Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
2.7.2010 07:03
olina30

XXX.XXX.7.50

Dobrý den, předem píši že jsem začátečník v chovu pižmovek. Kačenka mi vyseděla 14 káčat, a slezla z ještě nevykubaných 6 vajec, a nepřišla znovu zasednout. Jenže 4 vajíčka byla naklubaná a hnedle vylíhlá pomohla jsem káčatům a zatím je mám doma pod teplem maj se čile k světu. Tak se ptám, když je pustím mezi ostatní o dva dny starší káčata, neudělá jim kachna něco? Nebo je mám držet stranou než trošku povyrostou? Ještě mám u nich dvě vejce ve kterých je určitě živo, slyším slabé pípání a tukání, nechám je také pod teplem jestli se proklubou. Nemám srdce je vyhodit, když slyším jak se tam hýbou. Děkuji za rady a odpovědi. Olina

2.7.2010 07:46
hafani

XXX.XXX.116.230

olina30 napsal(a):
Dobrý den, předem píši že jsem začátečník v chovu pižmovek. Kačenka mi vyseděla 14 káčat, a slezla z ještě nevykubaných 6 vajec, a nepřišla znovu zasednout. Jenže 4 vajíčka byla naklubaná a hnedle vylíhlá pomohla jsem káčatům a zatím je mám doma pod teplem maj se čile k světu. Tak se ptám, když je pustím mezi ostatní o dva dny starší káčata, neudělá jim kachna něco? Nebo je mám držet stranou než trošku povyrostou? Ještě mám u nich dvě vejce ve kterých je určitě živo, slyším slabé pípání a tukání, nechám je také pod teplem jestli se proklubou. Nemám srdce je vyhodit, když slyším jak se tam hýbou. Děkuji za rady a odpovědi. Olina

zdravim,mala by ich prijat bez problemov,urobte to na vecer,zoberte kacku od mladych,nechajte ju tak hodinku mimo,mlade pomiesajte a mamu im dajte naspet.a bude to v poho.moj kamarad tak podstrcil husa kacici-pozrite si na moderke cholmogorske husy.bez problemov ho prijala.ja som to tak urobil vcera-od jedneho mam 8 kacat,od dalsieho kacku s 9 mladymi.vsetky som pomiesal a su v pohode,akurat len asi kacka sa divila,ze sa jej to tak zrazu rozmnozilo.:-)).jano

2.7.2010 22:20
lavacca

XXX.XXX.1.3

olina30 napsal(a):