí.
To je taková síla, že když jsem si na jazyk kápnul jedinou kapičku,
tak jsem z toho dva týdny chodil nakřivo a hajal zásadně jen na jednom boku.

https://bioporadce.cz/oreganovy-olej/

To jste dopad ještě dobře. Teď si představte , že by jste po tom zázraku musel hajat jako motorka. Tedy na břiše a na STOJANU , že ?

19.3.2020 13:10
petraodlesa

XXX.XXX.238.118

Na Netu si najdu pod heslem Antivirové bylinky patnáct bylin, nejen oregáno 🤩 minimálně starý známý česnek a černý bez 🥰

19.3.2020 14:47
honzapm

XXX.XXX.134.34

Černý bez - a fuj - dejte pokoj.
Nebo sem za námi přihopsá modrooká Angela a bude se po něm shánět.
Ta potvora nenasytná už neví, co by si do té postele ještě dotáhla, že.

Když teď čtu ty články - Ukrajinci na Ukrajinu, Tataři do Tatarstánu,
Češi zpátky do Čech, migranti pojdou na Lesbosu a ten zůstane opět jen dífkám,
čistá voda zpátky do Benátek, čeští brigádníci do lesů, chmelnic a na pole,
české zboží do obchodů, tak si říkám - Sars2 je pro planetu vlastně záchrana.
Přišla spása a záchrana.
Zachrání narušené lidské mozky, lidskou zpovykanost a abnormální cestování,
materialismus, konsumismus, nesmyslné stavění mnohahektarových skleníků v Keni
a nákladný a ekologicky katastrofální dovoz řezaných květů do Evropy i jinam,
letecký dovoz argentinského hovězího či stejků z JAR.
Mayové se s tou předpovědí sekli jen o 8 let.

Ano, snad i pralesy se přestanou kácet a začnou se rozrůstat.

Přišla spása, ale většina to ještě neví.

19.3.2020 15:00
M.stehno

XXX.XXX.71.179

honzapm napsal(a):
Jinak by mě zajímalo, co by Sars2 řekl na takovou, řekněme,
dobře míněnou dáfku oreganového oleje. Ten viry zabíjí.
To je taková síla, že když jsem si na jazyk kápnul jedinou kapičku,
tak jsem z toho dva týdny chodil nakřivo a hajal zásadně jen na jednom boku.

https://bioporadce.cz/oreganovy-olej/

Víte co by řekl Sars 2.?
Sars 2: A přijde novej, mladej, ten se nezakecá pánové ten ne.....
A je to tady.!

Neregistrovaný uživatel

19.3.2020 20:58
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.9.115

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Roušku nenosím, nikam kromě zahrady a se psem na prázdnou cyklostezku nechodím. Mamka roušek ušila už spoustu, ale šije je na stroji pro místní technické služby, aby mohli chlapci makat.
Z nás nosí respirátor nebo roušku jediný táta, který chodí pracovat. Nenakupujeme, máme plný sklep řepy, brambor, denně přes 20 vajec a plnou ledničku, nachystané Paraleny pro případ nouze a držíme se.

Přišel jsem o kocoura dobré povahy s velkou budoucností a jeho ztráta mě mrzí.
Budu nevím jak dlouho vyhlížet nového jedinečného kocoura se stejnými předpoklady, který bude něco víc.
Není důvod kvůli tomu dělat státní smutek, fórky si počtu vždy rád, i kdybych přišel o někoho z rodiny, jsem typ člověka, co běžně netruchlí a vydrží.

Myslis toho vorecha prumernyho vzhledu a nejasnyho puvodu kteryho jsi chtěl mnozit aniz bys tusil co z nej vypadne protoze si hraješ na velkyho chovatele?

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.3.2020 21:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Myslis toho vorecha prumernyho vzhledu a nejasnyho puvodu kteryho jsi chtěl mnozit aniz bys tusil co z nej vypadne protoze si hraješ na velkyho chovatele?

Tohle mi vzhledem k situaci fakt nepomáhá. Jinak jsem tušil, co by z něj mohlo vypadnout, dost jsem početl.

19.3.2020 22:30
honzapm

XXX.XXX.134.34

Jakube, já vám dám jednu radu, jo?
Nejlepší je neodpovídat. Voni si myslej, že na odpověď člověk nemá koule,
ale voni nevěděj, že člověk je má f piči.

Jediné štěstí naší krásné vlasti je,
že se prezidentem nestal například Jan Hrušínský.
Jeden z nejhloupějších lidí světa.
Pak by to v Praze vypadalo jako v Bergamu, kde takto italská armáda odváží
více než tisíc nebožtíků do krematorií v jiných částech postižené země,
protože je na severu nestíhají ani spálit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.3.2020 22:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Jakube, já vám dám jednu radu, jo?
Nejlepší je neodpovídat. Voni si myslej, že na odpověď člověk nemá koule,
ale voni nevěděj, že člověk je má f piči.

