Jsem úplný začátečník , pořídil jsem si 4 kuřice a jednoho kohoutka 21 t staré . Kouhout má hřebínek svěšený přes oko . Myslím si že mu to musí překážet . Má někdo podobnou zkušenost , nebo prosím o radu . Děkuji
Ano jsou to green shellky koupené v Častoticích (Studenec) . Kohout je hodný nechá se chovat hladit i ty slípky . Pokud ale do výběhu vstoupí někdo jiný začne ho kohout napadat a vyhánět . Pořídil sem je dětem pro radost . Kdy tak zhruba můžu počítat že najdu nějaké to vajíčko ? Děkuji
Žádné očkování, ze Studence je vše už vakcinované.
Kupte jim kompletní krmnou směs pro nosnice, nakličujte pšenici a občas jim uvařte něco od masa ( třeba kuřecí skelety) a nebo jim kupte třeba tvaroh.
Budete z nich mít radost, uvidíte
Já mám cca 70 nosnic a vše dominanty ze Studence ( různé druhy) +pár vlašek stribrně zbarvenych.
Kupuju jednodenní slepičky a odchovavam si je sám.
S dominanty jsem velice spokojen, i když zrovna greenshell snáší na můj vkus menší vejce.
Ale to vám asi vadit nebude.
Pokud kohout útočí, tak bych ho zlikvidoval. Obzvlášť, pokud máte malé děti. Kohouta seženete vždycky jiného a hodného. A nakonec ve vašem případě můžete chovat sklípky i bez kohouta.
Směs pro nosnice koupíte v zemědělských potřebách, v obchodech s krmivy pro zvířata, nebo třeba v podnikových prodejnách JZD,a nebo třeba na internetu s dovozem až domů.
Směs pro nosnice je značená písmenem N. Většinou N1, nebo N2 podle věku nosnic. Někteří výrobci věk neřeší a směs se jmenuje prostě N.
Já kupuju směs kooperace Hrotovice.
Normální to není, a tím, že je mladá, to také není.
Byť se to na těch internetech hemží "poznatky a radami" - musíte počkat,
ona je mladá, to se ustálí...
Zrovna tu někdo popisoval problémy u něčeho podobného,
co máte vy - něco jako Zelená skořápka (Green Shell).
Že by to byly problémy pro tuhle matlaninu, pardon, hybrid,
obvyklé?
Každopádně se zamyslete, zda nekrmíte příliš vydatně.
Normálně to dřív nebývalo, ale dnes je doba, kdy lidé slepicím