Začal slepičí lockdown

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
23.11.2021 15:52
Horák lutino

XXX.XXX.167.135

ZprávyByznysFirmy


14:35
V Česku se nesmí až na výjimky chovat drůbež a ptactvo pod širým nebem. Je to kvůli rozmachu ptačí chřipky. Pro podnikatele platí pokuta až dva miliony korun, pro drobné chovatele 100 tisíc.

Článek
Veterináři zakázali kvůli ptačí chřipce chov drůbeže pod širým nebem, musí se umisťovat do budov. Výjimku má chov holubů a běžců, jako jsou pštrosi, informoval mluvčí Státní veterinární správy (SVS) Petr Vorlíček.

Nařízení SVS vydala prostřednictvím mimořádných veterinárních opatření. Za jejich nedodržení hrozí až dvoumilionová pokuta pro podnikající a právnické osoby, u fyzických osob je pokuta do 100 000 korun.


Všichni chovatelé drůbeže pak musí podávat ptákům vodu uvnitř hospodářské budovy, případně pod přístřeškem, který zabrání kontaminaci vody výkaly volně žijících ptáků. Pokud registrovaní chovatelé nebudou mít možnost umístit ptáky do budov, musí o tom neprodleně informovat veterináře, dodal mluvčí.

Podle předsedkyně představenstva Českomoravské drůbežářské unie Gabriely Dlouhé se ve venkovních výbězích a v ekologickém zemědělství v komerčních chovech nachází zhruba 100 000 nosnic a část chovů vodní drůbeže.

Větší chovatelé mají nosnice preventivně uzavřené už od prvních výskytů ptačí chřipky v podzimní vlně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2021 16:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jak dlouho to může trvat?

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2021 18:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jak dlouho to může trvat?

klidně do jara, nákazová situace není dobrá

Tremp

23.11.2021 20:06
Tremp

XXX.XXX.98.146

Platí to i pro chovatele co mají na samotě do 10 slepic? Nikde okolo žádný potok ani další chovatel slepic.

23.11.2021 20:09
Horák lutino

XXX.XXX.167.135

Tremp napsal(a):
Platí to i pro chovatele co mají na samotě do 10 slepic? Nikde okolo žádný potok ani další chovatel slepic.

Taky by mě to zajímalo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2021 20:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Všem chovatelům drůbeže se z důvodu zabránění kontaktu s volně žijícími ptáky a zabránění
šíření nebezpečné nákazy
a) zakazuje chovat drůbež, s výjimkou běžců a holubů, pod širým nebem a nařizuje se umístit a držet
chovanou drůbež, s výjimkou běžců a holubů, uvnitř budovy v hospodářství, ve kterém je chována,
b) nařizuje podávat drůbeži vodu a krmivo uvnitř budovy v hospodářství nebo pod přístřešky,
c) nařizuje omezit pohyb osob v hospodářstvích s chovem drůbeže pouze na osoby, jejichž činnost je
zcela nezbytná pro zajištění řádné péče o chovanou drůbež
d) nařizuje chránit krmivo, stelivo a vodu používané ke krmení, stlaní a napájení drůbeže před
kontaminací trusem volně žijících ptáků.

23.11.2021 20:20
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Tak to mám problém.
Nikdo k nám nechodí a krmivo máme v garáži. Kurník je velký dost, vlezou se tam slépky, napáječky a krmítka v pohodě, ale budova bych tomu neříkala.

NBleška

23.11.2021 20:21
NBleška

XXX.XXX.210.133

No jo, ale já jsem to pochopila tak, že zavřené mají být zavřené jen registrované chovy, nám malým chovatelům vyplývá povinnost schovat žrádlo a pití a držet je mimo ostatní cizí drůbež - nepouštět je na ves. do zahrada, mít je na dvorkách ve výbězích . . .

NBleška

23.11.2021 21:02
NBleška

XXX.XXX.210.133

https://cnn.iprima.cz/porady/hlavni-zpravy/23112021
koukněte po 20 min mluví mluvčí hygien stanice

23.11.2021 21:09
reznade

XXX.XXX.216.38

Horák lutino napsal(a):
Taky by mě to zajímalo.

Pro chovatele jen pár kusů prý platí výjimka, že stačí schovat veškeré krmivo a napájení pod střechu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2021 21:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

reznade napsal(a):
Pro chovatele jen pár kusů prý platí výjimka, že stačí schovat veškeré krmivo a napájení pod střechu.

říkal oficiálně kdo?

to MVO tak jak je na vývěsce SVS, to je ten závazný dokument

a tam o výjimce nemáte ani čárku. ani malou zmínku.

23.11.2021 21:42
OlafV

XXX.XXX.2.152

Nevíte v jaké výši bude denní odškodnění od státu za dodržení nařízení?

