Prosím o radu-jsem začátečník

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
5.8.2012 12:46
vanina

XXX.XXX.158.42

Dobrý den,prosím o radu.Rodiče si pořídili 12 slepic,bohužel dvě nejmenší slepice uklovali dvě největší a tak je naši včera převezli k nám,protže si myslí,že když budou na větším prostranství,které u nás mají,tak se nebudou nudit a nebudou se klovat.Problém mám takový,že slepice dnes snesli tři vejce,z toho dvě venku na trávě a jedno ve snášecím boxu,do kterého mají vstup z kurníku.Tak jsem je zavřela do kurníku,aby se naučily snášet v boxu tomu určeném,ale mám strach,že se zase budou klovat.A ještě se chci zeptat,v tom snášecím boxu,mají nízkými příčkami oddělené 4 snášecí místa,takže na sebe navzájem vidí,když snáší vejce.Jinak je tam tma.Může to tak být nebo je potřeba místa úplně oddělit,aby na sebe neviděli? Děkuji moc za rady.

5.8.2012 13:07
vanina

XXX.XXX.158.42

Budu vděčná i za odkaz tady na ifauně nebo jinde.

5.8.2012 13:22
chovatel.slepic

XXX.XXX.217.161

Tak já bych řekl že to nevadí když na sebe vidí. Já mám totiž udělanou dřevěnou bednu se záklopky a jsou tam třeba čtyři slepice a nic. Ale také by to chtělo kohouta aby utichly ty krvavé boje:-)
Protože sociální žebříček povoluje nejvyšši postavené slepici šikanovat ostaní pod sebou ;-)

5.8.2012 13:31
jurajr

XXX.XXX.224.44

Myslím, že keď v hniezdach na seba vidia, by namalo vadiť. Ja mám len 5 sliepok a tri hniezda a všetky mi znášajú do jedného hniezda. Bolo by dobré dať do hniezd podkladok (atrapu vajca). Oni by si časom mali zvyknúť na znášanie do hniezd. Ohľadne klovania : http://www.gyron.sk/2011030003-aby-sa-vam-hydina-neozobavala-kanibalizmus

5.8.2012 13:32
vanina

XXX.XXX.158.42

Také nás napadlo pořídit kohouta,že by je usměrňoval :-) ,Vy jste to potvrdil,tak jdu pátrat po kohoutovi na prodej.A myslíte,že když je nechám dnes zavřené v kurníku,že se naučí snášet do toho boxu?

5.8.2012 15:19
chovatel.slepic

XXX.XXX.217.161