Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
10.4.2012 10:51
anča

XXX.XXX.34.66

Dobrý den, mám takový asi hloupý dotaz ale jsem začátečník ve vlastním chovu slepic (prababička sice slepice vždy chovala ale už je to pár let zpátky :-) ) . Kamarád si pořídil slepice a manželka ho s nimi vyhodila a tak slepičky skončili u mě. Nemohu se však nikde dopídit jejich alespoň přibližného stáří ( koupil je od prodavače ,,u silnice" ) - můžete mi dle přiložené fotografie někdo poradit jak jsou asi staré? A kdy by asi tak mohli začít snášet - abych jim mohla včas připravit místo na snášení? Předem děkuji za jakékoli rady.

10.4.2012 14:03
365ku

XXX.XXX.121.7

Dobrý den, můžete to zkusit porovnat. Když jsem koupila tyto, prodejce říkal, že je jim 13. týdnů. Já si myslím, že jsou mladší. Ale podle hřebínku vypadají asi jako ty vaše, toto jsou hybridy Dominant hnědý, nevím jaké jsou ty vaše, což je také dobré posoudit. Snášet by snad měli kolem 20. týdne věku. Ale pokud nemají krmné směsi, tak asi později. Mrkněte do starších diskuzí a najdete co a jak. Ať se vám se slepičkami dobře tráví čas a ať prospívají a dělají vám radost.

10.4.2012 21:57
lotrisko

XXX.XXX.165.45

typovala bych to tak 10 týdnů sousedi si teď přivezli taky takovou velikost a mají 10 týdnů tak počítejte minimálně 8 týdnů do snášky záleží na druhu a na složení krmiva a i čím byly krmeny

11.4.2012 19:12
anča

XXX.XXX.34.66

Děkuji za rady :-) , skusím počkat ještě tak 6 týdnů (aby byla jistota že bude včas ) a připravím jim místečko na snášení . Jaké mám plemeno nevím :-| ale typuji to na nějaké křížence . Jsou pěkně žravé - zbodnou prakticky všechno co najdou - pšenice , pečivo, drobky, broučky i žížali ale nejradši jdou stejně po čerstvé trávě a namočené směsy pro nosnice :-) . Jak se nám povedou vajíčka tak se písnu smajlík

15.4.2012 18:18
masak

XXX.XXX.253.239

Slepičky ať mají 10 nebo 13 týdnů nemohou žrát směs pro nosnice !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zmrvíte si slepici.
Směs K1 se krmí do 6. týdne