NBleška

23.11.2021 21:42
NBleška

XXX.XXX.210.133

No jak jsem třeba dala ten link na zprávy, tak tam říkal mluvčí veterinární správy, že může být drůbež na dvorku - ne na zahradě, někde ve volném prostranství, např náves, a jen sklidit pod střechu vodu a žrádlo . . . Takže to je asi ta výjimka, ne???

23.11.2021 21:50
reznade

XXX.XXX.216.38

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
říkal oficiálně kdo?

to MVO tak jak je na vývěsce SVS, to je ten závazný dokument

a tam o výjimce nemáte ani čárku. ani malou zmínku.

Někde asi na facebooku dal někdo odkaz přímo na tu vyhlášku a tam na konci bylo o té výjimce, jen to teď nemůžu znovu najít ten odkaz...

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2021 22:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

To jsou obecná doporučení, jak se chovat preventivně.
Nepleťte to dohromady s Mimořádným veterinárním nařízením, které má zákonnou podobu.

23.11.2021 23:18
Meelek

XXX.XXX.44.172

A všichni hobby chovatelé s těmi tuningovymi pidikurnicky ze dřeva budou týrat sve.sverence několik týdnů pouze na obilí a vodě. Ale to je fajn.

Už zbývá jen vybrat si, jaky flastr bude schůdnější. Za porušení onoho výše zmíněného nebo za týrání zvířat. A rovnou si zavolat na sebe kontrolu, v pochybach vlastního svědomí.

Co když mi ty slepice náhodou utečou nebo mi je vyžene pes. Dostanu taky flastr, když mi je dobrosrdečný soused, vystrašený ze smrti "omylem" vyfotí?

Nemoc tu s Námi bude napořád, jako COVID. Tyhle vzlyky to jen zpomalí, maximálně.

janae1

23.11.2021 23:46
janae1

XXX.XXX.160.6

Neplašte

"Opatření SVS se týká i osob, které chovají menší počet drůbeže doma. „Ale u nich je výjimka, že když chovatel schová krmivo do kurníku a zařídí vodní napájení, tak to postačí. Jde především o to, aby nedošlo ke styku s volně žijícími zvířaty, především ptáky,“ sdělila předsedkyně představenstva Českomoravské drůbežářské unie Dlouhá."

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-ptaci-chripka-znovu-radi-veterinari-vyhlasili-zakaz-chovu-drubeze-venku-181361

23.11.2021 23:50
Meelek

XXX.XXX.44.172

A velice moc moc by mě zajímal důvod PROČ, nezkoumají přeživší kusy, namísto jejich vraždění. Protože to je podobný přístup, který volí "matka Příroda". A v přírodě to jde dál. Proč...

Jsou to jen další rychlokvaskovy plky zoufalých a hysterických intelektuálů, aby jim nepadla ekonomika. Aby skutečně, jak jednou bylo psáno na neviditelnypes.cz, jako vtip, nebyly brambory dražší jak Ferrari...

24.11.2021 00:13
Meelek

XXX.XXX.44.172

janae1 napsal(a):
Neplašte

"Opatření SVS se týká i osob, které chovají menší počet drůbeže doma. „Ale u nich je výjimka, že když chovatel schová krmivo do kurníku a zařídí vodní napájení, tak to postačí. Jde především o to, aby nedošlo ke styku s volně žijícími zvířaty, především ptáky,“ sdělila předsedkyně představenstva Českomoravské drůbežářské unie Dlouhá."

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-ptaci-chripka-znovu-radi-veterinari-vyhlasili-zakaz-chovu-drubeze-venku-181361

A co kachny. Vůbec nevím, zdali jim vodu nedávat se savem a na zobák roušku z Aliexpressu a trenkoprdky a protijestřabí přilbu. Vždyť jsou to bláboly.

24.11.2021 01:38
reznade

XXX.XXX.216.38

janae1 napsal(a):
Neplašte

"Opatření SVS se týká i osob, které chovají menší počet drůbeže doma. „Ale u nich je výjimka, že když chovatel schová krmivo do kurníku a zařídí vodní napájení, tak to postačí. Jde především o to, aby nedošlo ke styku s volně žijícími zvířaty, především ptáky,“ sdělila předsedkyně představenstva Českomoravské drůbežářské unie Dlouhá."

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-ptaci-chripka-znovu-radi-veterinari-vyhlasili-zakaz-chovu-drubeze-venku-181361

Otázkou je, zda můžeme brát za směrodatné, že ta výjimka je, když je to napsáno jen ve zprávě v novinách. Já to prve četla, i někde kde to vypadalo oficiálně, protože to bylo napsané jak zákon s paragrafy, ale už jsem to nenašla.
Tak jsme teď večer udělali s manželem co nejvíc opatření co jsme mohli, ale na něco je potřeba dokoupit materiál a mět čas na zrealizování. A to se manžel bojí, že hned ráno nějaký soused nahlédne přes plot a nahlásí nás. Jsou tu všeci hrozně háklivý na kohouty a jakékoli zvířectvo vůbec.

