Dobrý den, navazuji na téma z nemoderky a vkládám fotografie. Lépe se mi to nepovedlo
sigimaus90
napsal(a):
Dobrý den, navazuji na téma z nemoderky a vkládám fotografie. Lépe se mi to nepovedlo
Foto 2, trošku rozmázlé
Foto 3 - tak přeci jenom kohoutek? Asi jsem byl při popisu na nemoderce npřesný
sigimaus90
napsal(a):
A snad ještě jedna poslední otázka. Jde o žlutou formu ?? Děkuji všem za diskuzi.
Já tedy nejsem odborník a s hedvábničkama začínám ale comám vypozorováno tak kohoutci mají širší hřebínek a pokud máte s čím porovnat tak jsou i o dost statnější a na nožkách mají takové peří jako by dozadu, mě to připomíná ostruhy ale ostruhy to nejsou je to pouze přeží, které trčí vzad. Aspoň takto já rozeznávám kohoutka od slepiček. Ale je pravda, že ti moji jsou asi o dost starší než máte vy na fotce.
A tady celý hejnečko i s jednou vyandotkou, kohoutek by měl být čistě teoreticky ten bílý(nejsem si stím zatím jistá je od ostatních mladší) a druhý z leva je kohout na 100%, bohužel není moc vidět.
No právě, ten můj žádný hřebínek nemá, a chocholka mi přijde docela mohutná do stran. Na nemoderce mi psali, že by měl mít chocholku jakoby dozadu. Na vašich fotkách bych řekl, že s určením pohlaví máte pravdu. To "moje" je staré 4-5 měsíců a hrozně prťavý, Vy máte asi většího vzrůstu. Já koupil to "ono" protože mám násadu vajíček pod kvočnou, tak abych měl cizí krev. Ale nevím jestli nezůstane panic, s vajíčkama mám problémy, příští čtvrtek budu moudřejší.
Uživatel s deaktivovaným účtem

sigimaus90
napsal(a):
Foto 3 - tak přeci jenom kohoutek? Asi jsem byl při popisu na nemoderce npřesný
Podle mne taky slepice. Tohle jsou moje žluté, když jim bylo cca 4,5 měsíce. Vpravo kohout. M. PS: Jinak je to žlutá barva
Já mám hedvábničky bezvousé, a u těch má slepička jednoznačně kulatější a hustější chocholku než kohoutek.
Ale je dost možné, že u vousatých takový rozdíl není.