Fakt kruté inzeráty V.

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
27.6.2021 18:17
ančovička1

XXX.XXX.220.111

Krásný hřeben s ukázkovým dvojzubem😄..kvalita..

27.6.2021 18:32
honzapm

XXX.XXX.134.34

A modelová situace - krásný "fešák" s mořem kuřat za 140,-
anebo kvalita za 600,-?

Copa si asi zájemce koupí...

My víme. A podle toho vidíme. A oči pláčou.

5.7.2021 23:48
honzapm

XXX.XXX.134.34

Sluníčko z Neratovic asi bylo moc dlouho na sluníčku.

Domácí vejce za tři je idiocie, ale to nekomentuji.

Co by som ale vypichol je ta poznámečka
- při větším odběru cena dohodou.

To je tak hezké, v roce 2021 domácí vejce za dvě pade.
Nebo za dvě? Nebo za korunu? Nebo vám ještě doplatí, že si je vezmete?
Prostě Sluníčko.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3741899/vejce-3kc-ks/

.

6.8.2021 00:23
skjatqo

XXX.XXX.40.128

Sak ved pise ze cizi krev...sa mu to tam zamichalo

13.8.2021 14:06
skjatqo

XXX.XXX.40.128

Tak toto zaklincovali teda...cele zle. Asi to prebrali zo zahranicia a vymenili USA a CZ a dolary s korunami a tiez fotografie...no cele nahlavu

29.8.2021 10:10
honzapm

XXX.XXX.134.34

Helena je velká srandistka.
Navrch tomuto inzerátu zaplatila Exklusive propagaci,
a to už o lecčems svědčí.
Kohoutek je navíc kroužkovaný, takže neváhejte.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3791748/prodam-kohoutka-stribrne-vlasky/

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.8.2021 12:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mein Gott! Zlatý Kavapo

29.8.2021 18:20
ančovička1

XXX.XXX.120.102

Opravdu luxusní kohoutek "stříbrné vlašky"..ten bude mít velkou cenu do chovu😀..takového ani v Kavapo neseženeš🤣🤣

29.8.2021 22:46
skjatqo

XXX.XXX.40.128

Co sa vam nepaci?
Ma krasne strieborne pierka? Ma!
Da sa z neho urobit vlassky salat? Da!
"Vlašský šalát alebo hovorovo vlašák je druh šalátu, ktorého pôvod je nejasný"

No. Co k tomu dodat?

30.8.2021 15:07
ančovička1

XXX.XXX.120.102

skjatqo napsal(a):
Co sa vam nepaci?
Ma krasne strieborne pierka? Ma!
Da sa z neho urobit vlassky salat? Da!
"Vlašský šalát alebo hovorovo vlašák je druh šalátu, ktorého pôvod je nejasný"

No. Co k tomu dodat?

Co dodat?.. už asi nic ,jen "Dobrou chuť"😂👍

31.8.2021 00:03
honzapm

XXX.XXX.134.34

Caruso je zajisté velký fešák a plodič.
Akorát to není deklarovaná Vlaška oranžovokrká.
Barevně mimo a typem spíš veverka, že.
No nekupte ho za 35 éček dětem do zahrádky.
Wunderschön.

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/wunderschoener-italiener-hahn-orangehalsig/1859325957-243-7243

2.9.2021 23:04
petr008

XXX.XXX.139.160

Z historického hlediska - neradno jim věřit těm Němcům.

https://www.youtube.com/watch?v=VIX7e7UlL28

12.9.2021 14:07
honzapm

XXX.XXX.134.34

Člověk se pořád učí - tak prý vypadá Vlaška stříbrokrká.
To je nesmírně zajímavé - málokterý ráz je tak variadebilní, že?

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/italiener-silberhals-hennen-haehne-gefluegel/1870594009

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2021 09:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zdravím,

chtěl jsem se jen optat, ta bílá barva v obličeji kohouta je normální, nebo to je nějaká nemoc/anomálie?

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3800305/daruji-kohouta-sasexky/

Díks

JÁty

13.9.2021 09:23
JÁty

XXX.XXX.206.141

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zdravím,

chtěl jsem se jen optat, ta bílá barva v obličeji kohouta je normální, nebo to je nějaká nemoc/anomálie?