24.11.2021 07:28
Toony

XXX.XXX.19.102

Teď vážně. Umřela někdy někomu nějaká drůbež na ptačí chřipku v malochovu? Mně teda za roky chovu ne. Zdá se mi, že to jde ruku v ruce s imunitou zvířat. Velkochov, kde je x vystresovaných zvířat na metru čtverečním, tam je to jasné. Prolétne "moucha" a je to řetězová reakce. Co zaseli, to sklízí. A protože mají strach, tak chtějí eliminovat nebezpečí, jak se dá. Smutný to stav.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2021 08:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Toony napsal(a):
Teď vážně. Umřela někdy někomu nějaká drůbež na ptačí chřipku v malochovu? Mně teda za roky chovu ne. Zdá se mi, že to jde ruku v ruce s imunitou zvířat. Velkochov, kde je x vystresovaných zvířat na metru čtverečním, tam je to jasné. Prolétne "moucha" a je to řetězová reakce. Co zaseli, to sklízí. A protože mají strach, tak chtějí eliminovat nebezpečí, jak se dá. Smutný to stav.

No, tak když letos v září nebo říjnu vypukla nákaza v Trhových Dušníkách u Příbrami, tak se na to přišlo právě proto, že pošla vodní drůbež malochovateli. Zatím to bylo vždy proto, že měl chovatelské zařízení u vodního toku nebo rybníku, kde se vyskytovalo i divoce žijící vodní ptactvo. Takže tak. Bohužel nezaručíte, že vám nad výběhem neproletí trousící divoká kachna a je vymalováno. Je to nepříjemné, nevyhovující, ale prostě to tak je. Přestaňme být sobci. Až kvůli výskytu někde na druhém konci vsi vybijou všechnu drůbež v okolí, tak se budeme divit. A popravdě, zamyslete se, v čem celá řada z vás tu drůbež chová. když v TV reportáži zpovídají chovatelku s 50 slepicemi a vidím, v čem je má, tak si říkám, že je zázrak, že už dávno všechno nepomřelo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2021 09:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

No, holt se vystavím případnému postihu pokutou. V nejhorším prodám jeepa.

24.11.2021 09:25
OlafV

XXX.XXX.2.152

Klasika zviditelnění nadhodnocení ochrany společnosti a na závěr navýšení plátů,K tomu dopomáhej virus.

24.11.2021 20:32
1978milan

XXX.XXX.63.121

lydie napsal(a):
http://www.cschdz.eu/tiskove-zpravy.aspx

Tak to je skvělá zpráva

24.11.2021 21:37
Štefan1

XXX.XXX.208.238

1978milan napsal(a):
Tak to je skvělá zpráva

Byla by, pokud by měla nějakou právní váhu. V mimořádných veterinárních opatřeních o výjimkách pro drobnochovatele není zmínky ... už jsem taky někde viděl vyjádření mluvčího SVS, ale je to chaos - něco bylo vydané, pak se hledaly cesty, jak udělat výjimky - ale zatím je to jenom v neformální podobě, čili pořád platí mimořádné vet. opatření a když přijde na lámámí chleba, tak asi bude záležet na přístupu konkrétního inspektora SVS.

Délka platnosti - nevím jestli se za to dá považovat datum od termínu zveřejnění do termínu sejmutí - ten je uveden 23. 11. 2022 - takže zatím klidně i rok - pokud nedojde k odvolání.

24.11.2021 21:48
veraboskova

XXX.XXX.0.235

http://www.cschdz.eu/tiskove-zpravy.aspx
viz Tisková zpráva 224

24.11.2021 22:23
asitakhle

XXX.XXX.255.22

Štefan1 napsal(a):
Byla by, pokud by měla nějakou právní váhu. V mimořádných veterinárních opatřeních o výjimkách pro drobnochovatele není zmínky ... už jsem taky někde viděl vyjádření mluvčího SVS, ale je to chaos - něco bylo vydané, pak se hledaly cesty, jak udělat výjimky - ale zatím je to jenom v neformální podobě, čili pořád platí mimořádné vet. opatření a když přijde na lámámí chleba, tak asi bude záležet na přístupu konkrétního inspektora SVS.

Délka platnosti - nevím jestli se za to dá považovat datum od termínu zveřejnění do termínu sejmutí - ten je uveden 23. 11. 2022 - takže zatím klidně i rok - pokud nedojde k odvolání.

Právní váhu to má pro členy Českého svazu chovatelů ,protože je to tisková zpráva Ústřední výboru ČSCH, tak je závazná pro nišší složky ČSCH i pro všechny členy ČSCH .Tečka .
Dál se v tom nepitvejte,pokud nejste člen ČSCH ,tak zřejmě máte smůlu a musíte se řídit předpisy a nařízeními vydanými SVS.

24.11.2021 22:52
Štefan1

XXX.XXX.208.238

asitakhle napsal(a):
Právní váhu to má pro členy Českého svazu chovatelů ,protože je to tisková zpráva Ústřední výboru ČSCH, tak je závazná pro nišší složky ČSCH i pro všechny členy ČSCH .Tečka .
Dál se v tom nepitvejte,pokud nejste člen ČSCH ,tak zřejmě máte smůlu a musíte se řídit předpisy a nařízeními vydanými SVS.

