Dobrý den všem chovatelům,
potřebovala bych poradit s určením pohlaví u kuřat brahmanek. Četla jsem tady jedno fórum, kde chovatel vyfotil slepici a kohouta a bylo podle toho hezky zřejmé na ocasu, kdo je kdo.
Je ještě nějaký další způsob, jak se to dá poznat?
Jsem chovatel začátečník a budu ráda za váš čas a rady.
Děkuji a pěkný den.
Uživatel s deaktivovaným účtem

No, k posouzeni je treba uvedt stari a vyfotit kus zblizka. Jinak nejspolehliveji podle peri v sedlovem zavesu. Brahmanky dospivaji pozdeji. Slepice ma to peri kulate, kohouti do spicky. Z vasich fotek neni nic moc poznat.
Děkuji všem za reakce, jedná se skutečně o jeden vrh cca 3mesicnich kuratek. Přikládám ještě lepší foto. Můžete mi prosím někdo ozrejmit, kde přesně je to zádové sedlo? Podle tvaru peří jsem odhadovala že černý by mohl být kohout. Moc dekuji

Petra z Hlíny
napsal(a):
Děkuji všem za reakce, jedná se skutečně o jeden vrh cca 3mesicnich kuratek. Přikládám ještě lepší foto. Můžete mi prosím někdo ozrejmit, kde přesně je to zádové sedlo? Podle tvaru peří jsem odhadovala že černý by mohl být kohout. Moc dekuji
OT - u drůbeže se nepoužívá termín vrh.

Petra z Hlíny
napsal(a):
Děkuji za upřesnění. Kuřata se narodila při jednom líhnutí. A ještě jedna oprava: napsala sem zádove sedlo a on je to zádový závěs.
Zde
Představte si, kde má kůň na těle sedlo pro jezdce?
A peří, které z té oblasti u kura vyrůstá a přechází až ke koření ocasu,
je sedlový závěs. Ten název vás krásně navádí, že.
Je divné, že to splashové kuře je takový prcek, jako po kokcidioze.
Čistě podle velikosti - tmavé a bez ocasu - dva kohoutci, menší slepičky,
prcek - na zabití. Samozřejmě zcela bez záruky, kromě toho zabití.
To jisté je.
Jinak nemáte zač.

ančovička1
napsal(a):
Kuřata se nerodí..rodí se děti a savci.. kuře se líhne z vejce.. trochu rozdíl, že
Ale dítě je taky savec.
Tichacek

XXX.XXX.211.11
Prosím o radu. Koupila jsem si dvě slepičky brahmanky,ale myslím si, že jeden je kohoutek. Poradíte mi prosím.
Vrků