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3800305/daruji-kohouta-sasexky/

Díks

Zvíře na obrázku nemá se Sasexkou vůbec, ale vůbec nic společné.
Existují i plemena s bílou pigmentací. Tedy tento jev je možný.
Z této fotky si netroufám soudit, zda jde o bílou pigmentaci, nebo vyblednutí z nějakého zdravotního důvodu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2021 09:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vzhledem k tomu, že je zadarmo, je pravděpodobnější ta verze zdravotního problému

Spíš mě děsí ta informace, že nemá s inzerovaným nic společnýho(a spousta dalších inzerátů), chystám s pipušema začít, chtěl bych zdrobnělý wyandotky, ale jak nakoupit a přitom nenaletět(jak typově tak zdravotně) mě začíná docela děsit..

13.9.2021 10:39
honzapm

XXX.XXX.134.34

Dám vám radu - chov nezahajujte projížděním sekce Daruji.

Zdrobnělé Vyandotky si můžete osobně prohlédnout např.
v Nezvěsticích u Plzně, v době konání jejich Soutěžní přehlídky.
Tam potkáte mnoho odborníků, kteří vám pomohou sestavit chov.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2021 10:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Plzeň je pro moje bolavý kyčle daleko, sem Hradec Králové, sobotní Smidary sem prošvih(prej tam wyan byly, "prej i nějaký čtyřikrát větší než chceš ty" řikal synátor ), tak teď připadá v úvahu asi až N.Bydžov v listopadu..

Jinak dík za radu, ale nejsem z lidí, co šetřej za každou cenu.. Projíždím sekci prodej tady a na bazoši, tenhle inzerát mě zaujal jen tou bílou hlavou, protože sem zrovna pročítal favus, tak mi to tak nějak trklo..

13.9.2021 11:20
jo012810

XXX.XXX.101.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Plzeň je pro moje bolavý kyčle daleko, sem Hradec Králové, sobotní Smidary sem prošvih(prej tam wyan byly, "prej i nějaký čtyřikrát větší než chceš ty" řikal synátor ), tak teď připadá v úvahu asi až N.Bydžov v listopadu..

Jinak dík za radu, ale nejsem z lidí, co šetřej za každou cenu.. Projíždím sekci prodej tady a na bazoši, tenhle inzerát mě zaujal jen tou bílou hlavou, protože sem zrovna pročítal favus, tak mi to tak nějak trklo..

Ano, v N. Bydžově bývá slušná expozice vyandotek. Myslím, že zde se sněkým domluvíte, třeba na kuřatech. V letošním roce pochybuji, že se vám podaří sehnat kvalitní chovný kmen. Nejistější cesta, vylíhnout kuřata, odchovat a pak se pokusit sehnat např. nepříbuzného kohouta. A právě nepříbuznost je dost problém a to téměř u všech čistokrevných plemen...

13.9.2021 11:25
honzapm

XXX.XXX.134.34

Ne, jako začátečník si rozhodně raději sežeňte ten kmen.
Kuřata je nesmysl, když pak v tom člověk plave a neví, co má vyselektovat a nechat.
A netuším, proč by "v letošním roce" měl být problém sehnat kmen.

Pozdě opravdu není. Stačí mít oči dokořán a rozhodit sítě.
(stáhnout katalogy z minulých výstav, obvolat kontakty v nich uvedené,
slušně požádat, zeptat se, vysvětlit - skutečně není problém sehnat kmen,
který mu vydrží třeba 3 roky). Kuřata + sháňka "nepříbuzna" je v pozici
absolutního začátečníka špatný start a neustálé riziko špatného rozhodnutí,
ať už v selekci, tak v nákupu.

13.9.2021 11:26
jo012810

XXX.XXX.101.35

honzapm napsal(a):
Ne, jako začátečník si rozhodně raději sežeňte ten kmen.
Kuřata je nesmysl, když pak v tom člověk plave a neví, co má vyselektovat a nechat.
A netuším, proč by "v letošním roce" měl být problém sehnat kmen.

Pozdě opravdu není. Stačí mít oči dokořán a rozhodit sítě.
(stáhnout katalogy z minulých výstav, obvolat kontakty v nich uvedené,
slušně požádat, zeptat se, vysvětlit - skutečně není problém sehnat kmen,
který mu vydrží třeba 3 roky). Kuřata + sháňka "nepříbuzna" je v pozici
absolutního začátečníka špatný start a neustálé riziko špatného rozhodnutí,
ať už v selekci, tak v nákupu.

Každý máme jinou zkušenost, ale obě cesty jsou schůdné...

