Dobrý den,
bydlíme sice na vsi, ale bohužel naši, moderní sousedi", by pro chov holubů neměli příliš pochopení...pronajali jsme si proto pozemek kousek od domu, ale je to již napůl v lese.
Mělo by smysl, postavit holubník, chovat holuby na tomto pozemku, když se tam dosti pohybují dravci?
Moc děkuji za odpověď.
Tak urcite by to slo...pokud se rozhodnete pro volierovy chov odpadne vam starost s pernatymi dravci pokud se rozhodnete pro volny chov musite vybirat takove plemeno ktere bude schopne se pernatym dravcum ubranit svou ostrazitosti a leteckou dovednosti a nejlepe vybirat u chovatele ktery ma stejne nebo podobne podminky chovu jake maty vy.
Moc děkuji za radu, chceme je chovat volně, nejdříve v příštím roce, na pozemku budou i kozy atd...
Máme zkušenosti pouze s drůbeží, nikdo v našem okolí holuby bohužel nechová, chtěli bychom je spíš pro radost a občas tedy na maso , jen na, pochutnání"..
Jsem úplný začátečník a ještě ženská , mohl by jste mi doporučit nějakou literaturu pro začátečníky?
Díky..
Mozna bych jeste zapremyslel nad nejakym tezkym plemenem jako je king nebo riman moc toho nenalitaji ale maji vyhodu toho ze jsou velci a robustni(v dospelosti vazi samci i pres kilo) a dravci se do nich vetsinou nepousteji.doporucim vam knihu od panu Burese a Zavadila prirucka chovatele holubu ale knihu jde sehnat uz jen v antikvariatu nebo knihovne ja sem ji sice sehnal na internetu ale to spis bylo stesti.
bflmpz
napsal(a):
Mozna bych jeste zapremyslel nad nejakym tezkym plemenem jako je king nebo riman moc toho nenalitaji ale maji vyhodu toho ze jsou velci a robustni(v dospelosti vazi samci i pres kilo) a dravci se do nich vetsinou nepousteji.doporucim vam knihu od panu Burese a Zavadila prirucka chovatele holubu ale knihu jde sehnat uz jen v antikvariatu nebo knihovne ja sem ji sice sehnal na internetu ale to spis bylo stesti.