Jediné štěstí naší krásné vlasti je,
že se prezidentem nestal například Jan Hrušínský.
Jeden z nejhloupějších lidí světa.
Pak by to v Praze vypadalo jako v Bergamu, kde takto italská armáda odváží
více než tisíc nebožtíků do krematorií v jiných částech postižené země,
protože je na severu nestíhají ani spálit.

No vidíte Honzíku, a já se nechávám podráždit každou hloupostí a kolikrát jsem to tu chtěl položit. Děkuji. Máte svatou pravdu, vrátil jste mi chuť do života. Ať si myslí kdo chce co chce, když je člověk flegmouš a omezí svoji touhu se vychloubat, tak se mu hnedka žije jináč.

19.3.2020 23:58
honzapm

XXX.XXX.134.34

Musíte pochopit, že všichni chovatelé si kompenzují nějaké mindráky.
Je to vlastně dost nechutná přehlídka.
Jedna pomluva střídá druhou.
Soutěžení a předvádění. A přehánění.
Lhaní a šmudlofství na denním pořádku.
Neznám horší skupinu lidí.

Když člověk nic dobrého nečeká, není překvapen a ani zklamán.

20.3.2020 10:00
bery25

XXX.XXX.48.114

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No vidíte Honzíku, a já se nechávám podráždit každou hloupostí a kolikrát jsem to tu chtěl položit. Děkuji. Máte svatou pravdu, vrátil jste mi chuť do života. Ať si myslí kdo chce co chce, když je člověk flegmouš a omezí svoji touhu se vychloubat, tak se mu hnedka žije jináč.

chut do zivota,neblaznite

20.3.2020 12:46
petr008

XXX.XXX.193.159

honzapm napsal(a):
Musíte pochopit, že všichni chovatelé si kompenzují nějaké mindráky.
Je to vlastně dost nechutná přehlídka.
Jedna pomluva střídá druhou.
Soutěžení a předvádění. A přehánění.
Lhaní a šmudlofství na denním pořádku.
Neznám horší skupinu lidí.

Když člověk nic dobrého nečeká, není překvapen a ani zklamán.

Vy jste kolego světlá výjimka. Vy jste nereagoval, ani když jsem Vám svého času poslal soukromý dotaz ohledně slepic a raději, jste to smázl. Sice jsem se nedozvěděl, co jsem potřeboval, ale mně to nevadí a stále neochvějně obdivuji Váš stoicismus.

20.3.2020 12:48
petr008

XXX.XXX.193.159

Zdravím Jakube, už Vám nesou Liliputky? Ty co mám od Vás mně začaly už před 2 týdny, ale příšerně zanášejí. Jak jim to jednou vezmu, podruhé snášejí už zase jinde.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.3.2020 13:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

petr008 napsal(a):
Zdravím Jakube, už Vám nesou Liliputky? Ty co mám od Vás mně začaly už před 2 týdny, ale příšerně zanášejí. Jak jim to jednou vezmu, podruhé snášejí už zase jinde.

Dobrý den Petře, nesou mi průběžně celou zimu a teď docela dobře, snášejí převážně ke kačenám do budek. Jedna zanáší kdesi kde to nemůžu najít a asi to po ní bere potkán, protože už tam nese dlouho a nesedí.
Zkuste jim nechávat vždycky jedno vejce na místě, které si vybraly na snášení, ony tam pak chodí snášet dál a nové místo nehledají.

20.3.2020 13:48
petr008

XXX.XXX.193.159

A kvokají Vám? Jde mi o to, jestli si to vysedí samy nebo musím dát do líhně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.3.2020 13:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

petr008 napsal(a):
A kvokají Vám? Jde mi o to, jestli si to vysedí samy nebo musím dát do líhně.

Zatím nekvokají, ještě nekvoká ani hedvábnička, to teprve může přijít, na to je čas. Když jim tu budku nechám plnou vajec, tak některá začne.
Poslední liliputka kvokala v listopadu a dostala uměle vylíhnutá kuřata, která odvodila.

20.3.2020 14:10
petr008

XXX.XXX.193.159

Tak to je super zpráva. Ony mi totiž zanášejí za balík sena, kam se nedostanu, abych jim to tam vybral. Vidím je od tama vylézat. Tak jsem zvědavý. Moje hedvábnička ještě ani nesnáší. Zatím mi snášejí jen 5-leté babky Leghorny a ty Vaše liliputky. Škoda že nemám k těm Leghornám kohouta. Hned bych si vylíhl a obnovil chov Leghorn. Bohužel jsem minulé léto Kohouta prodal, kvůli agresivitě. Mám tam kohouta Hedvábničky, ale ten si Leghorn ani nevšímne, drží se té svojí a všude jen s ní. Tady by mi trocha té promiskuity ani nevadila

20.3.2020 14:14
petr008

XXX.XXX.193.159

Jinak jsem chtěl ty Vaše Liliputky zkřížit se svými Rousnými, jen tak pro zábavu, co by to dalo, ale nejde to. Drží si svoje hejna a vůbec se nemíchají, potvory jedny. Ještě ti Liliputánští kohouti, to jsou dobří zápasníci, v tom musí být krev nějakého bojového plemene.

