Dobrý den,
žádám všechny chovatele orlovek, aby mi napsali zda souhlasí se založením "klubu chovatelů orlovek".
Založila jsem webové stránky pouze pro orlovky a chtěla bych tam zařadit co nejvíce chovatelů, vašich fotek, vašich názorů, zkušeností a rad.
Chtělo by to něco pro toto plemeno udělat.
Díky za odpovědi.
Jana
Pekný deň,som začiatočník a niečo som čítal o Orlovkách na webe, zaujalo ma toto plemeno a znáňam podrobnejšie info, ako sa vlastne chovajú a akú starostlivosť potrebujú. Navštívil som dvoch chovateľov v Bratislave.
Bolo by to super, ak by sa to podarilo. Viete mi zaslať web, čo ste založila? Viete mi doporučiť, aký kurník potrebujú- cca veľkosť ,aby som skusil na začiatok cca 4 sliepky a kohuta? Ak by ma to chytilo, tak by som chov rad rozšíril 40ks. TAk nechcem niečo spraviť- kurník, aby to nemalo potrebné funkcie a veľkosť aj na rozšírenie chovu.
Ďakujem a držím palce. Ak Vám nejako môžem pomôc, dajte vedieť.
Kamil
Uživatel s deaktivovaným účtem

Orlovky nepotřebují zvláštní chov,jsou to velice otužilé slepice.Jediné úskalí,které v chovu je,že dospívají až po 9měsících,tedy je třeba líhnout kuřátka již únor-březen.Nejlépe je vystavovat drůbež vždy od předešlého roku,je vyspělá,v kvalitě peří s dostatečnou hmotností kohouta i slepice.Orlovky velké jsou zařazeny do genetického grantu pro léta 2012-2014 jsou starobylé plemeno,vedle kočinek velkých.jokohamek,faverolek atd.Orlovky nelze v typu rozlišovat na německý a ruský typ,je jen jeden,a to ruský.Doufám,že se mě toto podasří více zdůraznit v článku pro čas.Chovatel.Bylo by dobré,kdyby se všichni kdo mají orlovky velké opravdu dali dohromady,aby jsme byli nejen kvantitativně,ale i kvalitativně protiváhou německým chovatelů a dobrými partnery pro chovatele v Rusku.Je to ruské národní plemeno a to je třeba mít napaměti.Jitka