Rada pri výberu sliepek

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
9.9.2011 21:07
winner123

XXX.XXX.24.63

dobry den
Na začiatok by som chcel povedať že som začiatočník. Chcel by som
vymeniť terajšie sliepky . Potreboval by som poradiť bývam v Zlatých Moravciach
najbližšie by bolo asi toto http://www.gyron.sk/r-68-sliepky-kurcata mate iekto s nimi skusenosti??
...Mal by som záujem o 8 nosníc mohli by ste mi poradiť plemeno, nosniciam je postavene miesto kde by mali znášať
vajíčka ...miesto na spanie v murovanom domceku asi tak 2*1m a výbeh
60m2..oplotenie má výšku 180 cm nechcel by som aby preletovali..a každý týždeň 2x by mali prísun zelenej trávy nakosenej zo záhrady. Chcel by som sa spýtať aký ma význam chovať kohúta. Aký je rozdiel medzi čistým plemenom a šľachteným..Koľko rokov priemerne taká nosnica znáša vajcia?? Na výzore mi moc nezáleží..skôr na
tom aby boli odolné voči chorobám a znášali vajcia..
Ďakujem za cenne rady, ocenil by som vaše skusenosti s chovom dannym plemenom

9.9.2011 22:38
deko

XXX.XXX.226.66

na gyron sa vykaslite a 18.septembra rano (o siestej) chodte na burzu v nitrianskom agrokomplexe. tam si mozete vsetky sliepky prezriet a vybrat si nejake ktore sa vam pacia.

Michal H.

10.9.2011 13:06
danielbratislava

XXX.XXX.19.242

V Zlatých Moravciach býva veľmi dobrý chovateľ Oraviek - Michal Mráz, skúste ho kontaktovať.

10.9.2011 22:09
winner123

XXX.XXX.24.63

Dakujem skusim najst kontakt mohli by ste mi pomoct aj s ostatnimi otazkami?

10.9.2011 22:57
ildika

XXX.XXX.1.30

Pokud je kohout dobrý, pomáhá výrazně snižovat agresivitu v hejnu (například není takový problém s přidáváním nových kusů atd.) Musíte ale pečlivě vybírat, některý kohout může slepicím i ubližovat.
+ Samozřejmě, s kohoutem můžete mít vlastní kuřátka :-)

10.9.2011 23:06
ildika

XXX.XXX.1.30