13.9.2021 11:31
honzapm

XXX.XXX.134.34

Bych asi rozlišoval
1. jak co nejsnáze sehnat materiál
2. jak se vyhnout zač. patáliím, což on chce

Rozlišujte, Josefe.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2021 11:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak mě jako začínajícímu nejde až tak o prvotřídní kvalitu, spíš aby člověk nenaletěl hned prvnímu podvodníkoj.. Viz třeba ten inzerát Sasex kohout nekohout, nebo plíseň projevící se až 6tejdnů po zakoupení chovu a tak podobně..

13.9.2021 11:38
honzapm

XXX.XXX.134.34

Tak snad za humny něco seženete, JardoPecivále.

Jinak ano, inzeráty jsou mnohdy zábavné.
I proto je tu už pátá diskuse na toto téma, a to v ní nejsou všechny poklady.

Za mě za poslední dobu je nejvíc domácí krůta v kuch. úpravě za 95,-.

Není bez zajímavosti, že autorkami 95% takovýchto skvostů jsou ženy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2021 13:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Snad seženu, když tak bych se pak dovolil obrátit sem k posouzení případný nabídky, abych nepořídil vyloženě něco, co by mi hned na začátek zkazilo chuť..
díky JardaPecivál

14.9.2021 22:46
honzapm

XXX.XXX.134.34

Vlaška exenger. Naprostá rarita. Kam se hrabe exkalibr.
Inzerent je zcela náhodou opět žena. Ludmila.

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/141162045/vlaska-exenger.php

15.9.2021 06:48
petraodlesa

XXX.XXX.42.173

honzapm napsal(a):
Vlaška exenger. Naprostá rarita. Kam se hrabe exkalibr.
Inzerent je zcela náhodou opět žena. Ludmila.

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/141162045/vlaska-exenger.php

Fakt krutý sexista.

15.9.2021 08:52
Varaxi

XXX.XXX.150.244

honzapm napsal(a):
Vlaška exenger. Naprostá rarita. Kam se hrabe exkalibr.
Inzerent je zcela náhodou opět žena. Ludmila.

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/141162045/vlaska-exenger.php

Já to znám od synovců jako dalmatinskou slepici. :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.9.2021 14:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Lydi pomoc.

šak je z divokého západu, tak tam je to jasný (tak tam to neni špatný, tam je to celkem fajn....)

21.9.2021 14:10
OlafV

XXX.XXX.37.248

honzapm napsal(a):
Lydi pomoc.

Na migranta ucházející.

21.9.2021 17:36
OlafV

XXX.XXX.37.248

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
šak je z divokého západu, tak tam je to jasný (tak tam to neni špatný, tam je to celkem fajn....)

Dovnitř vánice mně věje dírou v střeše prkenný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.9.2021 09:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Někomu může i foukat pod tašky

JÁty

22.9.2021 21:03
JÁty

XXX.XXX.206.141

ANKETA

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3776615/kohout/

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3793173/kohouti-sassex/

Co říkáte?

Není sasexka jako sasexka...
Která se vám líbí ? Hobby chovatelko do 60km....

22.9.2021 21:38
reznade

XXX.XXX.216.38

JÁty napsal(a):
ANKETA

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3776615/kohout/

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3793173/kohouti-sassex/

Co říkáte?

Není sasexka jako sasexka...
Která se vám líbí ? Hobby chovatelko do 60km....

To první Sasex bude, jak kvalitní nepoznám, ale to druhé kde je víc kohoutů má do čistého sasexa daleko. Takových sasexů i pěknějších jsem měla letos dost, jenže já i slepičky, které vypadali jako čisté prodávala poctivě jako křížence. Mají žluté běháky místo běháků masové barvy. Na spoustě kusů jsou černá pera dost daleko na hřbet, to taky asi není v pořádku.

JÁty

22.9.2021 21:54
JÁty

XXX.XXX.206.141

reznade napsal(a):
To první Sasex bude, jak kvalitní nepoznám, ale to druhé kde je víc kohoutů má do čistého sasexa daleko. Takových sasexů i pěknějších jsem měla letos dost, jenže já i slepičky, které vypadali jako čisté prodávala poctivě jako křížence. Mají žluté běháky místo běháků masové barvy. Na spoustě kusů jsou černá pera dost daleko na hřbet, to taky asi není v pořádku.

Máte 5 bludišťáků!!!!



Jste jednička.

