Chtějí chovatelé prodat husy?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

21.11.2010 17:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.97.148

Nevím, jestli se to děje jenom mně. Chtěla jsem koupit husy české a odpověděla jsem zde na ifauně na tři inzeráty, kde chovatelé tyto husy nabízely. Ani jeden z nich neodpověděl. Copak je to tak těžké napsat do mailu např. "Už nemám" ?
Alespoň slušné by to bylo. Elena

Neregistrovaný uživatel

21.11.2010 17:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.177.4

Nejste sama co se s tímhle setkala.Proto je vždy lepší volat,pokud je přiložené tel.číslo.

Neregistrovaný uživatel

22.11.2010 08:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.12.138

Problém s telef. číslem je ten, že např. já z práce volám hodně nerada - správně v pracovní době volat nesmím. A z domu mám téměř nulový signál. Mobil mám už léta firemní a poskytovatele změnit nemůžu...takže sice můžu jednorázově zavolat, když jdu se psy na procházku, ale už se mi nikdo nedovolá zpátky. A podle mých zkušeností většinou šlověk na druhé straně není na mobilu - musím mu volat opakovaně. Na druhé straně vybírání mailů a sezení na Internetu mám přímo v popisu práce a z domu mám připojení přes optiku, takže na mailu jsem nějakých 16 hodin denně nepřetržitě.

Neregistrovaný uživatel

22.11.2010 09:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.142.1

Přátelé nezlobte se, ale člověk je tvor zvláštní mobolní tel. je od toho aby ho člověk mněl u sebe a obzvláště když něco nabízí.Z mých letitých zkušeností vím že většina dotazu směřovaných na email končí hromadou někdy až stupidních otázek na zadavatele inzerátu a z více jak 90% emalu nic nekouká.Opravdový zájemce většinou ihned volá a během chvilky se dozví vše.Já osobně odpovím na každý email a každého prosím pokud má opravdu vážný zájem ať zavolá.I tak se často stává že oslovený člověk posílá emaily do nekonečna a v takových případech komunikaci ukončím.Samozřejmně nejsou všichni stejní,to jsou fakta se kterýma se inzerenti setkávají denně.Tak se nelze některým divit že je to už nebaví odpovídat.A ještě jedna připomínka mnoho lidí si myslí že přes počítač nejsou vidět,ale to je omyl stačí jedna věta a už mnohdy víte ským máte tu čest.A hlavně je dobré se za dotaz i podepsat je to jakási slušnost. Nechci moralizovat jen jsem napsal pár postřehů z pohledu inzeranta.Zdravím všechny fajn chovatele apřeji vše nej.Jarda Ksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlík

Neregistrovaný uživatel

22.11.2010 11:29
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.128.126

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Přátelé nezlobte se, ale člověk je tvor zvláštní mobolní tel. je od toho aby ho člověk mněl u sebe a obzvláště když něco nabízí.Z mých letitých zkušeností vím že většina dotazu směřovaných na email končí hromadou někdy až stupidních otázek na zadavatele inzerátu a z více jak 90% emalu nic nekouká.Opravdový zájemce většinou ihned volá a během chvilky se dozví vše.Já osobně odpovím na každý email a každého prosím pokud má opravdu vážný zájem ať zavolá.I tak se často stává že oslovený člověk posílá emaily do nekonečna a v takových případech komunikaci ukončím.Samozřejmně nejsou všichni stejní,to jsou fakta se kterýma se inzerenti setkávají denně.Tak se nelze některým divit že je to už nebaví odpovídat.A ještě jedna připomínka mnoho lidí si myslí že přes počítač nejsou vidět,ale to je omyl stačí jedna věta a už mnohdy víte ským máte tu čest.A hlavně je dobré se za dotaz i podepsat je to jakási slušnost. Nechci moralizovat jen jsem napsal pár postřehů z pohledu inzeranta.Zdravím všechny fajn chovatele apřeji vše nej.Jarda Ksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlík

Máte naprostou pravdu, ovšem i z pohledu kupujícího mám několik postřehů. Tak například, někdo špatně slyší jako třeba já. Takže mívám problém se domluvit a takové : Můžete mi to prosím zopakovat ? A to třeba 3 x za sebou by otrávilo i toho prodávajícího. Nebo někdo koktá, špatně mluví a další jiné.
Také berte v potaz, že ne každý může na x telefonů volat, protože zrovna nemá dostatečný kredit. I to telefonování není zrovna nejlevnější, takže pokud toho sháníte více a máte smůlu, tak třeba protelefonujete víc, než stojí to co kupujete. Já třeba většinou vyřizuji přes PC, vždy slušně a s podpisem. :-) Petra