20.3.2020 14:23
petr008

XXX.XXX.193.159

PS: skvělá scéna, když se Lilipután postavil před Pštrosa a chtěl si vyskakovat. Pštros chvilku hleděl, jestli je to svačina, pak se sehnul, zobl Liliputána a ten už si pak dával bacha vyskakovat na většího. Jinak je už máme ochočené, chodí zobat a vyskočí si samy na ruku.

20.3.2020 15:38
jo012810

XXX.XXX.101.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Bylo podezření....a na základě podezření to zabavují komouši.

Ještě k zabaveným rouškám....https://www.novinky.cz/zahranicni/koronavirus/clanek/zabavene-respiratory-v-lovosicich-byly-cerveneho-krize-40317481?seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null
Trochu mezinárodní ostudy neuškodí.

20.3.2020 18:40
petr008

XXX.XXX.193.159

Víte že, podle nového nařízení vlády, ten kdo nebude nosit roušku a bude přistižen policií, ten pak bude muset za trest nosit nejen roušku, ale chodit celý v rouchu (Evině nebo Adamově)? Nevztahuje se pouze na transgender. Kvůli nim bude teprve zasedat vláda a dumat nad tím, jaké transgender roucho jim vymyslet a jak ho nazvat.
Takže nasazuji roušku, na krk věším talismany a amulety, líbám rodový totem a vycházím ze svého úkrytu vstříc coronavirovému nebezpečí do suprmarketu nakoupit kmín, kvasnice, papriky, okurky, rajčata, pomeranče, mouku (asi 6 kg hladké) a mléko, přesně, jak mi to žena napsala na lístek a vyslala mě jako jediného z rodiny.
Připadám si jako dávný lovec mamutů, který osamocený vyráží ze své jeskyně do nehostinné pustiny divým šelmám napospas, obstarat potravu a zachovat tak rod... Vrátím-li se živ a zdráv, nevím. Pokud jo, dám příští týden fotky našich zvířecích přírustků. Zdravím, P.

20.3.2020 20:40
honzapm

XXX.XXX.134.34

Křečík těžký život má.
Kdybych kupoval toaletní papír, řekněme, pro takový skautský tábor,
nedoplatil bych se.
Na druhou stranu, v dnešních časech by mi dobře míněný tábor
se skautíky asi nepovolili, že...

No, pro jistotu to promyslím, a vy víte kde.

21.3.2020 10:02
M.stehno

XXX.XXX.71.179

honzapm napsal(a):
Křečík těžký život má.
Kdybych kupoval toaletní papír, řekněme, pro takový skautský tábor,
nedoplatil bych se.
Na druhou stranu, v dnešních časech by mi dobře míněný tábor
se skautíky asi nepovolili, že...

No, pro jistotu to promyslím, a vy víte kde.

Kam se hrabe Bitnerr to se nedá srovnat.

21.3.2020 13:47
petraodlesa

XXX.XXX.238.118

honzapm napsal(a):
Musíte pochopit, že všichni chovatelé si kompenzují nějaké mindráky.
Je to vlastně dost nechutná přehlídka.
Jedna pomluva střídá druhou.
Soutěžení a předvádění. A přehánění.
Lhaní a šmudlofství na denním pořádku.
Neznám horší skupinu lidí.

Když člověk nic dobrého nečeká, není překvapen a ani zklamán.

Padouch nebo hrdina
My jsme jedna rodina

....a ještě mě napadá: "podle sebe soudím Tebe"

24.3.2020 07:42
honzapm

XXX.XXX.134.34

Na tenhle přehledný graf se dívám každý den.
Dne 11.3. začalo platit nařízení - zůstat doma.

http://www.rainews.it/ran24/speciali/2020/covid19/

24.3.2020 11:39
jo012810

XXX.XXX.101.35

A já zase si denně uvědomuji, že dříve každý někde pracoval a dnes sedí doma a pracuje z domu...Prostě pokrok nezastavíš, ani tady:

25.3.2020 15:31
petraodlesa

XXX.XXX.238.118

Jojo, a ode dneška "zákaz srocování"... Ještě že to neplatí pro slepice nevím, jak bych jim to vysvětlila 😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2020 16:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ale do Číny už zas mužem bez omezeni, takže je všechno bezva. Díky soudruzi.