24.9.2021 22:42
honzapm

XXX.XXX.134.34

V podstatě se jedná o absolutní léčivou novinku,
která v nadcházející zimě zažije v ČR absolutní boom.
Jsem zvědavson, na kolik se vyšplhá cena za jedno vejce.

10.10.2021 12:39
ančovička1

XXX.XXX.220.111

..ani malinko...hrůza..

10.10.2021 14:33
Juraj_Kafka

XXX.XXX.54.2

honzapm napsal(a):
Vlaška exenger. Naprostá rarita. Kam se hrabe exkalibr.
Inzerent je zcela náhodou opět žena. Ludmila.

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/141162045/vlaska-exenger.php

31.1.2022 18:46
Štefan1

XXX.XXX.208.238

... žeby německá kvalita?

31.1.2022 21:45
tomasjede

XXX.XXX.33.126

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/147677209/svetova-rarita-hedvabnicka-unicorn.php



Tak,a to jsem myslel,že už mě nic nepřekvapí.Jen mě napadá,že chovatelka je asi konzument něčeho psychotropního

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.2.2022 08:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

tomasjede napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/147677209/svetova-rarita-hedvabnicka-unicorn.php



Tak,a to jsem myslel,že už mě nic nepřekvapí.Jen mě napadá,že chovatelka je asi konzument něčeho psychotropního

No, tak má smysl pro humor. Ani se ji nedivím. Nás zase dostalo vlákno na koních a minule i na psech.

1.2.2022 09:54
honzapm

XXX.XXX.134.34

Ano, ona je mimo. Protože jinak by dávno věděla, že Kletba se píše s T.
Nezaměňovat s kladbou.

Moc se mi líbí věta - při každém zakokrhání vyroste na zahradě nová kytiška.
Jáj, tak to by som moc scel.

Přátelé nabízím celosvětovou raritu, jediní 4 kohouti tohoto unikátního plemene na světě. Jedná se o Hedvábničku Unicorn. Toto plemeno se vyznačuje pár zvláštnostmi - kaká duhová hovínka s příchutí tutti frutti a při každém zakokrhání Vám na zahradce vyroste kytička. Vyskytuje se ve všech barvách duhy ( na jaře a v létě je u zelené varianty nutno býti obzvláště opatrní, aby nedošlo k nechtěnému zašlápnutí ). POZOR! Plemeno naprosto nevhodné k úpravě takzvaně na pekáč či snad do polévky jelikož v jeho žilách koluje kouzelná krev. Hrozí realné riziko seslání kledby na daného drůbežáře.

3.2.2022 18:46
honzapm

XXX.XXX.134.34

Perlově modrá oranžově zbarvená
- a přitom je to ve skutečnosti jen Šedá oranžovokrká.

Někteří mají skutečné nadání a velkou dávku fantasie.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3858602/kohou-vlaska-perlove-modra-oranzove-zbarvena/

4.2.2022 21:57
honzapm

XXX.XXX.134.34

Chovatelské prostředí nikdy nebude kvalitní, když...

... když vám dáma napíše - Neměl byste násadovky?
Odpověď - Bohužel ne, děkuji za zájem.
Ani později?
Ne.
A proč ne?
Mám vše (už/ještě) pohromadě.
No ale já bych si ta vejce stejně vzala.
Uf...

Když odmítnete zaslat, budou reakce
Neumí komunikovat s lidmi, je jen sám pro sebe.
Kde má zájemce o chov sehnat materiál?

Člověk ji znovu upozorní, hejno je spojeno, vyjde několik barev,
které MOHOU VYPADAT čistokrevně, čistokrevné nejsou
a nejsou tedy vhodné k chovu.
Ona to chce jen pro radost a na vajíčka.
To už jsme slyšeli tolikrát, pak se člověk nestačil divit, jaké kšefty jely dál.

Zaslal jsem.
Nalíhla.
NAKROUŽKOVALA !!!!
Na Facebook dala.
Prý prodá chovné kohouty.
Dokonce i mé jméno přidala, jakože von původ.
Hlavně nezapomenout zmínit chovatele, který s tím nemá nic společného.
Jeden by blil.
Nikdy nebude skutečné chovatelské prostředí.

Stále nikdo nevidí zlatý faktor??
Až bude starší a přepeří, to bude žlutoba.
Doufám, že ho nikdo nekoupil.
Že kupující používají mozek, oči a vybírají své dodavatele.

5.2.2022 05:41
bery25

XXX.XXX.33.81

honzapm napsal(a):
Chovatelské prostředí nikdy nebude kvalitní, když...

