Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.3.123
Dobrý den chtěl sem se zeptat zda by někdo nemohl darovat holuby do začínajícího chovu.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.32.219
Zdravím. Příteli, toto je velice nedostatečný dotaz, či požadavek. Řekni z jakého jsi kraje, či okresu, dále jaké plemeno se Ti líbí, jaké máš možnosti chovu a zda máš alespoň trochu představu, co chov holubů obnáší. Není problém Ti něco dát, ale nevím co a kam. Jsem rád, za každého nového holubáře, to mi věř, ale musíš ještě pro to něco udělat. Zdraví St. Toman
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.3.123
Zdravim sem z jihočeskáho kraje a líbí se mi pavíci. jinak studuju střední veterinu takže by neměl byt problém.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.3.123
Zdravim sem z jihočeskáho kraje a líbí se mi pavíci. jinak studuju střední veterinu takže by neměl byt problém.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.252.137
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Zdravím. Příteli, toto je velice nedostatečný dotaz, či požadavek. Řekni z jakého jsi kraje, či okresu, dále jaké plemeno se Ti líbí, jaké máš možnosti chovu a zda máš alespoň trochu představu, co chov holubů obnáší. Není problém Ti něco dát, ale nevím co a kam. Jsem rád, za každého nového holubáře, to mi věř, ale musíš ještě pro to něco udělat. Zdraví St. Toman
Zdravím, pane Toman. Nemám nic proti darování holubů cca klukům kol 6 -12 let. Starší a
zejména už středoškoláci, by se měli naučit, že pokud něco OPRAVDU chtějí - měli by si na to vydělat (bo našetřit z kapesného).- budou si toho daleko víc vážit a budou pak z toho mít i větší radost a i jistou hrdost sami na sebe.
lupus
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.156.4
Zdravím ze severu Moravy.I těch páviků je více druhů a dost odlišných. Přejí úspěch budoucímu chovateli.TURGOT
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.163
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Zdravím, pane Toman. Nemám nic proti darování holubů cca klukům kol 6 -12 let. Starší a