Bylo by tomu tak, pokud by tisková zpráva ČSCH byla nadřazena mimořádným veterinárním opatřením - a to není.

Pitvat se v tom dál nebudu, protože dnes byly zrušené včera vydané mimořádné veterinární opatření a byly vydány nové, s tím mírnějším přístupem, a to plošně - není to tedy výjimka pro drobné chovatele (ať členy či nečleny svazu chovatelů) - viz. https://www.svscr.cz/uredni-deska/

25.11.2021 07:21
petraodlesa

XXX.XXX.42.162

😉 Odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil 👍

26.11.2021 09:42
paskov244

XXX.XXX.39.75

Je zbytečné se v tom probírat . Jestli má chovatel troch rád své slepice tak je sková třeba pod síť proti ptactvu a sní si zahradí kuosek zahrady , stojí to pár korun a problém je vyřešen až do ukončení nařízení .

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.11.2021 12:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já jim ty misky aspoň šoupla pod buňku. Teď k nim mají přístup jen myši (máme pěkné, tlusté, lesklé myšice temnopásé s hebkou srstí, dobře připravené na zimu ). Ale zavírat je nebudu...

26.11.2021 16:18
paskov244

XXX.XXX.39.75

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já jim ty misky aspoň šoupla pod buňku. Teď k nim mají přístup jen myši (máme pěkné, tlusté, lesklé myšice temnopásé s hebkou srstí, dobře připravené na zimu ). Ale zavírat je nebudu...

Tam kde se dostane slepice tak volně žijící ptáci taky.
Nechci Vás ani nikoho jiného urazit al takový alibismus ???
Vůbec se Vám ale nedivím mate typický český úsudek ,, udělám něco co problém nevyřeší a nemá žádný smysl ,, . Hlavně že mám čisté svědomí a tvářím se jako že více se udělat nedá . . Nedá ??

27.11.2021 08:55
jo012810

XXX.XXX.101.35

..Vůbec se Vám ale nedivím mate typický český úsudek ,, udělám něco co problém nevyřeší a nemá žádný smysl ,, . Hlavně že mám čisté svědomí a tvářím se jako že více se udělat nedá . ... To by se dalo "napasovat" i na některá opatření vládní, vererinární zprávy atd. Někde jsem již psal (v souvislosti s ptačí chřipkou) a trochu to rozvedu. Ptáčí chřipka není nový fenomén. Je tu minimálně stovky let. Mezi tím se změnil způsob zemědělství a chovu zvířat. Zvířata se, pro dosažení maximální finanční efektivity chovají ve velkých koncentracích, jako důsledek zvyšující se populace lidí. Všechny patogeny se v těchto koncenracích šíří naprosto bez zábran a s fatálními důsledky. Každý pamatuje, že se při např. nálezu mrtvé labutě (kdy byla prokázáína ptačí chřipka), udělal na mapě kruh a vše co mělo péří šlo do kafilérie. To již, zaplať Pánbůh, skončilo a k této nákaze se přistupuje již s trochou rozumu, takže v drobných chovech je třeba i tento rozum používat a nevystavovat své chovance možné nákaze. Mít však na paměti, že přenašeči a možní "pacienti", jsou především vrubozobí. Každý máme jiné možnosti a musíme je využít k co nejlepší ochraně svých chovanců, když rezervuár nákazy mezi vrubozobými tažnými ptáky systémově nemůžeme potírat, neboť celá řada těchto opeřenců je chráněna.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2021 08:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

paskov244 napsal(a):
Tam kde se dostane slepice tak volně žijící ptáci taky.
Nechci Vás ani nikoho jiného urazit al takový alibismus ???
Vůbec se Vám ale nedivím mate typický český úsudek ,, udělám něco co problém nevyřeší a nemá žádný smysl ,, . Hlavně že mám čisté svědomí a tvářím se jako že více se udělat nedá . . Nedá ??

Neříkám, že nedá. Říkám, že já nebudu.

4.12.2021 11:58
Meelek

XXX.XXX.39.70

Tak už jsem se konečně prizpusobil slepičímu lockdownu..
Návštěvy povoleny proti předložení platného certifikátu o očkování proti koronaviru.

4.12.2021 13:12
jo012810

XXX.XXX.101.35

Meelek napsal(a):
Tak už jsem se konečně prizpusobil slepičímu lockdownu..
Návštěvy povoleny proti předložení platného certifikátu o očkování proti koronaviru.

Tak nevím... možná já dopadnu takto a bez certifikátu. Když se podívám na potíže 3x očkovaného Krampola na JIP.