... když vám dáma napíše - Neměl byste násadovky?
Odpověď - Bohužel ne, děkuji za zájem.
Ani později?
Ne.
A proč ne?
Mám vše (už/ještě) pohromadě.
No ale já bych si ta vejce stejně vzala.
Uf...

Když odmítnete zaslat, budou reakce
Neumí komunikovat s lidmi, je jen sám pro sebe.
Kde má zájemce o chov sehnat materiál?

Člověk ji znovu upozorní, hejno je spojeno, vyjde několik barev,
které MOHOU VYPADAT čistokrevně, čistokrevné nejsou
a nejsou tedy vhodné k chovu.
Ona to chce jen pro radost a na vajíčka.
To už jsme slyšeli tolikrát, pak se člověk nestačil divit, jaké kšefty jely dál.

Zaslal jsem.
Nalíhla.
NAKROUŽKOVALA !!!!
Na Facebook dala.
Prý prodá chovné kohouty.
Dokonce i mé jméno přidala, jakože von původ.
Hlavně nezapomenout zmínit chovatele, který s tím nemá nic společného.
Jeden by blil.
Nikdy nebude skutečné chovatelské prostředí.

Stále nikdo nevidí zlatý faktor??
Až bude starší a přepeří, to bude žlutoba.
Doufám, že ho nikdo nekoupil.
Že kupující používají mozek, oči a vybírají své dodavatele.

tak si ho mozu kupit ,alebo hned vy na zeleninovy kupel ,nechal ste sa zlomit

6.2.2022 00:00
honzapm

XXX.XXX.134.34

Fenotyp není totéž, co Genotyp.

Ale to 95% z nich nepochopí + potřebují na oční.

13.2.2022 05:14
bery25

XXX.XXX.33.81

honzapm napsal(a):
Kachna koroptví, to vidím poprvé.

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/italiener-hahn/2015899541-243-3034

fuj

14.2.2022 18:47
honzapm

XXX.XXX.134.34

Jenom taková poznámka k té chovatelské úrovni,
chovatelským i mezilidským vztahům.

9. února napsal chovatel DG do FCB skupiny, že má kmen
Vlaška černá bíle skvrnitá k dispozici.
Pán PA hned sondoval, odkud chovatel DG je a pro zvířata dojel.

11. února pán PA vložil na E-Bay inzerát, že prodává násadová vejce
Vlaška černá bíle skvrnitá.

Někomu je okamžitě jasné, co tím chci říci - jiní to nepochopí nikdy.

Vybírejte si své zdroje, dbejte na kvalitu.
Pán PA (záměrně nepíšu chovatel)
naprosto netuší, co za zvířata si dovezl, jak to ponese, zda to bude plodné,
oplozené, jaká bude gramáž vajec, jejich barva a tvar, jaká oplozenost.
Jaké potomstvo se z toho bude líhnout, s jakými vlastnostmi....
Nemůže nic vědět, za nic ručit... Co až to bude kvokat jako blázen?
Co kdyby se líhla různá rozpracovaná (dobře myšlená) směska,
se kterou každý neumí pracovat? Defekty? Doporučení nové krve?

Prostě pán PA vám, jakožto zájemcům, NIKDY nemůže dát takový servis,
jako by vám dal skutečný chovatel.
Na něčem pracujete třeba celý život a množírna je schopna to zruinovat
během pár týdnů/sezon a masivně šířit nekvalitu.

Uvědomte si, že za ty DVA DNY se zvířata sotva stihla aklimatizovat z přepravy
a některé vyleptané mozky už jsou schopny tvořit inzeráty.
Cena 2,5 Eura za vejce a info, že je to jeho chov je taková třešnička.

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/italiener-schwarz-weiss-gescheckt-be/2019441787-243-2394

.

16.2.2022 20:38
honzapm

XXX.XXX.134.34

Kupte si skvělou líheň. Je automatická a od super dodavatele.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3863676/lihen-automaticka/

16.2.2022 20:56
BÍDŽIS

XXX.XXX.214.101

honzapm napsal(a):
Kupte si skvělou líheň. Je automatická a od super dodavatele.

https://www.ifauna.cz/drubez/inzerce/r/detail/3863676/lihen-automaticka/

Tahle líheň je totálně mimo realitu. Systém DoDo příliš nefunguje. Prostě popelnicový typ.
Jarek

Přidejte reakci

Přidat smajlík