Holoubi na maso - naprostý začátečník

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Vojta123

4.3.2019 22:09
Vojta123

XXX.XXX.168.104

Dobrý den. Nikdy jsem holuby nechoval, ale rád bych s chovem na maso začal. Jde mi hlavně o holoubata. Jsem naprostým začátečníkem. Proto ocením jakoukoliv radu. Představuji si tak 3-5 párů. Preferuji voliérový chov. Nemám moc místa. Jak velká by měla být? Jaká plemena doporučujete? Jak je párovat? Cokoliv by vás napadlo, co by mi mohlo pomoci, budu moc rád. Předem děkuji za odpověď.

5.3.2019 05:42
jo012810

XXX.XXX.101.35

Určitě jde chovat holuby na maso. Za tímto účelem byly vyšlechtěni např. původní am. king, texan, kalifornský holub atd. Je si třeba uvědomit, že voliérový chov holubů přináší potřebu komplexní výživy, udržování zdravotního stavu atd. Pokud vám jde jen o kra´toučké mladé maso, máte málo místa, pak na masnou produkci jsou daleko nejlepší japonské křepelky masného typu, které potřebují nesrovnatelně méně místa, ale pokud možno stálou teplotu, netrpí nemocemi a krom masíčka můžete mít i vajíčka. Pokud vám jde se bavit s holuby, pak si určitě vyberete plemeno plodné a dobře prospívající ve voliéře, např. kaliforňáky.

Vojta123

5.3.2019 21:19
Vojta123

XXX.XXX.168.104

Dobrý večer. Děkuji za tak rychlou odpověď. Já měl právě na mysli spíše ten chov holubů. Jak velkou voliéru byste doporučoval/a pro zmíněné 3-5 párů? A čím krmit?
Také mě zaujaly ty křepelky. Jako začátečník se s tím setkávám poprvé. Máte vy osobně nějaké zkušenosti s chovem křepelek?
Předem děkuji za odpověď.

Vojta123

5.3.2019 22:13
Vojta123

XXX.XXX.168.104

Promiňte. Můj dotaz samozřejmě patřil Vám. Na tomto fóru jsem začátečník.

6.3.2019 05:26
jo012810

XXX.XXX.101.35

Vojta123 napsal(a):
Dobrý večer. Děkuji za tak rychlou odpověď. Já měl právě na mysli spíše ten chov holubů. Jak velkou voliéru byste doporučoval/a pro zmíněné 3-5 párů? A čím krmit?