Je to v dnešní době relevantní dotaz, pokud bydlíte v celkem husté zástavbě a vaše střecha je stejně vysoká a nebo nižší, než střechy okolní. Na domácí střeše se budou držet holubi, kteří nevynikají v letu a nebo např. tippleři, kteří se vypouštějí k tréninkům a soutěžím a přistávají na nějaké určené místo u svého holubníku. Jinak vyšší střechy(třeba sousedovi) lákají především holoubata. Ale většinou se dá zvládnout výcvikem(plašením na cizí střeše), při dohodě se sousedem, že budou sedat a pobývat na vaší střeše. Je to o umění a trpělivosti chovatele a dobrých sousedských vztazích...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Macho82
napsal(a):
Děkuji moc za vaši rychlou odpověď. Ja mám zatím dobrý sousedy kdyžtak jse s nima domluvím slušně. Zrovna nad tipplerama uvažuji tak doufám zeto bude v pohodě.Zatím studuji literatury a pripravuji se.A ješte jednou děkuji odpověď

Macho82
napsal(a):
Děkuji moc za vaši rychlou odpověď. Ja mám zatím dobrý sousedy kdyžtak jse s nima domluvím slušně. Zrovna nad tipplerama uvažuji tak doufám zeto bude v pohodě.Zatím studuji literatury a pripravuji se.A ješte jednou děkuji odpověď

Macho82
napsal(a):

Macho82
napsal(a):
Dobrý den všem chovatelům a příznivcům holubů.Chtěl bych zeptat když jste začínali s chovem holubů nebyli problémy se sousedy ?Proč se tak blbě ptám? Chtěl bych začít s chovem holubů a nechci mít zbytečně problémy se sousedy. Děkuji za jakoukoliv odpověď.
Budapešťsky vysokoletec
přikláním se k názoru př.jo 012810.předně musíte u výletka zajistit klid a bezpečí na své střeše.pokud bude ze své střechy něčím nebo někým plašen zvláště v prvních dnech volného seznamování se s okolím holubníka,bude klid hledat jinde.pokud to jednotlivec udělá vícekrát,je lepší ho z volného letu vyřadit.u holuba platí,že se ten jednotlivec nezlepší,ale zkazí ostatní.

Dobrý den .
přikláním se taky k panu Josefu Beranovi .