Neregistrovaný uživatel

22.11.2010 13:15
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.3

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Nevím, jestli se to děje jenom mně. Chtěla jsem koupit husy české a odpověděla jsem zde na ifauně na tři inzeráty, kde chovatelé tyto husy nabízely. Ani jeden z nich neodpověděl. Copak je to tak těžké napsat do mailu např. "Už nemám" ?
Alespoň slušné by to bylo. Elena

Bohužel mi také již několik chovatelů na mail neodpovědělo. Pár odpovědělo, že už nemá, za což jim obratem děkuju, že se vůbec namáhali mi odpovědět.. :) Osobně při shánění zvířátek využívám nejvíce e-mail, protože přes něj se dají poslat fotky a občas se stane, že když s někým voláte, dáte mu e-mail, že ten nedoběhne, protože si ho kupující či prodávající špatně napsal. Musím říci, že jedna zájemkyně měla tak složitý e-mail, že jsem jí raději nadiktovala svůj, ať mi písne první ona. :-|:-) Navíc telefonování zabere více času a taky něco stojí. A pokud budu obvolávat např. 10 chovatelů na prázdno, tak mě to vyjde asi na pěkný balík. smajlík

Jinak dávám přednost zájemcům, kteří mají nějakou úpravu textu a podepisují se. Na nepodepsané maily ve stylu, kolik za to chcete a nic víc málokdy odpovídám. :-| Zuzka F.

Neregistrovaný uživatel

22.11.2010 13:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.3

PS: Někdy se taky stává, že inzerát zadává kamarád prodávajícího, ale ten obvykle napíše do textu, aby zájemce jen volal nebo v mailíku, že je jen zprostředkovatel.

A jinak - já do inzerátu přímo píšu, že: V případě zájmu pište, prosím, na mail : ..... :) Zuzka F.

Neregistrovaný uživatel

22.11.2010 14:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.184.146

Také upřednostňuji mail, jsem-li trochu míň chápavá:-)), přečtu si ho dvakrát, zadám po něm jasné otázky, na žádnou nezapomenu, očekávám jasné odpovědi . Navíc mobilem už volám jen opravdu nerada v nutných případech a všechny známé prosím ať raději píšou SMS nebo mail. Z mobilu mě totiž po hovoru (opravdu) bolí v hlavě, tak asi nic moc:-) o penězích za telefon ani nemluvím. Ivana

Neregistrovaný uživatel

22.11.2010 16:09
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.97.148

Také se mi stala nepříjemná věc s kachnami ruánskými Chtěla jsem koupit tmavého kačera. Domlouvala jsem se s chovatelem po mailu, pak jsem přiobjednala ještě kachnu, taky tmavou. Zdůraznovala jsem, že chci tmavé, protože jsem věděla, že má i světlé. Když konečně byly kačenky k odběru, jeli jsme pro ně i s dětmi mnoho desítek kilometrů. Jaké překvapení, všechny mladé kachny byly světlé. Nechtěla jsem děti zklamat, vzala jsem je, také mi bylo líto ujetých kilometrů.. kachny jsou krásné, ale pořád mám v sobě pocit hořkosti, že jsem se nechala zmanipulovat a koupila něco, co jsem nechtěla. Ale nemůžu jenom nadávat - jsou chovatelé, kteří poradili nezištně a dobře po telefonu i po mailu - těm děkuji :-) Elen

Neregistrovaný uživatel

22.11.2010 17:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.59.152

Tak já mám uplně stejnou zkušenost jako ELEN.Po telefonu perfektní domluva.Jel jsem si něco přes 250km pro České husy a nakonec jsem měl husy z Čech.Vzal jsem je,protože jsem se mezi tím dočetl,že když nechci husy na výstavy,tak jsou kříženci vhodnější , a husy jsem si odvezl krásné , ale ten pocit podvodu jsem si odvezl sebou taky.Ale abych se vrátil k tématu,mám pocit,že obliba telefon /mail záleží na věku.Mladší radši mailují,starší telefonují.To je moje zkušenost.To ale člověk z inzerátu nepozná :-) ,takže když člověk něco chce,tak musí zkusit oboje.Jirka

