Prosím jaké mám vybrat plemeno slepiček?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
13.2.2021 00:24
katas13

XXX.XXX.42.186

Dobrý den,
jsem začátečník chovatel a ráda bych se s vámi poradila jaké mám vybrat nenáročné plemeno, které si nachází potravu rádo samo a snese dobře mráz. Slepice bychom chtěli chovat jen na vejce, zabíjet je nebudeme. Raději lehčí nebo středně těžké plemeno. Už tam máme 5 zdrobnělých slepiček, které jsme dostali. Postavili jsme kurník z prken, je nezateplený z jedné strany je tam neuzavíratelný vchod do voliéry, (na zimu jsme uzavřeli plexisklem do dvou třetin) takže tam je třeba jen o dva - tři stupně menší zima než venku. Průvan ani vlhko tam nemají, ale stejně mám obavy a raději bych zvolila plemeno do mrazu.
Žijeme na Českolipsku. Mají výběh z voliéry ven na velký pozemek. Přidávám pár fotek pořízených ze stavby kurníku.
Děkuji.

13.2.2021 04:39
jo012810

XXX.XXX.101.35

Pěkný kurník, podle fotek, s navazující voliérou. Zde můžete chovat to co se vám líbí. Pokud se nechcete starat o omrzlé hřebeny, pak nějaké plemeno, které nemá listový hřeben. Takovýmito plemen je např. šumavanka -středně těžké a mezi lehkými např. vlaška s růžicovým hřebenem. Pokud před mrazem ošetříte hřebeny, pak jakéholiv plemeno, podle vašich představ...

13.2.2021 08:34
Juraj_Kafka

XXX.XXX.54.2

katas13 napsal(a):
Dobrý den,
jsem začátečník chovatel a ráda bych se s vámi poradila jaké mám vybrat nenáročné plemeno, které si nachází potravu rádo samo a snese dobře mráz. Slepice bychom chtěli chovat jen na vejce, zabíjet je nebudeme. Raději lehčí nebo středně těžké plemeno. Už tam máme 5 zdrobnělých slepiček, které jsme dostali. Postavili jsme kurník z prken, je nezateplený z jedné strany je tam neuzavíratelný vchod do voliéry, (na zimu jsme uzavřeli plexisklem do dvou třetin) takže tam je třeba jen o dva - tři stupně menší zima než venku. Průvan ani vlhko tam nemají, ale stejně mám obavy a raději bych zvolila plemeno do mrazu.