Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
6.5.2013 00:23
mysak

XXX.XXX.54.5

Dobrý den, tak jsem konečně i já začal s odchovy. První kuřata po dovozu kohouta z Lipska jsou už na světě. Z 15 ti nasazených vajec dvě vejce během inkubace rozbitá a 12 vylíhnutých.

6.5.2013 09:17
honzapm

XXX.XXX.29.18

Juraji, blahopřeju, paráda.

Začal jste s odchovy - tj. v rámci vaší kariéry nebo v rámci tohoto roku (květen)?

Co to je za plemeno kvočny?

Tak ať vám to roste.

6.5.2013 11:40
dupacka

XXX.XXX.0.73

Dobrý den , to je tak strašně pěkný ta kvočna a pod ní ti prckové smajlík
To bude sumatranáka smajlík (jen tipuju smajlík )
Kuřátkům zespoda stačí karton? žádná podestýlka neni nutná ?
Moje první kvočna v životě sedí právě dnes týden, včera jsme prosvěcovali a 2 z 15 byly čisté, v ostatních se tmaví.
Bohužel jsem udělala jako začátečník chybu, v uterý jsem ji pustila přes den se vyvenčit a ona si to protáhla na hodinku.
Jen doufám v přírodu(mocnou čarodějku) že moje chyby napraví smajlík
Tak ať to roste a jsou z toho jen samí užiteční krasavci a krasavice smajlík

6.5.2013 11:47
honzapm

XXX.XXX.29.18

Přesně tak. Unikátnost je právě v té kvočně. Do líhně dát vejce umí kde kdo.

My pod kvočnu s kuřátky dáváme smetky ze sena a jemné seno.
Kuřátkům to navíc chutná.

Sláma je na kuřata po vylíhnutí dost humpolácká.
Tu dáváme až tak po týdnu nejdříve a opět jen jemnou.

6.5.2013 12:30
dupacka

XXX.XXX.0.73

Ne sumatranáka nebo co jsem to napsala za blábol smajlík
Myslela jsem sumatránka :)

6.5.2013 18:38
mysak

XXX.XXX.226.194

dupacka napsal(a):
Dobrý den , to je tak strašně pěkný ta kvočna a pod ní ti prckové smajlík
To bude sumatranáka smajlík (jen tipuju smajlík )
Kuřátkům zespoda stačí karton? žádná podestýlka neni nutná ?
Moje první kvočna v životě sedí právě dnes týden, včera jsme prosvěcovali a 2 z 15 byly čisté, v ostatních se tmaví.
Bohužel jsem udělala jako začátečník chybu, v uterý jsem ji pustila přes den se vyvenčit a ona si to protáhla na hodinku.