petraodlesa
napsal(a):
Je hranatá, tudíž vejce v rozích nebudou mít dobré podmínky.
Myslim,ze hranata lihen nevadi,pokud ma ventilaci..ja mam taky hranatou,Covatutto a lihne perfektne😀..hranate jsou I nejlepsi Brinsea lihne..
Ale chtelo by to, precist si recenze na tuto lihen, zkusenosti nezaplatis..
ančovička1
napsal(a):
Myslim,ze hranata lihen nevadi,pokud ma ventilaci..ja mam taky hranatou,Covatutto a lihne perfektne😀..hranate jsou I nejlepsi Brinsea lihne..
Ale chtelo by to, precist si recenze na tuto lihen, zkusenosti nezaplatis..
Jasně, když máte kvalitní, rohy nevadí. Toto vypadá mírně podezřele, ale jak říkáte, hlavní je osobní zkušenost.
Pokud se nepletu a nemám úplnou sklerózu, někde na diskusi zaznělo, že po nákupu líhně nikdo s nikým nekomunikuje kolem problémů. Podle obrázku jde o pla\stovou líheň a podezřele levný automat. Tak nevím. Za tu cenu si můžete postavit líheň z ledničky, mražáku a to s větší kapacitou vajec, ale nebude to automat.
Vážení přátelé
Chceme se vyjádřit k líhni značky Agrofelt . Kde vlastníme celkem tři kusy a nemohu říct že jsme nad míru spokojení.Je pravdou že jsme si provedli některé úpravy , například - boční obložení líhně kvalitním kartonovým papírem nebo i dávkovače vody do líhně.
Máme i jiné typy líhní ale nevidíme rozdíl v kvalitě líhní pokud se s nimi člověk naučí komunikovat.
Nestěžujeme si ani na komunikaci s firmou kdy jsme řešili u jedné líhně hlučnost ventilátoru .Přístup firmy Agrofortel nás velice překvapil svou ochotou a okamžitou pomocí .Myslíme si že kvalita líhnutí se dá přirovnat výrobě vína kdy rozhoduje z jedné třetiny slunce , dále s jedné třetiny složení půdy a dále s jedné třetiny kvalita práce sklep mistra.U nás záleží hlavně na kvalitě chovu - nepříbuznost , kvalita krmení , zkušenost s obsluhou jakékoliv líhně .
Proto výsledek vylíhnutích kuřat nelze vždy vztahovat na líhen různých výrobců.
Dnes jsme ukončili líhnutí v líhni Agrofortel na 50 vajec což bylo 8 vajec vyřazeno jako čistý , dále 8 vajec v líhni ještě zůstalo naklovaných - nevyklubyných což celkem bylo vylíhnuto 36 kuřat.
Myslíme si že zde byly splněny všechny podmínky pro úspěšné líhnutí .
Reaguji na předešlí příspěvek že se jedná o reklamu.
Toto se nezakládá na pravdě a myslíme si, že averze vůči některým výrobcům líhní je tak silná, že neuvažujeme nad tím, že se jedná o líhně levnější, kterým se musí věnovat při provozu větší pozornost .
Máme líhně Rcom max 50 , Rcom king suro 20 a měli jsme líhně Brinsea je pravdou , že líhně Rcom je plně automatický provoz pokud doléváte destilovanou vodu a pokud se nechcete věnovat dennímu dohledu.
Pochopitelně že levnější líhně jsou náročnější na pravidelný dohled ale to je otázka technologie líhnutí která , je rozdílná v pořizovací ceně líhně .
My bychom spíš doporučovali diskuzi o tom, co se dá na těchto levnějších líhních upravit popřípadě dalšími nápady a připomínkami vylepšit .
Nelíbí se nám že některé líhně jsou preferovány v rámci diskuze , ale na druhé straně jiné zatracovány .Na našem trhu existují různé druhy takových to elektrických zařízení nejen u líhní a přesto tam není taková negativní diskuze, protože ze vším se musí člověk seznámit a naučit používat. Nerozlišujeme líhně podle výrobce nebo dodavatele ale podle toho zda se dají pro naše HOBBY CHOVATELSTVÍ využít.
