Johanes1

XXX.XXX.8.67
Dobrý den, jsem začátečník v chovu poštovních holubů. Mohl bych se zeptat jestli je to holubice nebo holub. Děkuji za odpověď.
Johanes1

XXX.XXX.8.67
A je to holub nebo holubice?
Johanes1

XXX.XXX.8.67
Budu si kupovat k té holubici nebo holubovi dalšího do páru tak mě zajímá jestli je to holubice nebo holub. To je vše.
Děkuji za odpověď.
Johanes1
napsal(a):
Budu si kupovat k té holubici nebo holubovi dalšího do páru tak mě zajímá jestli je to holubice nebo holub. To je vše.
Děkuji za odpověď.
Tohle je jak věštění z křišťálové koule 🤷podle fotky to nejde s jistotou určit nicméně podle jemnosti hlavy to vypadá na holubici ale jak už jsem psal je to nějaký kříženec ....najděte si chovatele který se opravdu zabývá chovem PH a tohle dejte třeba do polévky
Uživatel s deaktivovaným účtem

bflmpz
napsal(a):
Tohle je jak věštění z křišťálové koule 🤷podle fotky to nejde s jistotou určit nicméně podle jemnosti hlavy to vypadá na holubici ale jak už jsem psal je to nějaký kříženec ....najděte si chovatele který se opravdu zabývá chovem PH a tohle dejte třeba do polévky
I kříženec je holub takže žádná polévka

Johanes1
napsal(a):
Dobrý den, jsem začátečník v chovu poštovních holubů. Mohl bych se zeptat jestli je to holubice nebo holub. Děkuji za odpověď.
Vypadá to na holubicu . Zkuste k ní sehnat třeba červeně plavého nebo modrého pruháče .
Johanes1

XXX.XXX.8.67
Děkuji za odpověď.

Johanes1
napsal(a):
Červený holub má v křídle, nebo ocase černé skvrny, holubice skvrny nemá
Podle mě je to holubice.

Johanes1
napsal(a):
Děkuji za odpověď.
Jestli chcete tak si přijedte . Poštáků mám dost . potřebuju uvolnit holubník po ph na anglicky tipplery .
Johanes1

XXX.XXX.8.67
Děkuji za nabídku.
Jste začínající chovatel tak si dejte pozor od koho kupujete někteří je chytají na náměstí a pak je nabízejí zájemcům o holubaření , nejsou všichni podstiví .