slepicak

XXX.XXX.142.148
Pomůžete mi začínám s chovem drůbeže nevíte co je nejlepší na začátek?
českázlatáslepice01

XXX.XXX.219.15
slepicak
napsal(a):
nejprve bych sehnal odolné plemeno slepic např šumavanku o které se zajímám seženou si potravu sami stačí jim nezateplený kurník odvodí vám kuřata
slepicak

XXX.XXX.142.148
A co by jste říkal na zakrslou rousnou?
Také začínám Už týdny studuji chov, plemena, pročítám články a diskuze, získávám informace, kde se dá ...
Našla jsem popis, jak by měl vypadat správný kurník, ale v reálu jich tomu popisu odpovídá velmi málo. Komerčně vyráběné kurníky nevyhovují snad žádné.
Např. jak je to s okny v kurníku? Spousta kurníků nemá okna vůbec. Většina kurníků má okna nahoře. Přitom podle odborného článku by okna měla být u země, aby světlo dopadalo na podlahu.
Nebo je to v praxi jedno?
raketka
napsal(a):
Také začínám Už týdny studuji chov, plemena, pročítám články a diskuze, získávám informace, kde se dá ...
Našla jsem popis, jak by měl vypadat správný kurník, ale v reálu jich tomu popisu odpovídá velmi málo. Komerčně vyráběné kurníky nevyhovují snad žádné.
Např. jak je to s okny v kurníku? Spousta kurníků nemá okna vůbec. Většina kurníků má okna nahoře. Přitom podle odborného článku by okna měla být u země, aby světlo dopadalo na podlahu.
Nebo je to v praxi jedno?
Jsem na tom raketko skoro stejně,kurník mám,moc se mi líbějí brahmánky všech barev,naživo jsme viděli s mužem jen bílé velké kolumb.Ale už jsem toho o nich pročetla na internetu ,ale ještě nevim,jsou tak velké jestli sedí na hřadu nebo na zemi ve slámě atd.
sára1
napsal(a):
Jsem na tom raketko skoro stejně,kurník mám,moc se mi líbějí brahmánky všech barev,naživo jsme viděli s mužem jen bílé velké kolumb.Ale už jsem toho o nich pročetla na internetu ,ale ještě nevim,jsou tak velké jestli sedí na hřadu nebo na zemi ve slámě atd.
Brahmánky hřadují jako každé jiné plemeno, vyskoušeno ve vlastním chovu
slepicak
napsal(a):