Ktorý kohút je lepší ?

Přidejte téma Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
2.8.2014 19:24
ondrej.z.lm

XXX.XXX.102.162

Dobrý deň mám dilemu ktorý kohút faverolky lososovej veľkej je lepší do chovu? kohút č.1 alebo kohút č.2 (som začiatočník v tomto plemene tak bych rád vedieť radu od skúseného)

2.8.2014 19:27
ondrej.z.lm

XXX.XXX.102.162

sú to mladý pol ročný kohútkovia smajlík

2.8.2014 22:32
rybka

XXX.XXX.143.32

Zdravím, zkuste kohouty nafotit tak, aby nebyli ve stínu a také detail hlavy z profilu jako na první fotce. Zatím zběžně.....první kohout vypadá standartněji zbarvený, ale má špatný hřeben a potomci jej pravděpodobně budou dědit. Ten druhý je bohužel ve stínu a ještě má otočenou hlavu dopředu tak nelze posoudit.
Tohle byl ještě před pár dny můj chovný kohout než si s ním pohrála naše fena tak, že jsme ho bohužel museli utratit.
Na fotce částečně v přepeřování, takže vous teprve dorůstal. Měl by být tmavý ( černý ).

2.8.2014 22:48
rybka

XXX.XXX.143.32

Jinak na šest měsíců standartní velikost, ještě vyspějí a dobarví se ovšem hřeben se již nezmění.
Zde foto taktéž půlročních kohoutů. Také jsem stála před rozhodnutím jednoho z nich vybrat do chovu a hlavně jsem přihlížela na kvalitu hřebenu a běháků.
Po přepeření se z něho vyklubal krásný kohout smajlík

2.8.2014 22:54
rybka

XXX.XXX.143.32

A tady Sumo promlouvá se svým potomkem smajlík

2.8.2014 23:02
rybka

XXX.XXX.143.32

Jinak Faverolky jsou dobrá volba smajlík. Velmi klidné, lehce ochočitelné, nekomfliktní plemeno. Sice s průměrnou snáškou jako většinou každá polotěžká slepice, ale zase to nahradí v mase, které je vynikající. Kohouti i slepice jsou krásně zmasilí jak v prsou tak ve stehnech.

3.8.2014 14:58
ondrej.z.lm

XXX.XXX.102.162

Ďakujem smajlík skúsim pofotit lepšie a podrobnejšie smajlík inak máme aj takých istých psov ako vy a teraz ešte hľadáme šteniatko ale v dlhosrstej forme smajlík

3.8.2014 23:19
chovatelpodluzi

XXX.XXX.227.242