Prosba o pomoc s určením pohlaví u kuřátek

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
11.7.2020 15:35
Adddla

XXX.XXX.171.171

Dobrý den,
prosím o pomoc zkušené chovatele s určením pohlaví našich 3 týdenních kuřátek...
Jsem nováček - sama se k nám na jaře nastěhovala na zahradu malá slepička rodajlendka (v Praze:) a asi po měsíci snesla 20 vajec a potom zasedla (už jsem volala veterináři, než jsem se tady dočetla, že je to kvokání:). A protože ji to drželo fakt dlouho a do sudu s vodou jsem neměla to srdce ji hodit, sehnala jsem jí oplodněná vajíčka.
Protože jsem koupila jen kurník-garsonku (prý pro osm kousků, ale asi měli na mysli vrabčáky), chceme si nechat k ní jen jednu kuřičku. Tím se dostávám k další části dotazu - dají se někam umístit případní kohoutci, aby neskončili v hrnci?
PS: to první kuře je takové nedochůdče a tři ostatní se občas perou...
Předem díky za reakce!
Adéla

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.7.2020 15:54

to ještě musíte počkat!

a hrnec je dobré místo pro kohouta, jednou zkusíte a nebudete jich mít dost.

11.7.2020 15:55

ale všechna ta kuřata, co mají červený hřebínek, budou spíš kohouti.

11.7.2020 15:59
ančovička1

XXX.XXX.59.141

..vypada to na jednu slepicku, ta prvni, tmava, asi vlaska..

11.7.2020 16:20
Adddla

XXX.XXX.171.171

Moc děkuju! Ulevilo se mi, že naše favoritka bude zřejmě holka. Věřím, že by byli kohoutci výborní, ale jsem z města a nedokázala bych to... Zkusím dát inzerát “do dobrých rukou” 🙂 Kdy ideálně dát kouhoutky pryč?

11.7.2020 17:00

Adddla napsal(a):
Moc děkuju! Ulevilo se mi, že naše favoritka bude zřejmě holka. Věřím, že by byli kohoutci výborní, ale jsem z města a nedokázala bych to... Zkusím dát inzerát “do dobrých rukou” 🙂 Kdy ideálně dát kouhoutky pryč?

do dobrých rukou skončí stejně v hrnci a obdarovaný si zadarmo krásně pošmákne

11.7.2020 19:03

Adddla napsal(a):

Dát pryč, až bude 100%, že jsou to kohouti. Jinak je budete krmit nadarmo, když je nechcete hrncovat.