6.12.2021 06:06
paskov244

XXX.XXX.39.75

Jenže kdyby nebyl očkován tak už není mezi náma .
Kdyby byli naočkovaní všichni kteří můžou být , tak by nebyl nemocen nejen Pan Krampol ale i naše děti a příbuzní . Ti odpůrci očkovaní na to příjdou taky ale to už bude pro ně pozdě .

6.12.2021 08:07
ančovička1

XXX.XXX.220.111

paskov244 napsal(a):
Jenže kdyby nebyl očkován tak už není mezi náma .
Kdyby byli naočkovaní všichni kteří můžou být , tak by nebyl nemocen nejen Pan Krampol ale i naše děti a příbuzní . Ti odpůrci očkovaní na to příjdou taky ale to už bude pro ně pozdě .

Máte pravdu.👍...jsem pro povinné očkování všech.. ať se jdou odpůrci podívat na JIPky do nemocnic.. chudáci lékaři a sestřičky..

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2021 08:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

bude pozdě i pro mnohé z těch očkovaných

6.12.2021 09:54
dadu

XXX.XXX.33.64

paskov244 napsal(a):
Jenže kdyby nebyl očkován tak už není mezi náma .
Kdyby byli naočkovaní všichni kteří můžou být , tak by nebyl nemocen nejen Pan Krampol ale i naše děti a příbuzní . Ti odpůrci očkovaní na to příjdou taky ale to už bude pro ně pozdě .

Plně souhlasím

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2021 10:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Diskuze na téma očkování je zcela marná, protože po včerejší reportáži v pořadu 168 hodin jsem se utvrdil v tom, že některé prostě nepřesvědčíme, budou proti i na JIP těsně před smrtí. Vadí mi hlavně to sobectví, ať jsou v tom sami, ale ohrožují jiné. Očkování neznamená, že to nemůžu chytnout. Stejně jako antimalarika vám nezaručí, že malárii nechytnete. Akorát prostě neskončíte pravděpodobně na prkně. A úplně "nejvtipnější" v té reportáži bylo, jak nějaká starší paní na kyslíku konstatovala, že si nechce píchat do těla nějaké neznámé látky či "svinstvo" a pak tam lékař dopodrobna ukazoval a vysvětloval, co pacienti na JIP musí dostávat za léky a co s nimi dělají, jaké mají vedlejší účinky atd. Věřte, že kdyby si odpírači museli následnou léčbu na JIP platit (ano, neberme jim jejich přesvědčení, ale proč bych já musel ze svého zdravotního pojištění platit, promiňte mi ten výraz, tak drahou léčbu joudů), dost by jich ubylo. Ale je to marný, je to marný, je to marný....
Nic, já osobně bych to sem netahal, protože se nakonec stejně jenom pohádáme a nic tím, bohužel, nezměníme...

6.12.2021 10:37
petraodlesa

XXX.XXX.42.162

Vím, že nic nevím...v tomto případě na jakékoliv hodnocení je ještě hodně brzo.
168 jsem také sledovala, opravdu to bylo hodně výživné...🙈

6.12.2021 12:19
bery25

XXX.XXX.33.39

petraodlesa napsal(a):
Vím, že nic nevím...v tomto případě na jakékoliv hodnocení je ještě hodně brzo.
168 jsem také sledovala, opravdu to bylo hodně výživné...🙈

ano, je to este skoro,ale korona nečaka,nepočka pokial budeme moožno vediet viac,a aj tak tych blaznov,,,,,ako nas fico,nebude predsa podporovat farma firmy ,,,,,, nepresvedcime,poznam ludi,dost blizkych,že radšej zomrie,ako by sa mal očkovat,sialene,tu pomože len povinne,a viem že tym by sme mu zachranili život,oni by sa nakoniec ukludnili

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2021 12:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

bery25 napsal(a):
ano, je to este skoro,ale korona nečaka,nepočka pokial budeme moožno vediet viac,a aj tak tych blaznov,,,,,ako nas fico,nebude predsa podporovat farma firmy ,,,,,, nepresvedcime,poznam ludi,dost blizkych,že radšej zomrie,ako by sa mal očkovat,sialene,tu pomože len povinne,a viem že tym by sme mu zachranili život,oni by sa nakoniec ukludnili

nedostal som žiadnu z chorôb na ktoré som bol očkovaný (mám za to, že na to tá vakcína je), ako je to u toho kokteilu na covid? naprd že?

povinne si zavádzaj tam kde máš dosah - do svojej prdele.

6.12.2021 13:00
bery25

XXX.XXX.33.39

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
nedostal som žiadnu z chorôb na ktoré som bol očkovaný (mám za to, že na to tá vakcína je), ako je to u toho kokteilu na covid? naprd že?

povinne si zavádzaj tam kde máš dosah - do svojej prdele.

dokonala nie je,ale lepsie bohuzial nemame,a verte mi,vidim tych chudakov ako sa nemozu nadychnut,ale už je neskoro pre niektorych,moji rodicia sedemdesiatnici nie su zaockovany,hovorim im,zomriete ked to dostanete,ved na nieco sa zomriet musi,odpoved,ale nie v takych podmienkach a nie v takom stave,ty ludia sa strasne trapia,ale v poriadku, nikde nechodim kričat,že to musi byt povinne,nemam nato pravo ani možnosti

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2021 13:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Prajem im pevné zdravie a za mňa končím túto debatu.

