Černý Říman.

Říman
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
24.4.2022 08:48
Horák lutino

XXX.XXX.167.135

Dobrý den ,mám pár Římanů červenohnědé barvy a odchoval jsem od nich mládě černé jako havran. Přikládám fotky chovného páru i mládě.

25.4.2022 20:18
pekol

XXX.XXX.255.129

Dobrý večer, vyzerá to tak, že váš holub samec je tzv. jahodový (strawberry) štiepiteľný na čiernu pigmentáciu.
Takže - tento samec ma dve vlohy pre farbu ( popolavo červená a čierna) a k tomu minimálne aspoň jednu dominantnú vlohu pre plnofarebnosť S. Váš holúbok je určite čierna holubička, ktorá zdedila po otcovi čiernu farbu B+ -, k tomu ešte jednu vlohu pre plnofarebnopsť S a máte čierne mláďa. B+ - Ss. žiaden kumšt.

26.4.2022 04:31
Horák lutino

XXX.XXX.167.135

Děkuji za odbornou odpověd´,jsem laik ,mám je jen protože se mi líbí ,nelétají ,tím pádem odpadá problém se sousedy, vypadají krásně a ještě výborně chutnají. Jen s touto barevnou mutací jsem se ještě nesetkal a prosím v jaké cenové relaci se tato barva pohybuje? Jirka.

26.4.2022 22:51
machy43

XXX.XXX.230.116

Horák lutino napsal(a):
Děkuji za odbornou odpověd´,jsem laik ,mám je jen protože se mi líbí ,nelétají ,tím pádem odpadá problém se sousedy, vypadají krásně a ještě výborně chutnají. Jen s touto barevnou mutací jsem se ještě nesetkal a prosím v jaké cenové relaci se tato barva pohybuje? Jirka.

Holubi nejsou jako papoušci. Cena se zde neodvíjí primárně od barvy.

26.4.2022 23:38
Horák lutino

XXX.XXX.167.135

machy43 napsal(a):
Holubi nejsou jako papoušci. Cena se zde neodvíjí primárně od barvy.

To jsem nevěděl, myslel jsem si, že jich v této barvě moc není a tak se podle toho bude odvíjet cena. Třeba v televizi byl pořad o chovu bílých Římanů a cena byla dost vysoká o dost vyšší než za co jsem si pořídil ty mé a když jsem chtěl určitou barvu, cena se lišila.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2022 07:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Horák lutino napsal(a):