Pohlaví a stáří u kuřat

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
26.9.2011 09:35
cheren

XXX.XXX.103.134

Dobré ránko všem.
Cca před pěti týdny jsem koupila kuřátka zdr. wyandotek. V té době byla vydávána za kuřata stará 3-5 týdnů. Jsem laik a tak jsem se nad tímto věkem nijak nepozastavovala, ale čím déle jsem je měla, tím více mi to připadalo jako blbost. Přikládám aktuální fotečky dvou pipek. Můžete zkusit odhadnout, jak jsou asi staré a jestli se jedná o kohoutky či slepičky? Mám jich celkem 10, ale tyhle dvě jsou výrazně starší (to vidím i já, ostatní prcci ještě nejsou úplně opeření). Můžu začít tyhle dvě pomalu zvykat na pobyt venku? Do teď byli v boudě, kde se udržovalo teplo, ale už zabírají životní prostor prckům...

26.9.2011 16:06
ladd

XXX.XXX.34.59

Dobrý den.
Věk Vám neřeknu, nějakou dobu nechovám a než jsem skončil s chovem, kuřata jsem několik let neměl /nechával jsem slepičí důchodkyně dožít/. Nechci tedy střílet od boku.
Kuřata už ale pouštějte ven všechna. Pokud je máte již pět týdnů tak i kdyby jste kupovala ty menší jednodenní tak již dva týdny za pěkného počasí mohla být na sluníčku a na trávě.

26.9.2011 16:32
cheren

XXX.XXX.103.134

Když je hezky, tak je ven pouštím. Jde mi spíše o to, co s nimi v noci... Přeci jen rána jsou studená, u nás kolem 6°C. Tak zda už vydrží být venku... zatím je postupně zvykám na nižší teploty než je vypustím do ohrádky a kurníčku...

26.9.2011 16:54
ladd

XXX.XXX.34.59

V noci venku určitě NEE, ani ty dvě větší.

27.9.2011 08:37
cheren

XXX.XXX.103.134

Jako že nee venku... v kurníčku :-)

27.9.2011 20:21
zdeňka58

XXX.XXX.178.111

teda ty jsou krásný,já bych je pouštěla ven taky když je teplo a sluníčko,ale za deště bych je dala do kurníčku aby nepromokly a neprochladly.Na noc samo sebou zavírat do kurníku,aby Vám je nesežrala škodná a taky je v noci už chladno.:-)

27.9.2011 21:05
spev

XXX.XXX.45.190