6.12.2021 15:37
jo012810

XXX.XXX.101.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prajem im pevné zdravie a za mňa končím túto debatu.

Jen k zamyšlení z dnešní zprávy: Oslo. Na vánoční večírek norské firmy Scatec, která se zaměřuje na obnovitelné zdroje, dorazilo v pátek 26. listopadu 120 lidí. Všichni byli plně naočkovaní a doložili negativní test na koronavirus. Nejméně jeden ze zaměstnanců se ale právě vrátil z Jihoafrické republiky, kde společnost působí. A ostatních až šedesát účastníků nakazil novou koronavirovou variantou omikron. .....George Orwell byl jasnozřivý. Ve svých dílech se zabýval kritikou totalitarismu a vyzdvihováním ideálů demokratického socialismu. Je třeba si zachovávat zdravý rozum a zdravý životní styl a nadhled. Stres oslabuje imunitu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2021 17:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Diskuze na téma očkování je zcela marná, protože po včerejší reportáži v pořadu 168 hodin jsem se utvrdil v tom, že některé prostě nepřesvědčíme, budou proti i na JIP těsně před smrtí. Vadí mi hlavně to sobectví, ať jsou v tom sami, ale ohrožují jiné. Očkování neznamená, že to nemůžu chytnout. Stejně jako antimalarika vám nezaručí, že malárii nechytnete. Akorát prostě neskončíte pravděpodobně na prkně. A úplně "nejvtipnější" v té reportáži bylo, jak nějaká starší paní na kyslíku konstatovala, že si nechce píchat do těla nějaké neznámé látky či "svinstvo" a pak tam lékař dopodrobna ukazoval a vysvětloval, co pacienti na JIP musí dostávat za léky a co s nimi dělají, jaké mají vedlejší účinky atd. Věřte, že kdyby si odpírači museli následnou léčbu na JIP platit (ano, neberme jim jejich přesvědčení, ale proč bych já musel ze svého zdravotního pojištění platit, promiňte mi ten výraz, tak drahou léčbu joudů), dost by jich ubylo. Ale je to marný, je to marný, je to marný....
Nic, já osobně bych to sem netahal, protože se nakonec stejně jenom pohádáme a nic tím, bohužel, nezměníme...

s tím prknem opatrně, ono to fakt nemá takovou smrtnost, jako vás děsí media.

a třeba v mé věkové kategorii je to fakt o rizicích vakcíny vs rizicích kovidu a fakt mě zatím nic nepřesvědčilo, že to druhé převažuje. no a vakcinace čtyřikrát do roka do konce života, to snad lepší umřít :D

a co se zdravotního pojištění týče, léčba se platí i tlustým a líným a alkoholikům a vůbec spoustě lidí, kteří si za tu svou nemoc můžou sami mnohem víc než nakažený s kovidem...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2021 17:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
s tím prknem opatrně, ono to fakt nemá takovou smrtnost, jako vás děsí media.

a třeba v mé věkové kategorii je to fakt o rizicích vakcíny vs rizicích kovidu a fakt mě zatím nic nepřesvědčilo, že to druhé převažuje. no a vakcinace čtyřikrát do roka do konce života, to snad lepší umřít :D

a co se zdravotního pojištění týče, léčba se platí i tlustým a líným a alkoholikům a vůbec spoustě lidí, kteří si za tu svou nemoc můžou sami mnohem víc než nakažený s kovidem...

Však na ty jsem myslel rovněž....

6.12.2021 17:34
bery25

XXX.XXX.33.39

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
s tím prknem opatrně, ono to fakt nemá takovou smrtnost, jako vás děsí media.

a třeba v mé věkové kategorii je to fakt o rizicích vakcíny vs rizicích kovidu a fakt mě zatím nic nepřesvědčilo, že to druhé převažuje. no a vakcinace čtyřikrát do roka do konce života, to snad lepší umřít :D

a co se zdravotního pojištění týče, léčba se platí i tlustým a líným a alkoholikům a vůbec spoustě lidí, kteří si za tu svou nemoc můžou sami mnohem víc než nakažený s kovidem...

no ja to mam presne opačne,radšej sa dam dvakrat ockovat,tohto roku som bol dvakrat,ako by som mal byt napojeny na tych milion hadiciek,tak aspon rizikova kategoria by sa mala ockovat povinne,cca nad 60rokov

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2021 17:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

bery25 napsal(a):
no ja to mam presne opačne,radšej sa dam dvakrat ockovat,tohto roku som bol dvakrat,ako by som mal byt napojeny na tych milion hadiciek,tak aspon rizikova kategoria by sa mala ockovat povinne,cca nad 60rokov

i v rizikové kategorii mají přece lidi svůj mozek.

