Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.208.207
Prosím jak postupovat při převzetí živé zásilky?mám ji nejprve před dopravcem otevřít a překontrolovat zdravotní stav zvířat,připadné uhyny sním nějak sepsat nebo tak něco?nebo se sváma nikdo nebaví-tady máte balík ,zaplatim a naschle?a až teprve potom je mohu otevřít?možná se ptám trapně,ale ještě nikdy jsem tuto službu nevyužívala a příští týden očekávám zásilku.tak se mi prosím nesmějte ,děkuji Jana
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.212.6
Já bych osobně před ním zkontrovala zvířata a pak platila.... Jako přeci nebudeme kupovat zajíce v pytli???
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.208.207
no jo,ale na poště si taky nemůžete nejprve balik rozbalit,a když chodily zásilky vlakem tak vám je taky vyšouply na peron až po zaplacení a vypsání papírů a bylo to.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.36.61
No ja si jednou kuryrem objednal,a pri prevzeti nezkontroloval,pak toho litoval,privezly to v malem osobacku a kdyby jste v tom kufriku videly jak ruzne velke krabice byli jedna pres druhou,hlavne ze za to chteji tolik penez,
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.253.239
dobírka nelze otevřít před zaplacením
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.227.120
Ale po zaplacení lze po otevření reklamovat.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.254.252
Ale po zaplacení už nelze reklamovat kurýrovi, ten po zaplacení odjíždí a nezajímá ho co se s krabicí děje - stejně jak píše kolega výš, na poště taky po zaplacení neřeší jestli něco v balíku chybí. Jediný co jde na poště reklamovat (před zaplacením i po něm) je zjevné vady na balíku, např. díra v krabici. Ale to záleží, kdy na poště ten balík přinesou, mnohde stejně až po zaplacení. Ale obsah určitě reklamovat na poště nelze.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.208.207
Děkuji všem,zásilka už dorazila,vše vpořádku,viko bylo celé z pletiva tak byla kuřátka krásně vidět,sám dopravce ještě kontroloval ,zda jsou všechna živá