Neregistrovaný uživatel

22.11.2010 18:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.221.61

POKUD CHCI KOUPIT NA CHOV KVALITNÍ JEDINCE, JEDU TAK JAKO TAK. A POKUD NESTOJÍ ZA TO, NEVEMU TO. KAŽDOPÁDNĚ SE DOMLOUVÁM TAK I ONAK.:-)

Neregistrovaný uživatel

22.11.2010 19:29
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.142.1

Víte chovám dost hodně zvířat takže prodávám i kupuji chápu když má člověk hendikep to je samozřemé že je třeba zvolit tu nejschůdnější cestu komunikace.Nechápu však žehránim nad kreditem a různymi jinými náklady spojenýma s prodejem či nákupem zvířat.To přece už patří k tomu mnohokráte náklady na dopravu či vybudování chovného zařízení mnohonásobně přesahuji cenu zvířete a provoz zpojený z chovem daného zvířete také není zadarmo.Přicházím do kontaktu z lidmi kteří nepokrytě závidi zviřata která si člověk sežene a jede pro ně přes celou republiku nebo i do zahraničí a sami mají potíže zajet napříč okresem.Znám mnoho chovatelů kteří opravdu nešetří ani čas a peníze proto aby obohatili naše chovy o nové druhy zvířat a je jisté že jen díky těmto nadšencům se oběvují tyto na našich výstavach a hlavně v naších chovech.To jsem trochu odbočil a le myslim si že i to sem patří.JardaK:-):-):-):-):-)

Neregistrovaný uživatel

22.11.2010 21:49
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.140.151

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak já mám uplně stejnou zkušenost jako ELEN.Po telefonu perfektní domluva.Jel jsem si něco přes 250km pro České husy a nakonec jsem měl husy z Čech.Vzal jsem je,protože jsem se mezi tím dočetl,že když nechci husy na výstavy,tak jsou kříženci vhodnější , a husy jsem si odvezl krásné , ale ten pocit podvodu jsem si odvezl sebou taky.Ale abych se vrátil k tématu,mám pocit,že obliba telefon /mail záleží na věku.Mladší radši mailují,starší telefonují.To je moje zkušenost.To ale člověk z inzerátu nepozná :-) ,takže když člověk něco chce,tak musí zkusit oboje.Jirka

no já taky sháním české husy ale nikdy jsem husy nechoval a já těžko rozeznám českou husu od ,,husy z čech,, tak jsem si vybral husu českou chocholatou podle chocholky budu mít jistotu že kupuji opravdu ono plemeno.. smajlík

Neregistrovaný uživatel

22.11.2010 22:37
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.128.126

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Víte chovám dost hodně zvířat takže prodávám i kupuji chápu když má člověk hendikep to je samozřemé že je třeba zvolit tu nejschůdnější cestu komunikace.Nechápu však žehránim nad kreditem a různymi jinými náklady spojenýma s prodejem či nákupem zvířat.To přece už patří k tomu mnohokráte náklady na dopravu či vybudování chovného zařízení mnohonásobně přesahuji cenu zvířete a provoz zpojený z chovem daného zvířete také není zadarmo.Přicházím do kontaktu z lidmi kteří nepokrytě závidi zviřata která si člověk sežene a jede pro ně přes celou republiku nebo i do zahraničí a sami mají potíže zajet napříč okresem.Znám mnoho chovatelů kteří opravdu nešetří ani čas a peníze proto aby obohatili naše chovy o nové druhy zvířat a je jisté že jen díky těmto nadšencům se oběvují tyto na našich výstavach a hlavně v naších chovech.To jsem trochu odbočil a le myslim si že i to sem patří.JardaK:-):-):-):-):-)

Jestli jsem Vás dobře pochopila, tak se věnujete hlavně chovu a pokud má někdo něco jako koníčka, určitě nekouká na nějaké výdaje navíc. Ale jsou také lidé, kteří mají víc užitkový chov a nemají třeba zrovna peněz nadbytek. Já jsem třeba z těch, kteří ty korunky počítají, nemohu si zrovna vyskakovat. Proto se snažím ušetřit kde se dá, aby více zbylo na zvířátka. Proto si třeba pro husy na užitek nepojedu přes půl republiky, protože to už potom není na užitek. To je prodělek. Ale také to neznamená, že se tomu míň věnuji nebo to nějak šidím. Mám to také jako zálibu, velmi mě to baví, žiji tím, ale přesto jen na užitek. Proto děkuji :-) všem chovatelům, kteří reagují i na písemnou formu. Pokud chce někdo jen telefonovat, nemusí tam udávat meilovou adresu. Petra

Přidejte reakci

Přidat smajlík