Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
8.6.2020 12:30
MichalS36

XXX.XXX.42.74

Dobrý den.
Obnovil jsem chov slepic mám 3 isabrown a 3 lohman kuřice. Nějak mě to chytlo a říkal jsem si ze by bylo fajn mít někdy i svoje kuřata. Co jsem o tom tak četl , tak ty moje nejsou moc dobré na množení , protože jsou hybridi. Objednával jsem je od slepicar.cz . A oni nabízí jedinou čistokrevnou slepici právě tu Leghornku tak bych si 2 koupil a k nim kohouta , akorát nemají kohouta Leghorn , tak jestli ho někde sehnat na inzerát nebo koupit Vlašáka. Jde mě o to , aby si ty slepice zachovali stejnou snášku i do dalších generaci a aby nebyli zdegenerovaný . Ty slepice mám jen pro vlastní užití.

Jsem v tomhle ohledu laik dekuju za všechny odpovědi.

8.6.2020 12:48
.tumash1983.

XXX.XXX.164.164

Slepičářů nenej že nemá kohouty Leghorn ale ani slepice. Kdoví co to vůbec za Leghornku vydává. Zkusil bych výstavu nebo nějakého chovatele.

8.6.2020 12:52
MichalS36

XXX.XXX.42.74

Na stránkách mají toto , tak nevím no , taky jsem o nich četl ze jsou to takový trochu podvodníci , ale těch 6 kuricek co od nich mám , ty mě dovezli v perfektním stavu. Já si vždy koupil par kuric a měl je ty 3-4 roky a pak vyměnil za jiné . Začíná mě to bavit čím dal víc , tak bych chtěl mít jakoby svůj chov který budu množit a obnovovat sám . Čím víc si o tom čtu , tak zjišťuji ze to ubec není jednoduché 😀 , tak jak jsem si představoval 😀. Pravé mě ze slepicare napsali ze je lepší mít jiné plemeno kohouta než slepic je to pravda ? Omlouvám se za blbe dotazy , ale v množení slepic se nevyznám.

8.6.2020 13:29
.tumash1983.

XXX.XXX.164.164