veškerá lékařská péče je o zvážení rizik a přínosů. i u toho blbýho paralenu.

no a tady máme nemoc, která prakticky neškodí hubeným lidem pod 50 let a pak teda s dalším věkem a nemocemi riziko dosti stoupá. máme vakcínu, která chrání do určité míry před tím těžkým průběhem, ale nechrání před infekcí samotnou ani před dalším přenosem. tzn. stádní imunita s tímhle prostě nebude

logicky by to tím pádem mělo být jako s chřipkou (a i na tu se dá skvěle umřít, před lety s ní skončil na jipu můj strýc, ovšem on je celý život vyžraný prase) - tzn. doporučené očkování pro staré a rizikové (chřipku pojišťovna ani normálnímu mladýmu nezaplatí) aplikované před sezonou.

Co místo toho děláme? tlačí to pod tlakem do všech. aby mohli do hospody. to prostě není medicína.

6.12.2021 18:14
bery25

XXX.XXX.33.39

kto chce kam,pomožme mu tam nech mudre hlavy riešia a rozhoduju,ja zajtra pojdem do roboty a z roboty

6.12.2021 22:31
Zuzkaa

XXX.XXX.208.34

Na chřipku umírali staří a chronicky nemocní lidé vždycky, stejně jako na kovid, akorát se to neuvádělo ve statistikách. Samozřejmě, je to novej virus, který stále mutuje a mausí si tím projít všichni, očkovaní i neočkovaní, celá světová populace. Je to globální problém a dokud se neinfikuje ohromné množství lidí, budou vlny.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.12.2021 07:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Musíme si ovšem jasně říct, že přestože nemocných máme stejně jako loni, vážných případů máme méně. Můžeme pouvažovat, zda je to promořením nebo očkováním, zřejmě je to kombinace obého. Na druhou stranu statistiky lidí přítomných v nemo jasně poukazují na to, že očkovaných je drasticky méně - a to nikoli proporcionálně vůči poměrům v populaci. Něco na tom asi bude.

Nejsem ovšem pro zavedení povinného očkování. Já vím, že je to za cenu lidských životů (ovšem teď už z většiny lidí, kteří se tak rozhodli), za cenu zvýšeného úsilí na hranici vyčerpání zdravotníků (to ale není problém neočkovaných, ale špatného řízení shora). Nemám argument, proč jsem proti povinnému očkování, prostě je to jen pocit. Sama jsem očkovaná a zítra jdu na posilovací dávku... Ale dělám to dobrovolně, pro sebe a pro své příbuzné a přátele (na vánoce navštívím otce, bude po operaci, pravidelně se scházím se starou kámoškou srdcařkou...), a neměla bych dobrý pocit, kdyby to bylo povinné.

7.12.2021 08:15
petraodlesa

XXX.XXX.42.162

Strach a hněv... to jsou médii nepřiznané emoce, které ničí naše zdraví i vztahy.
Kdysi jsem zde psala o kamarádce, která se "myšlením" uzdravila z alergie na laktózu. Může být, že to bylo i kvůli jiným pochodům v těle. Ale že se úplně uzdravila z nevyléčitelné Bechtěrevovy nemoci, silou myšlení, o tom by už byla delší diskuze.
Právě dnes jsem od ní dostala e-mail. Všechno, opravdu všechno, závisí na našich myšlenkách. Kolem nás stále proplouvají tisíce myšlenek a emocí. Jako vlaky na hlavním nádraží... záleží jenom na nás, do kterého z nich nastoupíme. Do hněvu, strachu, manipulace... nebo do radosti ze života, jako to umí myšlenkami neovlivněná mysl batolete?
Nejsem příznivcem nuceného očkování. A hlavně nejsem příznivcem dohadování se, o tom, kdo má pravdu. Život v souladu, radost z něho. Přece kolik radosti nás čeká za chvíli, nás líhniče... dotýkat se tajemství života.
Právě dnes ráno mě napadlo, že můj život se dá přirovnat k vejci v inkubátoru: skořápka je můj mozek, žloutek je "Zdroj Bytí" ( ať už ho pojmenujete jakkoliv), zárodek je moje duše... růst je schopnost lépe pochopit život. A klubání? Přece okamžik "smrti původního života ve skořápce"... Co nás čeká potom? Nevíme, tak jako to neví kuře a dítě v lůně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.12.2021 08:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Musíme si ovšem jasně říct, že přestože nemocných máme stejně jako loni, vážných případů máme méně. Můžeme pouvažovat, zda je to promořením nebo očkováním, zřejmě je to kombinace obého. Na druhou stranu statistiky lidí přítomných v nemo jasně poukazují na to, že očkovaných je drasticky méně - a to nikoli proporcionálně vůči poměrům v populaci. Něco na tom asi bude.

