Johanes1

XXX.XXX.8.67
Dobrý den, jsem začátečník v chovu poštovních holubů. Mohl bych se zeptat jestli je to holubice nebo holub. Děkuji za odpověď.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Johanes1
napsal(a):
Dobrý den, jsem začátečník v chovu poštovních holubů. Mohl bych se zeptat jestli je to holubice nebo holub. Děkuji za odpověď.
No dle fotky spíš nějaký kříženec
Johanes1

XXX.XXX.8.67
A je to holub nebo holubice?
Johanes1

XXX.XXX.8.67
Budu si kupovat k té holubici nebo holubovi dalšího do páru tak mě zajímá jestli je to holubice nebo holub. To je vše.
Děkuji za odpověď.

Johanes1
napsal(a):
Budu si kupovat k té holubici nebo holubovi dalšího do páru tak mě zajímá jestli je to holubice nebo holub. To je vše.
Děkuji za odpověď.
Tohle je jak věštění z křišťálové koule 🤷podle fotky to nejde s jistotou určit nicméně podle jemnosti hlavy to vypadá na holubici ale jak už jsem psal je to nějaký kříženec ....najděte si chovatele který se opravdu zabývá chovem PH a tohle dejte třeba do polévky

napsal(a):
Tohle je jak věštění z křišťálové koule 🤷podle fotky to nejde s jistotou určit nicméně podle jemnosti hlavy to vypadá na holubici ale jak už jsem psal je to nějaký kříženec ....najděte si chovatele který se opravdu zabývá chovem PH a tohle dejte třeba do polévky
I kříženec je holub takže žádná polévka

Johanes1
napsal(a):
Vypadá to na holubicu . Zkuste k ní sehnat třeba červeně plavého nebo modrého pruháče .
Johanes1

XXX.XXX.8.67
Děkuji za odpověď.

napsal(a):
I kříženec je holub takže žádná polévka
Jakube, kromě dotazu na pohlaví je tam napsáno že je začínajícím chovatelem poštovních holubů proto je moje reakce taková jaká je protože na fotce PH opravdu nevidím

Johanes1
napsal(a):
Červený holub má v křídle, nebo ocase černé skvrny, holubice skvrny nemá
Podle mě je to holubice.

Johanes1
napsal(a):
Děkuji za odpověď.
Jestli chcete tak si přijedte . Poštáků mám dost . potřebuju uvolnit holubník po ph na anglicky tipplery .
Johanes1

XXX.XXX.8.67
Děkuji za nabídku.