Koupě, rady, návštěva Vysočina

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
5.10.2016 12:18
PM11

XXX.XXX.26.4

Dobrý den, rád bych si pořídil do začátku 3 páry holubů. Rozhoduji se mezi PH, rejdiči nebo racky. Později bych rád rozšířil o další páry. Bohužel jsem naprostý začátečník, proto bych uvítal nějaké rady do začátku. Především jak udělat, aby mi holubi neulétli, jak nejlépe krmit atd... je toho spousta, proto bych byl velice rád, jestli by se našel nějaký dobrodinec, který by mi vše na vlastní oči ukázal, vysvětlil. Třeba i nabídl ke koupi nějaký odchov do začátku (slyšel jsem, že mladí co ještě nevylétli, tak zůstanou a neulétnou, avšak nevím, jak je to s určováním pohlaví u tak mladých ptáků) Jak říkám, jsem naprostý laik. Jsem z Vysočiny od Ždírce nad Doubravou. Předem moc děkuji za všechny odpovědi.

5.10.2016 19:09
jo012810

XXX.XXX.96.211

Každý začínající holubář má spoustu dotazů, postřehů a často i různé představy. Při chovu všech zvířat je důležité si ujasnit, co vlastně chci, jaké mám časové, prostorové a finanční možnosti a co od chovu očekávám. Mezi rejdiče matří velké skupiny vysokoletců, akrobatů a vytrvalostních rejdičů. Nejvytrvalejšími letci vůbec, jsou tippleři. Vždyť nejdelší světový čas jejich nepřetržitého letu je 22 hodin a 5 min. Pokud by jste se chtěl něco blíže o nich dozvědět, otevřete si www.kcht.ucikana.cz a prolistujte i odkazy na stránky některých chovatelů...A pokud by vás zajímalo něco blíže, můžete přijet na podzimní schůzi, setkat se s jejich chovateli a navázat kontakty. Mnozí členové KCHT chovají i jiná plemena. Veřejnost zajímající se o holubaření je vítána.

7.10.2016 09:13
Strouhy

XXX.XXX.116.253

PM11 napsal(a):