25.3.2020 18:52
bery25

XXX.XXX.75.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale do Číny už zas mužem bez omezeni, takže je všechno bezva. Díky soudruzi.

to vazne,do činy kto by tam teraz isiel,samovrah

25.3.2020 19:03
jo012810

XXX.XXX.101.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale do Číny už zas mužem bez omezeni, takže je všechno bezva. Díky soudruzi.

A co takto porovnat ve světě třeba nákazu TBC a spalniček? To asi by nebylo tak mediálně a politicky úspěšné a přitom jde o větší zdravotní rizika....Uvidíme za nějaký čas, k čemu to bude dobré.

25.3.2020 19:26
petraodlesa

XXX.XXX.238.118

jo012810 napsal(a):
A co takto porovnat ve světě třeba nákazu TBC a spalniček? To asi by nebylo tak mediálně a politicky úspěšné a přitom jde o větší zdravotní rizika....Uvidíme za nějaký čas, k čemu to bude dobré.

Minimálně zjišťujeme, kdo nám vládne 😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2020 23:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

bery25 napsal(a):
to vazne,do činy kto by tam teraz isiel,samovrah

Naše vládnoucí rudá skvadra potřebuje lízat soudruhům pozadí bez omezeni..druhé nebezpečí je, že sem opět začnou proudit Číňani také bez omezeni za obchodem.
Máme ale spoustu dalších rozporuplných nařízení, která prospívají šíření nákazy. Takže v pohodě, jsme národ zručných švadlen, ještě nás vláda naučí spoustu jiných, pro život potřebných věcí. Třeba si svépomocí opravit dálnice..

26.3.2020 07:24
bery25

XXX.XXX.75.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Naše vládnoucí rudá skvadra potřebuje lízat soudruhům pozadí bez omezeni..druhé nebezpečí je, že sem opět začnou proudit Číňani také bez omezeni za obchodem.
Máme ale spoustu dalších rozporuplných nařízení, která prospívají šíření nákazy. Takže v pohodě, jsme národ zručných švadlen, ještě nás vláda naučí spoustu jiných, pro život potřebných věcí. Třeba si svépomocí opravit dálnice..

my na tom nie sme o nic lepsie,ale to s činou ma prekvapilo,myslel som ze hranice su uzavrete,a za Babiša sa vam ospravedlnujem ale my sme tu mali 12rokov Fica

26.3.2020 07:34
jo012810

XXX.XXX.101.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
https://www.flowee.cz/civilizace/7820-jan-hnizdil-chaoticka-represivni-opatreni-mohou-napachat-vic-skody-nez-koronavirus?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

Možná se pletu, ale skutečně jde o nějakou "hru". Vždyť všechna omezující opatření mají své výjimky. Pokud by šlo výhradně o zdravotní hledisko, pak žádné výjimky nemohou být. Posledním příkladem jsou pendleři. Jedni musí pobýt v zahraničí 3 týdny a pak do 14 denní karantény a ti z výjimky, mohou dále dojíždět. To mi rozum nebere. Ale určitě v každé době je třeba chránit své zdraví a posilovat imunitu, neboť jedině ta, rozhoduje, jak případný zdravotní problém proběhne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.3.2020 07:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Reakce na Bery25: Proc? Babiš byl vytvořen českými voliči, to má příčinu jinde než v národnosti. Takže dobře nám tak. Jednou snad bude líp..
https://g.cz/zatimco-slavnostne-vitame-zaplacene-rousky-z-ciny-eu-nam-poslalo-pres-tricet-miliard-korun/?utm_source=Facebook.com&utm_medium=Social-organic&utm_campaign=jen

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.3.2020 07:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810 napsal(a):
Možná se pletu, ale skutečně jde o nějakou "hru". Vždyť všechna omezující opatření mají své výjimky. Pokud by šlo výhradně o zdravotní hledisko, pak žádné výjimky nemohou být. Posledním příkladem jsou pendleři. Jedni musí pobýt v zahraničí 3 týdny a pak do 14 denní karantény a ti z výjimky, mohou dále dojíždět. To mi rozum nebere. Ale určitě v každé době je třeba chránit své zdraví a posilovat imunitu, neboť jedině ta, rozhoduje, jak případný zdravotní problém proběhne.

Přesně tak, Polsko a Slovensko je v podstatě otevřené. Napadá mne jediný důvod, uspokojeni levicových voliču co chtějí uzavrenou hranici se západem a vystoupení z EU.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.3.2020 10:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě že toho Kalouska máme. Po šesti letech vlády jednoho hnutí trochu mimo.
Teď už místo Kalouska můžeme plynule přejít na vinika našich současných problémů, covid, který do Číny vpašovali imperialisti z volstrítu, kterým byla trnem v oku prosperita a svoboda čínského lidu.

Přidejte reakci

Přidat smajlík