Paja76

XXX.XXX.41.29
Dobrý den,
jsem chovatel začátečník. Mám doma 12 dní 4 nové kuřice. U jedné jsem si všimla, že má ve výkalech tohle.. Je to parazit? Nebo by se teoreticky mohlo jednat o kus neztrávené žížaly? Asi ne co? Vím, že slepice měly jeden den průjem, ale přikládala jsme to změně prostředí a stravy.. Nyní průjem již nemají, žerou normálně.
Pokud je to parazit, nepozná někdo jaký? A jak to řešit?
Pak mám ještě jednu otázku.. podle prodejce byly staré tak 20-22 týdnů, což znamená že teď jsou staré tak 22 - 24 týdnů cca. Kdy by tak teoreticky mohly začít snášet?
Děkuji vám za odpovědi.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Paja76
napsal(a):
Dobrý den,
jsem chovatel začátečník. Mám doma 12 dní 4 nové kuřice. U jedné jsem si všimla, že má ve výkalech tohle.. Je to parazit? Nebo by se teoreticky mohlo jednat o kus neztrávené žížaly? Asi ne co? Vím, že slepice měly jeden den průjem, ale přikládala jsme to změně prostředí a stravy.. Nyní průjem již nemají, žerou normálně.
Pokud je to parazit, nepozná někdo jaký? A jak to řešit?
Pak mám ještě jednu otázku.. podle prodejce byly staré tak 20-22 týdnů, což znamená že teď jsou staré tak 22 - 24 týdnů cca. Kdy by tak teoreticky mohly začít snášet?
Děkuji vám za odpovědi.
Parazit to není určitě.

ty kuřice jsou miminka a při prodeji jim bylo tak 15 týdnů.

To jo, ale co je ta věc na tom klacku?

napsal(a):
To jo, ale co je ta věc na tom klacku?
Třeba natrávená žížala.

Třeba. Pokud by ale vyšla zadem, vypadala by jinak. Fakt netuším co to je, jednou jsem to viděl u svých jinak zdravých slepic. Myslel jsem že třeba veterinář ví..
Paja76

XXX.XXX.44.126
Děkuji vám všem za odpovědi. To by mě zajímalo právě úplně nejvíc.. co to je.. slepičky se zdají být jinak zdravé... celý den si běhají po zahradě, do jídla mají taky chuť... ale již jsem asi po třetí našla nějakou takovouhle "věc"