Jak řekl přítel Tuláček dá se líhnout i v krabici od BOT, ale musí se to umět .
Respektujeme ty uživatele a chovatele, kteří preferují jiné druhy líhní a které preferují svými zkušenostmi a všem jim fandíme k dobrým výsledkům.
Ale učit jsme se museli všichni, aby výsledek nás uspokojoval.
Tak též máme dobré zkušenosti s panem Veselým se kterým řešíme další naše problémy s ostatními Rcom, kde si nemůžeme taktéž stěžovat na spolupráci a kvalitní PORADENSTVÍ.
zdravím.čím levnější líhen,tím méně kvalitmí jsou v ní komponenty,tím také vyžaduje více dohledu a manipulace,častější štelování výkyvů teploty a vlhkosti,takže je v mnoha případech lepší samodomka.je to stejné,jako jiné domácí spotřebiče,které mají vydržet něco málo přes dvouletou záruku a oprava se nevyplatila.
Liahnutie v liahni by malo byť radosť z očakávaného výsledku a nie stress, čo sa zase pos..e. a koľko vajec zase zbytočne vyhodím. Kto má čas a možnosť učiť sa na vlastných chybách, nech si kúpi čínsky plastový šmejd a trápi sa a zabije plno kureniec (ešte vo vajci), kým sa naučí s takou "liahňou" narábať. Hlavne, že sú ich predajcovia spokojní a dennodenne čítam na rôznych FB forach príspevky od nešťastných chovateľov, čo si takéto šmejdy v dobrej viere kúpili. Sú dobré a zlé liahne". Tie dobré fungujú tak, že podľa návodu nastavíš teplotu, dolievaš vodu, na 18 deň. preložíš z liesok do doliahne a na 21. deň vyberáš všetko čo sa z oplodnených vajec vyliahlo. A más radosť z priebehu i výsledku liahnutia...
Calimera
napsal(a):
Vážení přátelé
Chceme se vyjádřit k líhni značky Agrofelt . Kde vlastníme celkem tři kusy a nemohu říct že jsme nad míru spokojení.Je pravdou že jsme si provedli některé úpravy , například - boční obložení líhně kvalitním kartonovým papírem nebo i dávkovače vody do líhně.
Máme i jiné typy líhní ale nevidíme rozdíl v kvalitě líhní pokud se s nimi člověk naučí komunikovat.
Nestěžujeme si ani na komunikaci s firmou kdy jsme řešili u jedné líhně hlučnost ventilátoru .Přístup firmy Agrofortel nás velice překvapil svou ochotou a okamžitou pomocí .Myslíme si že kvalita líhnutí se dá přirovnat výrobě vína kdy rozhoduje z jedné třetiny slunce , dále s jedné třetiny složení půdy a dále s jedné třetiny kvalita práce sklep mistra.U nás záleží hlavně na kvalitě chovu - nepříbuznost , kvalita krmení , zkušenost s obsluhou jakékoliv líhně .
Proto výsledek vylíhnutích kuřat nelze vždy vztahovat na líhen různých výrobců.
Dnes jsme ukončili líhnutí v líhni Agrofortel na 50 vajec což bylo 8 vajec vyřazeno jako čistý , dále 8 vajec v líhni ještě zůstalo naklovaných - nevyklubyných což celkem bylo vylíhnuto 36 kuřat.
Myslíme si že zde byly splněny všechny podmínky pro úspěšné líhnutí .
Dobrý den,
mohli by jste mi tedy napsat jak přesně jste líhli? Já zatím neumím úplně dosáhnout těch úspěšných podmínek. Kdyby jste mi poradila tak bych byla moc ráda. Klidně i přes email amichaelahorakova@gmail.com.
Děkuji
Hokan

XXX.XXX.58.130
Je to paráda ta líheň, hnet po zapnutí upadnul větrák, tak jdu řešit reklamaci a vrácení peněz, je to hodně forové a dokonce tam nejsou ani stejný šroubky, přijde mi to jak když někdo bral šrouby z mix krabice v dílně 😝