Nejsem ovšem pro zavedení povinného očkování. Já vím, že je to za cenu lidských životů (ovšem teď už z většiny lidí, kteří se tak rozhodli), za cenu zvýšeného úsilí na hranici vyčerpání zdravotníků (to ale není problém neočkovaných, ale špatného řízení shora). Nemám argument, proč jsem proti povinnému očkování, prostě je to jen pocit. Sama jsem očkovaná a zítra jdu na posilovací dávku... Ale dělám to dobrovolně, pro sebe a pro své příbuzné a přátele (na vánoce navštívím otce, bude po operaci, pravidelně se scházím se starou kámoškou srdcařkou...), a neměla bych dobrý pocit, kdyby to bylo povinné.

Asi tak. Pocitově jsem taky proti povinnému očkování. Dobrovolně jsem šla dvakrát.

7.12.2021 11:14
OlafV

XXX.XXX.34.210

Život je cesta počátky arché domov poté starosti řešení problémů dynamis a vyhmatávání životního cíle telos.Papá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.12.2021 12:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Papá" je moje oblíbená náplň životní cesty. Vyhmatávám za tím účelem nejraději v lednici.

7.12.2021 13:02
OlafV

XXX.XXX.34.210

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Papá" je moje oblíbená náplň životní cesty. Vyhmatávám za tím účelem nejraději v lednici.

A co opustit konzum a žít v pravdě autentický.

7.12.2021 13:38
petraodlesa

XXX.XXX.140.88

OlafV napsal(a):
Život je cesta počátky arché domov poté starosti řešení problémů dynamis a vyhmatávání životního cíle telos.Papá.

😂😂😂na to jsem se těšila 👍

7.12.2021 14:56
Varaxi

XXX.XXX.150.244

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Papá" je moje oblíbená náplň životní cesty. Vyhmatávám za tím účelem nejraději v lednici.

Opravdu? A to děláte papá přímo z lednice? To si to ani neohřejete?
No teda!

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.12.2021 15:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

OlafV napsal(a):
A co opustit konzum a žít v pravdě autentický.

co je na lednici neautentického. Je to zcela autentická MOJE lednice

Varaxi: no jéje! Třeba takový salámek, okurčičky, sýreček, máslíčko, jogurtík, šunčička - kdo by se s tím ohříval, když si to může tlačit rovnou do chřtánu A takový šopáček... hmm

jemiiikkgh

13.2.2023 07:22
jemiiikkgh

XXX.XXX.50.137

Slavná EU zase vymejšlí XXXoviny, extenzivní chovy? to neee https://www.facebook.com/photo/?fbid=595959429008756&set=a.282543137017055

Upraveno Adminem 14/2/2023 v 8:30, vulgarismus.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2023 08:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

jemiiikkgh napsal(a):
Slavná EU zase vymejšlí XXXoviny, extenzivní chovy? to neee https://www.facebook.com/photo/?fbid=595959429008756&set=a.282543137017055

Upraveno Adminem 14/2/2023 v 8:30, vulgarismus.

Šlo by to bez vulgarismů?

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.2.2023 08:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Chuj
Slavná EU k nam prostě mluví cizí řeči, které často jako domorodec nerozumím, natož abych její smysl chápal...

13.2.2023 17:56
honzapm

XXX.XXX.134.34

Není nad to, když si lidé rozumí.
A společně si po večerech zahrají na nějaký ten nástroj.

https://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%9Ad_(hudebn%C3%AD_n%C3%A1stroj)

.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2023 12:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Meelek napsal(a):
A všichni hobby chovatelé s těmi tuningovymi pidikurnicky ze dřeva budou týrat sve.sverence několik týdnů pouze na obilí a vodě. Ale to je fajn.

Už zbývá jen vybrat si, jaky flastr bude schůdnější. Za porušení onoho výše zmíněného nebo za týrání zvířat. A rovnou si zavolat na sebe kontrolu, v pochybach vlastního svědomí.

Co když mi ty slepice náhodou utečou nebo mi je vyžene pes. Dostanu taky flastr, když mi je dobrosrdečný soused, vystrašený ze smrti "omylem" vyfotí?

Nemoc tu s Námi bude napořád, jako COVID. Tyhle vzlyky to jen zpomalí, maximálně.

A všichni hobby chovatelé s těmi tuningovymi pidikurnicky ze dřeva budou týrat sve.sverence několik týdnů pouze na obilí a vodě.

A pak se budou divit, že slepice chřadnou a jsou náchylnější na kde co, včetně chřipky.

micr

11.3.2023 11:35
micr

XXX.XXX.27.108

Kdy je budeme moct pustit?

11.3.2023 11:47
Varaxi

XXX.XXX.137.233

micr napsal(a):
Kdy je budeme moct pustit?

Už můžeme od třetího, ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2023 12:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo tak to chodí, na "normálnost" žádná mediální masirka neprobiha...na co taky, to je houby kseft.
To až budou "nutne" vynutit pod hrozbou vysokých pokut nějaká mimořádná opatření pro naše dobro, to bude zase jiná..

Přidejte reakci

Přidat smajlík